בדיוק.
אנחנו אומרים את אותם הדברים.
בקטמ החליטו שהמחוג ישאר במרכז הסקאלה.
לדעתי האופנוע נע במנעד מסויים של טמפרטורות כמו כל מנוע אחר. לדעתי או שמיקמו את החיישן היכן שהטמפרטורה יותר קבועה. או שבאמת הצליחו לפנות את החום והקור טוב יותר (לזה אני פחות מאמין).
המחוג עולה מאפס למרכז הסקאלה ושם הוא נשאר כל הרכיבה. לא קשור לתנאים חיצוניים.
לי אישית עושה טוב יותר ופחות מלחיץ , לא צריך לקרוא ספר רכב כדי לקבל אישור שב 108 מעלות זה תקין שרק נדלק המאוורר ) מי צריך את המידע הזה ?
Sent from my iPhone using Tapatalk