בדיוק על זה אני מדבר שושני. לחפש את המעלה הזאת. אתה שם בדיוק כמוני. נגיד עלה ל 104 ביום חם. אותי זה שיגע.
לא עולה- 103 זה הכי גבוה שיש עד עכשיו כשיהיה 104 אני מוכר!
בקטמ לא זז מהאמצע. אז כשתהיה בעיה אתה בבעיה.
אם יש בעיה יעלה מעבר לחצי. (אני מניח).
שושני כמה פעמים קרה שראית את המחוג קצת גבוהה יותר ממה שאמור להיות (נגיד הכביש נפתח ועדיין חם מאוד) והמנוע לא מתקרר במהירות מספקת לדעתך. סתם ״לחץ , מחשבות , אולי הגיע זמן לנוזל חדש ? אולי המשאבה אולי אוברהול. אני מחליף נוזל רדיאטור לפי הספר היצרן, אז פחות דואג, בדיקה ויזואלית כל התנעה ולפעמים גם בסיום רכיבה.
הקטמ פשוט באמצע וזהו.
גם אני חושב שבסוף נגיע למצב של נורות אזהרה ולא חיווי. לטמפרטורה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני אוהב לדעת איך מרגיש המנוע בכל רגע, בגלל זה אין לי שעון זמן כי בתצוגה בלוח אפשר או חום מנוע או שעה...