שאלה 2:
האם זה מתאים?
קיבלתי עם האופנוע בזמן הקניה
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא מוצא כמה צריך.
בנוסף ניסיתי עם הידית מומנט שיש לי על ההכי גבוה (110) ותיקתק מיד.
אם למישהו יש ידית להשאיל תודה
אולי זה הראשון אבל רשום 16 מילימטר והבורג 27 מילימטר.
אולי מתכוונים 16 מילימטר ההברגה בפנים?
עריכה:
אין מצב זה הראשון אחרי בדיקה כי גם ההרגה היא 17.60 מילימטר ולא 16
Sent from my iPhone using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי Tilbalisti; 01-06-2021 בשעה 18:36.
שאלה 2:
האם זה מתאים?
קיבלתי עם האופנוע בזמן הקניה
Sent from my iPhone using Tapatalk
זה הראשון - Rear axle nut. נסגר ב-88 נ"מ לפי הדף שצירפת.
קוטר הציר הוא כנראה 16 מ"מ (מוזמן לבדוק עם קליבר). 27 זה קוטר הכובע שלו שעליו אתה מלביש את המפתח, שהוא רחב יותר מהבורג עצמו. אתה מתבלבל בין קוטר הבורג (אליו מתייחס הספר) לגודל המפתח שאיתו פותחים אותו.
ב-110 נ"מ כנראה שלא תגרום נזק. אבל אם זה סגור ב-150, יש סיכוי טוב שתגמור את מיסבי הגלגל, שיעבדו תחת לחץ שהם לא אמורים לעמוד בו.
הדיסק נראה מתאים, ההבדל בצורה (WAVE במקום עגול) לא אמור להשפיע על הפעולה שלו.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אני בא לסגור את הגלגל ויש רווח.
ניראלי איבדתי את אחד המיסבים אין לי מושג איפה הוא לא יודע מה לעשות
Sent from my iPhone using Tapatalk
בסדר יצאתי דביל זה היה הרווח בשביל הרפידות מסתבר שהם גם נכנסות שם..
הסתדרתי כבר בהכל עשיתי סיבוב הכל עוקב חלק..
לגבי השרשרת פשוט זורקים אותה בחזרה לפי העין או שיש איזה שיטה?
כי יכול להיות שבצד אחד יהיה יותר שיניים מהשני בטעות או שזה לא יכול לקרות ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
שאתה מחזיר את השרשרת לגלגל שיניים יכול להיות שהחלק התחתון של השרשרת שבין הגלגלי שיניים
יהיה באורך שונה מהחלק העליון
Sent from my iPhone using Tapatalk
זאת אומרת שאם ספרת את החוליות בשורה העליונה והחויליות בשורה התחתונה יצא לך הפרש? כן, יכול להיות.
הרי הגלגל"ש האחורי גדול יותר מהקדמי, אז אם הנקודה העליונה של שניהם באותו הגובה - בחלק התחתון יהיו יותר חוליות שרשרת.
כן אבל האם יכול לקרות מצב שלא הנחת את זה נכון , בהפרש גדול מידי או משהו? אני מתכוון שבחלק התחתון השרשרת ממש מתוחה ובחלק העליון היא רופפת (או להפך)
Sent from my iPhone using Tapatalk
אם בחלק אחד היא מתוחה ובשני רופפת היא גמורה. סובב לאט את הגלגל ובדוק כל פעם (עם היד) את המתיחה באותה נקודה. אם עוצמת המתיחה משתנה מחוליה לחוליה אז השרשרת גמורה.
רוצה לתקן את דבריי, יצא לי לחשוב על זה היום
בחלק העליון השרשרת צריכה להיות מתוחה מאוד, בחלק התחתון צריך להיות חופש.
אם הסתבכת צור קשר בפרטי, אתה ירושלמי, לא?
וואו. דיון כזה עוד לא ראיתי
ירושלמי נראה לי שעדיין לא הבנת אותי כי יכול להיות שמה שאני אומר לא יכול לקרות,
מכיוון שזה יכול לקרות רק כשהגלגל קרוב יותר לגלגל שיניים הקטן ואם הגלגל במקום אז זה לא הגיוני.
קצת קשה להסביר במילים.
אבל בוא נגיד ככה שאם שני הגלגלי שיניים מפורקים אתה יכול לשים אותם צמודים ואז בנהם יהיה רווח של שן או שתיים של השרשרת ואז כל שאר השרשרת (נגיד 20 חוליות ) - יהיו בחלק התחתון רופפות
ואז אפשר לשנות את זה- להרחיק עוד קצת את הגלגלי שיניים לחבר עם השרשרת ואז נגיד 5 חוליות רווח בין הגלגלי שיניים אבל אז עדיין יהיה הפרש כי בלמטה יישארו 15 חוליות
Sent from my iPhone using Tapatalk
אז תסובב את האחורי כשאתה בהילוך ותראה איך פתאום למעלה רפוי ולמטה מתוח.
בקיצור שחרר. יש לך בעיות יותר רציניות כרגע.