נכון, בגדול גם אופנועים וגם מכוניות לא סובלים כמו בעבר והתחממות יתר או קירור יתר (למי שזוכר שהיו שמים קרטון על הרדיאטור בחורף בדגמים מסויימים)
זה פשוט מעניין למה הטווח הרחב הזה, אני רק יכול להעריך שזה תלוי איפה נמצא החיישן, אני מאמין שסביב המנוע ובמיוחד בראשים הטמפרטורה יותר יציבה ממה שהחיישן מראה.
אגב מצאתי את הדגימה שלי מהלנדרובר לפני ואחרי החלפת טרמוסתת, המחוג לא היה זז וביום אחד התחיל להראות תזוזות בקורלציה מלאה למה שהמידע מהOBD הראה (שום עדות לממוצאים שאמורים ״להרגיע״ את המחוג)
זה רק מראה כמה הטרמוסטת משפיע על היציבות של המערכת.
המנוע הוא דיזל לכן עובד יותר קר ב10 מעלות בערך מבנזין.
![]()