ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
ואני יסביר לך שוב, לא משנה התצוגה, בדקתי מכוניות ואופנועים דרך פלאג הדיאגנוסטיקה, עד עכשיו התוצאות מראות שרכבים עובדים בטווח טמפרטורות קטן יותר מאופנועים ובתוך קבוצת האופנועים יש אופנועים בטווח ענק ויש כאלו שפחות.

לפי איך שהמערכת בנויה בטרייסר זה בכוונה תחילה אפשר בקלות להקטין את הטווח, השאלה היא למה זה ככה
נהדר.
אז בוא נסכים שיש תווך טמפרטורה מאוד צר בו המנוע נמצא בניצולת מירבית. (בטוח אפשר למצוא את נקודת הטמפרטורה האידאלית לפעולת המנוע נגיד 91.37654 מעלות). דלק זיהום אורך חיים , עליות ייצור זולות יותר (לא צריך מיסב שתומך ב 130 מעלות)
אז בטרייסר זה מובנה הפרשים של עד 40 מעלות. גם ב Cbr שהיה לי זה היה 84-103 .
מה קטמ פתרו את החידה ויש להם מנוע שעובד בול 90 מעלות?


Sent from my iPhone using Tapatalk