אני מלין על זה שאני ממשיך לשבת זקוף במהירות גבוהה ונותן לחיצה והקידמי מתרומם. גורם ל head shake. כנראה אפקט ה מפרש.
הצמיג הקדמי יוצר בסוף 19 ועבר רק 3000 קמ.
לא אין רעידות מהכידון. הכל חלק.
כנראה צריך להעביר משקל קדימה במהירויות הללו.
זה לא כזו בעיה מבחינתי כי אני מנסה לא לבקר במהירויות הללו בכל מקרה.

באיזור ה 150 מאוד נוח המיגון רוח עושה את שלו. האופנוע חלק לגמרי. ממש כיף. יש אפילו קרוז קונטרול. (השתמשתי פעמיים למשך 30 שניות נגיד, מאוד שימושי).

ב קטמ הישיבה זקופה ומאוד נוחה.
הישיבה גבוהה ותחושה של מעל המכונה ולא בתוך. זה משנה לי את תפיסת המהירות וההבנה של התנהגות הכלי. הפרונט סופר קל.
אז אנחנו לאט לאט.
זה אופנוע מתגמל מאוד, ובעל מעטפת ביציעים מהחלל.
אבל עם הרבה כח מגיע הרבה אחריות.
אני אוהב אופנועים חזקים. תמיד כיף להאיט כי אחרי זה מגיעה ההאצה.
היו ברשותי מספר אופנועים עתירי נפח אבל ה קטמ מקבל יותר צומת לב מעוברי אורח ורוכבים על דו גלגלי. שואלים שאלות. חלקם מרגישים צורך להניף גלגל ביציאה ברמזור כשרואים את האופנוע. נחמד/מציק לא ברור עדיין.
יש תאורת פניה. חשבתי שזה גימיק. אבל ואללה עובד. ממש נחמד הסיפור הזה.
האם זה האופנוע הטוב ביותר שרכבתי עליו ?הוא בהחלט מועמד. צריך לנצח את ה cbr1100xx שהתאים לצרכים שלי כמו כפפה.
אחד הדברים שמציקים לי.
רוצים לשייט במהירות חוקית 90-100 זה הילוך 4-5 הילוך שישי נכנס ״נכון״ רק ב 120. מה שמצריך בחישה לא רצוייה של ההילוכים. ה z למשל הצטיין ! המנוע סופר גמיש. ולא מתלונן בשום סלד. הקטמ מתלונן ורוצה שירכבו עליו.
דלק עד עכשיו זהה ל z1000 לפי מחשב האופנוע.
רכיבות טובות.


Sent from my iPhone using Tapatalk