אני רק אציין שרכבתי על ה xr של במוו. ככה שיש לי נקודות להשוואה.
אופנוע שמרגיש עסוק מאוד מתאמץ וזולל דלק. מיגון רוח לוקה בחסר.והיה רעש חשמלי מאיזור הלוח שעונים (המודל לפני 3-4 שנים).
גם שם קיבלתי ניענועי ראש במהירות גבוהה. גם ב mt10. ו בטרייסר 900 בכלל.
זה כנראה בתנוחה הזקופה ולא בעיה באופנוע.
אני מניח שאם מעברים משקל קדימה זה יהיה פחות מורגש. שוב זה קורה במהירות גבוהה מהמהירות שידידי ציין מעלה. ואין לי כוונה לבקר שם יותר מידי. (בגלל זה מכרתי את cbr1100xx)
בקשר ״לשוק״ של האופנוע. כשהיה חדש המחיר לא התאים לכל אחד היום הם די סחירים.
מבחינת עלות אחזקה (בהנחה וכלום לא יתקלקל, לפי מחירון טיפולים) הוא זול יותר מ 4 בשורה.
המנוע להבנתי אותו המנוע של ה אדוונצר הגדול שלהם ויש כאלו שחצו את רף ה 300000 קמ. ללא בעיות מיוחדות. (דיווחים זרים)
מכלולים על חלל. נוחות נהדרת, התנהגות בסיבובים טובה ומשרה ביטחון.
המנוע אינו מתאמץ בשום נקודה על הסלד.
ה1290 הוא תצוגת תכלית של התוצרת האוסטרית. וככה הוא מרגיש.
Sent from my iPhone using Tapatalk