השושנים אתה כל כך צודק למה?
אז ככה ה Z אופנוע נהדר אול ראונדר מדהים.
אבל הכוח שלו האמיתי מגיע בסלד יחסית גבוהה.
האופנוע מבצע את כל המתלות בצורה מושלמת. לסופר אין בעיה. לאילת אין בעיה. נס הרים אין בעיה ,טיול בזוג אין בעיה, לנסוע בפקקים אין בעיה(להוציא את המראות המעפנות האלה של ה Z)
אבל ה Z הוא סוג של אופנוע חשמלי. חלק נעים הליכות לא מפתיע צפוי. כל אלה מצויינים לכביש הציבורי אבל חיפשתי מעבר. (לא שאני איזה מספר 46 על הכביש)
ה קטמ הוא כבר אופנוע פרימיום של יצרן אוסטרי. כל הצעצועים מותקנים במכונה אחת.
הכח שימושי בהרבה מהכוח של ה Z . המומנט עוקר הידים הזה של ה KTM זה משהו ממכר. בסלד נמוך
אז ה קטמ לא ידידותי לרוכב ומחמיא כמו ה Z. הקטמ צריך (לפחות לתחושתי אחרי יומיים איתו) רוכב שיודע מה הוא עושה אחרת העונש יגיע מהר מאוד.
כרגע בעת פניה במהירות גבוהה ה 1290 מרחיב לי את הפניה כי הפרונט מתרומם סתם מגז בתוך הפניה.
יש גם נידנודי ראש כשפותחים גז במהירות גבוהה ,משהו ש Z כמעט ולא עשה.
ובסוף יש את הקטע של הכסף, תמורה למחיר.
את ה Z מכרתי במחירון מלא! נגע כבר ב 50 אלף ק"מ. יאמר לזכותו שהראה בלאי מינימלי.
את ה קטמ קניתי במחיר נמוך מהמחירון!
כפי שאפשר להבין ההבדל הכספי לא היה גדול. וקיבלתי אופנוע עם רבע מהק"מ שהיה ל Z
ההבדל הטכנולוגי, המכלולי קצה בולמים בלמים המנוע הזה של החיה עושה את ההבדל. מרכיב הנוחות (קרוז קונטרול ,חימום בכסר וביידים,תנוחה יותר גבוהה) מנצח ב 1290.
קניתי את האופנוע ביד2 עם 12000 ק"מ במצב חדש. חוץ מזה שהתקינו לו מחרשה של R&G ושברו את התושבת של הפנס האחורי )-:
רק לציין, ה Z1000SX הוא עדיין ליטר וסוג של ספורטיבי.. שלא יבוא איזה ילד A1 יקרא ויבין שאפשר לקפוץ עליו ולסובב ת'גז בלי שום בעיה.
והכל יחסי כן, לפני זה היה לך ציקי את הציפור (CBR1100XX), זה בהחלט אול-ראונדר (גם מעל 200++)
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast