
נכתב במקור על ידי
600 ירושלמי
אולי אנחנו לא מדברים על אותו דבר.
מדובר על אי תנועה מצויר. לא מוגבהה.
נגיד נכנסת לאיילון או דרך בגין בירושלים מאחת הכניסות אז בחיבור של נתיב ההשתלבות עם הכביש הראשי יש אי תנועה מקווקוו. עלייה עליו זו עילה לדו"ח.
אני חושב שלהשאר בנתיב ההשתלבות יכול להיות מסוכן הרבה יותר.
ובוא, כל מקרה לגופו. לא מכליל לא לפה ולא לשם. אבל לאכוף כך שכל מי שעלה ב3 מטרים האחרונים על הסימון הלבן- זה שיא העצלנות. "קח, המפקד, חזרתי עם 100 דוח"ות"- זה נראה טוב בגליונות הסטטיסטיים של סוף שנה אבל זה חסר תועלת לחלוטין מבחינת מניעת תאונות ו/או הרתעה של רוכבים חוליגנים שייסעו יותר כמו בני אדם.