
נכתב במקור על ידי
ziki
היתרונות של הקטמ.
1. נשטף בקלות.
2. ישיבה אדוונצר ספורט אין לחץ בשום מקום, אפשר לזוז עליו קדימה אחורה. ואצלי יש כיסא של פאוור פארטס. אז ממש כיף.
3. מנוע פנינה אמיתית , במיוחד מורגש במעבר מ 4 בשורה.
4. יושב יפה בסיבובים.
5. קל לתמרון בעיר (גבוהה מעל המראות) הרבה יותר מה z1000 שה צידוד מוגבל והמראות אויש המראות האלה של ה z.
6. טיפול כל 15 אלף קמ. אצלי זה מנצח לא צריך לבקר 3 פעמים בשנה במוסך רק פעם אחת.( 18 אלף קמ בשנה בממוצע).
7. מיגון רוח יעיל עד ל 160 ומשם קצת צריך לשנות תנוחה. מעולה לי (יודע מתי צריך לרדת).
8. בקרות. תענוג.
9. חימום בכיסא ובידיים. (מעולה באוגוסט בישראל)
10. קרוז קונטרול (מעט מאוד שימוש אם בכלל) אבל נחמד שיש.
11.ניתן להתאים את האופנוע כולו גובה הרגליות לרוכב גובה הכידון מרחק הכידון ועוד כמה משחקים לנוחות. מעולה!!
12. ניתן לרכב ללא קלאץ במהירות כמעט אפסית (פקקים) ללא השתנקויות או מעשים לא נעימים של האופנוע.
13. קוויק שיפטר מעולה.
14. תאורת פניה מעולה.
בצד הפחות טוב.
1. מנוע שאוהב לעבוד מעל 3000 סלד.עדיף 5000 שם הכל חלק לגמרי.
2.גבוהה אני 1.75 כשהתגייסתי לצבא. צריך לחשב שיפועים כשרוצים להחנות. הגובה נעלם לגמרי כשמתחילים לרכב.
3. משקל. זה לא אופנוע קטן. והמשקל יושב גבוהה גבוהה.
4. התנהלות קצת אלימה אפילו במוד סטריט. הוא מניף לי גלגל ללא התחשבות במעבר קצת אלים לגז. ( ממש לא לחיצה מה שנקרא) אלה סתם גז כדי לעבור מפגע כלשהו. אני עדיין לומד אותו.
5. שרשרת גלגשים 525. לא מבין למה לא 530. לכוח של האופנוע זה יפרק את השרשרת נורא מהר.
6. צמיגים. קידמי פחות סובל אצלי אבל האחורי יזדקק להחלפה בקרוב.
7. הד שייק שקורה במהירות סופר גבוהה.
8. מווברץ אם לא בהילוך המתאים.
9. נכנס ״נכון״ הילוך שישי במהירות של 120-130 לא פחות. אפשר להשאר על חמישי לנצח. אבל מבעס.
10. בקרות. למה צריך לבחור ? הבקשה שלי שהאופנוע ידע לבד מתי הכל רגוע ומתי רוצים להנות. ללא לחיצה של הרוכב על כמיני כפתורים. (יש לציין שזה באמת משנה את הסטאפ של האופנוע )
נהנים בדרכים.
Sent from my iPhone using Tapatalk