עמוד 1 מתוך 9 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 134

אשכול: התחדשתי KTM 1290GT

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537

    התחדשתי KTM 1290GT

    אז לפני כמה חודשים פתחתי את הדיון על ה z1000sx המעולה.
    אבל התלוננתי על כך שחסר לי כוח.
    אז הסתכלתי חקרתי למדתי והגעתי למסכנה שאני צריך שינוי. רכבתי על 4 בשורה. על צילינדר יחיד. 2 פעימות. 3 צילינדרים. אבל בפעם הראשונה בחיי אני חושב עליתי על אופנוע בתצורת מנוע כזו.
    כל מה שהכרתי לפני לא רלוונטי. זה לא אופנוע זה פסיכי זה.
    הכוח שמגיע מלמטה לא הגיוני (בניגוד לסופרספורט שצריך לטוס בסלד כדי להרגיש את הכח).
    המכונה סופר טכנולוגית עם כל הבקרות האפשריות.
    יש כיוון בולמים חשמלי של wp שעושים עבודה נהדרת לשמור את הגומי האחורי מחובר לכביש. הקידמי ממש מתקשה להשאר קרוב לקרקע. גם עם הבקרות.
    יש חימום בידיות ובמושבים(מאוד שימושי בקיץ).
    יש מקום למורכב עם מושב הגיוני.
    אפילו מקום למזוודות יש.
    יש בלמים הטובים ביותר שפגשתי בחיי הקצרים.
    אני אשאיר את הפוסט הזה רק עם הפלוסים כרגע. נחיה עם החיה עוד כמה שבועות ואז נראה מה מציק. כרגע מעט מאוד. (קצת גבוהה)

    בישראל יצא ל קטמ שם של מכונה מדהימה אבל בעלת תקלות כאלה ואחרות שמורידות את מחיר האופנועים הללו לשפל. (יד2).
    אני אשמח לפרט את עליות האחזקה בהמשך הדרך.
    מקווה לדווח שהכל תקין עובד ובמקום.
    רכיבות טובות


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    תתחדש. נשמע אש

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    פצצה

    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,085
    לא מבין למה, אבל תתחדש איש, אין ספק שיהיה מעניין פה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    27
    תתחדש מדהיםםם...
    וזר לא יבין זאת..(שלא רכב)

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    השושנים אתה כל כך צודק למה?
    אז ככה ה Z אופנוע נהדר אול ראונדר מדהים.
    אבל הכוח שלו האמיתי מגיע בסלד יחסית גבוהה.
    האופנוע מבצע את כל המתלות בצורה מושלמת. לסופר אין בעיה. לאילת אין בעיה. נס הרים אין בעיה ,טיול בזוג אין בעיה, לנסוע בפקקים אין בעיה(להוציא את המראות המעפנות האלה של ה Z)
    אבל ה Z הוא סוג של אופנוע חשמלי. חלק נעים הליכות לא מפתיע צפוי. כל אלה מצויינים לכביש הציבורי אבל חיפשתי מעבר. (לא שאני איזה מספר 46 על הכביש)
    ה קטמ הוא כבר אופנוע פרימיום של יצרן אוסטרי. כל הצעצועים מותקנים במכונה אחת.
    הכח שימושי בהרבה מהכוח של ה Z . המומנט עוקר הידים הזה של ה KTM זה משהו ממכר. בסלד נמוך
    אז ה קטמ לא ידידותי לרוכב ומחמיא כמו ה Z. הקטמ צריך (לפחות לתחושתי אחרי יומיים איתו) רוכב שיודע מה הוא עושה אחרת העונש יגיע מהר מאוד.
    כרגע בעת פניה במהירות גבוהה ה 1290 מרחיב לי את הפניה כי הפרונט מתרומם סתם מגז בתוך הפניה.
    יש גם נידנודי ראש כשפותחים גז במהירות גבוהה ,משהו ש Z כמעט ולא עשה.
    ובסוף יש את הקטע של הכסף, תמורה למחיר.
    את ה Z מכרתי במחירון מלא! נגע כבר ב 50 אלף ק"מ. יאמר לזכותו שהראה בלאי מינימלי.
    את ה קטמ קניתי במחיר נמוך מהמחירון!
    כפי שאפשר להבין ההבדל הכספי לא היה גדול. וקיבלתי אופנוע עם רבע מהק"מ שהיה ל Z
    ההבדל הטכנולוגי, המכלולי קצה בולמים בלמים המנוע הזה של החיה עושה את ההבדל. מרכיב הנוחות (קרוז קונטרול ,חימום בכסר וביידים,תנוחה יותר גבוהה) מנצח ב 1290.
    קניתי את האופנוע ביד2 עם 12000 ק"מ במצב חדש. חוץ מזה שהתקינו לו מחרשה של R&G ושברו את התושבת של הפנס האחורי )-:

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2021
    מיקום
    עמק חפר
    הודעות
    55
    אמין, לא אמין, קהל שבוי, כן, לא, שחור, לבן...
    המון דיעות שעלו כאן בפורום בימים האחרונים לגבי היצרן האוסטרי.
    אני בטח לא אתווכח עם ניסיונם של אחרים ודיעות של כאלו שרכבו ו/או קראו.

    אך בסופו של דבר - מדובר במכונה מיוחדת ואפשר להבין לגמרי את הבחירה שעשית

    תתחדש וסע בדרכים טובות!
    אלי
    Yamaha Tracer 900

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,067
    תתחדש. שנה ומחיר אם מתאים לספר. אופנוע מדהים. כמו לרכב על הכתפיים של מייק טייסון בקרב איגרוף.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228
    אני עשיתי מעבר בדיוק הפוך - ממולטיסטראדה לנינגה...

    לעניין אמינות - אתה והמזל שלך, אצלי לא היייתה שום בעיה עם האופנוע,
    למרות שם ״לא טוב״..., והוא הגיע ל 80,000 אצלי.

    אם יש לי טענה לדוקאטי, זו פריסת המוסכים, ומחירי הטיפול.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    תתחדש, אחת המפלצות המגניבות ביותר שיוצרו אי פעם.
    אני עדיין זוכר את הפרסומת שלהם, עשתה לי צמרמורת בזמנו:

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    השושנים אתה כל כך צודק למה?
    אז ככה ה Z אופנוע נהדר אול ראונדר מדהים.
    אבל הכוח שלו האמיתי מגיע בסלד יחסית גבוהה.
    האופנוע מבצע את כל המתלות בצורה מושלמת. לסופר אין בעיה. לאילת אין בעיה. נס הרים אין בעיה ,טיול בזוג אין בעיה, לנסוע בפקקים אין בעיה(להוציא את המראות המעפנות האלה של ה Z)
    אבל ה Z הוא סוג של אופנוע חשמלי. חלק נעים הליכות לא מפתיע צפוי. כל אלה מצויינים לכביש הציבורי אבל חיפשתי מעבר. (לא שאני איזה מספר 46 על הכביש)
    ה קטמ הוא כבר אופנוע פרימיום של יצרן אוסטרי. כל הצעצועים מותקנים במכונה אחת.
    הכח שימושי בהרבה מהכוח של ה Z . המומנט עוקר הידים הזה של ה KTM זה משהו ממכר. בסלד נמוך
    אז ה קטמ לא ידידותי לרוכב ומחמיא כמו ה Z. הקטמ צריך (לפחות לתחושתי אחרי יומיים איתו) רוכב שיודע מה הוא עושה אחרת העונש יגיע מהר מאוד.
    כרגע בעת פניה במהירות גבוהה ה 1290 מרחיב לי את הפניה כי הפרונט מתרומם סתם מגז בתוך הפניה.
    יש גם נידנודי ראש כשפותחים גז במהירות גבוהה ,משהו ש Z כמעט ולא עשה.
    ובסוף יש את הקטע של הכסף, תמורה למחיר.
    את ה Z מכרתי במחירון מלא! נגע כבר ב 50 אלף ק"מ. יאמר לזכותו שהראה בלאי מינימלי.
    את ה קטמ קניתי במחיר נמוך מהמחירון!
    כפי שאפשר להבין ההבדל הכספי לא היה גדול. וקיבלתי אופנוע עם רבע מהק"מ שהיה ל Z
    ההבדל הטכנולוגי, המכלולי קצה בולמים בלמים המנוע הזה של החיה עושה את ההבדל. מרכיב הנוחות (קרוז קונטרול ,חימום בכסר וביידים,תנוחה יותר גבוהה) מנצח ב 1290.
    קניתי את האופנוע ביד2 עם 12000 ק"מ במצב חדש. חוץ מזה שהתקינו לו מחרשה של R&G ושברו את התושבת של הפנס האחורי )-:
    רק לציין, ה Z1000SX הוא עדיין ליטר וסוג של ספורטיבי.. שלא יבוא איזה ילד A1 יקרא ויבין שאפשר לקפוץ עליו ולסובב ת'גז בלי שום בעיה.
    והכל יחסי כן, לפני זה היה לך ציקי את הציפור (CBR1100XX), זה בהחלט אול-ראונדר (גם מעל 200++)
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,085
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #13
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    מפלצת מומנט, הילוך רביעי מתחיל ב40 קמ"ש ומחזיק עד 240 קמ"ש. תהנה
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    אז החיים עם המכונה מתחילים לאט.
    אנחנו לומדים אחד את השני.
    הספקנו בימים הבודדים מאז שקיבלתי את האופנוע לעבור את ה 800 קמ. נוסע לבקר חברים(שלא בטוח רוצים לראות אותי) רחוק מהמרכז.
    היום רכבתי לתל אביב בשיא הפקקים בשעה 8:30 בבוקר. ואללה לא נורא. יש צידוד די טוב, המכונה אתלטית ,וניתן לרכב על הילוך ראשון בפקק. (בלי קלאץ). זה הישג לאופנוע כזה.

    יש לי כמה מעלילים של ״ירוק״ לספר.
    1. היום חזרתי הבייתה מהעבודה רציתי לקפוץ לעשות סיבוב , לא מצאתי מייד את הצרור מפתחות. אז קיבלתי 3 מפתחות לאופנוע. לקחתי את המפתח הכתום(הכי מגניב). מסתבר שהמפתח הכתום עושה איפוס למחשב. ועכשיו אי אפשר להניע. את זה הבנתי אחרי שכמעט גמרתי את המצבר (קיללתי וחישבתי $$$). בדיקה קצרה ביוטיוב פתרה את הבעיה .
    2. אחרי הרבה זמן שלא קשרתי את האופנוע השתמשתי היום ב נועל דיסק. אז שכחתי אותו על האופנוע. מזל שגררתי אחורה לצאת מחניה וככה נמנעה נפילה מפוארת.

    צריכת דלק עד עכשיו לפי המחשב 14.2 קמ לליטר.
    על הקטמ יש יותר את ההתלהבות הראשונית של להרגיש את המנוע אז אני מניח שהכל ישקע יראה תוצאה אפילו טובה יותר. ה z הראה צריכה דומה

    ה z אופנוע מעולה!!! בחיי הילוך שישי 38 קמש איילון , אין שום בעיה להאיץ. הקטמ אוהב שרוכבים עליו ומחייב עבודה גם עם ההילוכים. המעבר מה z1000sx מבורך מבחינתי. נהנה מכל רגע,


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  15. #15
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    2. אחרי הרבה זמן שלא קשרתי את האופנוע השתמשתי היום ב נועל דיסק. אז שכחתי אותו על האופנוע. מזל שגררתי אחורה לצאת מחניה וככה נמנעה נפילה מפוארת.

    Sent from my iPhone using Tapatalk
    ככה שברתי פעם את הפלסטיקה שמחפה על הבולם הקדמי

    Sent from my SM-G980F using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. התחדשתי!
    על ידי gal.l בפורום כללי
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 29-12-2017, 12:07
  2. התחדשתי
    על ידי asafie בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 09-10-2017, 14:03
  3. התחדשתי!
    על ידי duadi בפורום כללי
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 01-12-2016, 18:19
  4. רכיבה ראשונה: ק.ט.מ סופר דיוק 1290GT
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 14-10-2016, 23:14
  5. התחדשתי !
    על ידי ComanDo בפורום אוף טופיק
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 14-06-2016, 07:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO