עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 22

אשכול: רכישת אופנוע שטח לרוכב המתחיל

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2021
    הודעות
    5

    רכישת אופנוע שטח לרוכב המתחיל

    שלום חברים,
    לאחר שקראתי במשך מס׳ ימים פוסטים שונים מרגיש עדין מבולבל.
    הגשמתי חלום ילדות והוצאתי רישיון A1 במטרה לרכוש אופנוע שטח.
    אין ניסיון נהיגה מלפני כן באופנוע ( מחזיק כמעט בכל סוגי הרישיונות נהיגה) אבל השיעורים הלכו לי מאוד טוב וגם הטסט והמורה אמר שאני מפגין מלכתחילה שליטה מעולה.
    מחפש לרכוש אופנוע 4 פעימות לרכיבה.
    אני חושב שבתור רוכב מתחיל לא אחפש אתגרים מסוכנים ולכן הנסיעות יהיו שבילים ושטח רגוע יותר מאשר קפיצות וטיפוסי סלעים למינהם.
    הדרישות הם אופנוע שמור ככל הניתן בתקציב של 20-25₪ לא כולל ציוד וביטוחים ואופנוע עם עלויות אחזקה נמוכות,
    יש לי ידע נרחב במכונאות רכב אבל לא מבין גדול באופנועים (למרות שמנוע הוא עדין מנוע).
    בתקציב הזה ראיתי רק אופנועים שנת 15/16 כגון wr250
    או crfx 2014/15
    באחד מהחיפושים נתקלתי באופנוע פאנטיק אנדורו 250
    ולא ממש הצלחתי למצוא המלצות או דיס המלצות.
    אני מבין שזה לא ktm ולא מתיימר להיות אבל לרוכב מתחיל לקנות אופנוע 2020 במחיר הזה זה נשמע נוצץ.
    אתה מקבל אופנוע דיי חדש עם נתונים טובים ומתאמן עליו.
    כשארגיש טוב ומקצועי יותר אוכל להחליף בכלי טוב יותר.
    לא מחפש כמעט לנסוע בכביש אבל חייב אופנוע רישוי צהוב.
    יש לי רכב ונגרר ויכול להתנייד לכל מקום גם גר באזור הדרום עם יציאה קרובה לשטח.
    אולי אסע פעם ב... בכביש וגם לא נסיעות ארוכות מידי.
    הרבה חברים בתחום אמרו לי לא להתחיל עם 2 פעימות גם כאלו שמחזיקים כזה בעצמם.
    אשמח לעזרה בבלאגן שנהיה לי בראש.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    אני התחלתי עם 4 פע' והצטערתי שלא הלכתי ישר ל 2 פע' הם יותר זריזים יותר קלים להרים שהם נופלים יותר נשלטים.
    וזולים יותר לטיפול מ 4 פע'.

    יש סיבה שבאליפות העולם להארד אנדורו שם rideability וכח נשלט חשובים יותר מהספק הדו''פים הם השליטים.

    לגבי הפאנטיק אין לי מושג.

    Sent from my SM-G955U using Tapatalk
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    אה כן ול 4 פע' יש גם בלימת מנוע מסיבית שהיא הרבה פחות נשלטת מאין בלימה של 2 פע' וה 4 פע' נוטים להכבות (flame out) הרבה יותר מ 2

    Sent from my SM-G955U using Tapatalk
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2021
    הודעות
    5
    איזה אופנוע 2 פעימות מומלץ בתקציב הנל?
    ואיזה נפח?
    125/200/250?

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    לא יכול להמליץ על אופנוע בתקציב

    הייתי מתחיל ב 125 או 150

    פיתוח הטכניקה היא אצלך בעדיפות

    Sent from my SM-G955U using Tapatalk
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    218
    שחר שלום,
    יש הרבה שרשורים בנדון אבל אנסה להסביר לך..
    בתור התחלה לפני שאתה מחליט לקנות 2 או 4 לך תרכב על שניהם דרך חברים או אופנועי הדגמה
    כדי שתרגיש למי אתה מתחבר בהתחלה ולא סתאם לקפוץ לדו"פ ואחרי כמה נפילות תצא מהתחום..
    אתה בשקט יכול להתחיל ב 4 פעימות הוא קצת יותר כבר אבל פחות מאיים בתגובות כמו 2 אז בשביל ההתחלה זה סבבה
    אבל אם אתה מאילו שאוהבים ללמוד מהר ולקחת סיכונים אז לך על הדו"פ יהיה קשה בהתחלה עד שתבינו אחד את השני ותתאהב!
    לגבי כלים בתקציב ל 4 פעימות את הפנטיק אני לא מכיר אבל כן מכיר את ה AJP250PR5 שגם נכנס לתקציב שלך ואתה יכול להביא 2019 כזה בשקט
    אחלה אופנוע למתחילים ויחסית די אמין (היה לחבר כ 3 שנים כלי כזה) חלקים קצת יקרים אצל היבואן (המ מוטורוס-שרקו) אפשר למצא אפטרמרקט לא תמיד קל.
    לגבי הדופ הייתי ממליץ על 250 קטמ/האסקי/בטא/שרקו כולם אחלה אופנועים הראשונים יקרים יותר השניים זולים יותר
    TM לא רשמתי בכוונה אופנוע מדהים אבל לא למתחילים..
    אז שיהיה בהצלחה!
    תעשה כמה רכיבות על מס' כלים ועדכן מה הכיוון ונעזור לך

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    Idan 300
    תוכל להסביר מדוע דו''פ לא מומלץ להתחיל איתו ואז להמליץ על אם כבר 250 דו''פ כאופנוע ראשון כשיש דו''פים כמו ה 150 או 200 שהם הרבה יותר סלחנים?

    אגב ל 250 עקומת כח יותר מיידית מל- 300 שגם הוא יותר מדי לאופנוע שטח ראשון ולכן הסיכוי ל loopout רק עולה.
    נערך לאחרונה על ידי Jonathan; 13-06-2021 בשעה 09:14.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    218
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jonathan צפיה בהודעה
    Idan 300
    תוכל להסביר מדוע דו''פ לא מומלץ להתחיל איתו ואז להמליץ על אם כבר 250 דו''פ כאופנוע ראשון כשיש דו''פים כמו ה 150 או 200 שהם הרבה יותר סלחנים?

    אגב ל 250 עקומת כח יותר מיידית מל- 300 שגם הוא יותר מדי לאופנוע שטח ראשון ולכן הסיכוי ל loopout רק עולה.
    הי יונתן,
    אסביר..
    לא התכוונתי שלא מומלץ להתחיל עם דו"פ (אני התחלתי עם דו"פ 250..) אלא שאם אין לו בכלל רקע אז גם הדו"פ 125 הוא מאוד קיצוני בעקומת סלד שלו..
    למטה כלום ופתאום מתפוצץ.. אין ספק שהוא וה 200 אחלה כלים להתחלה אבל הוא רשם שהוא לא מתכוון להיכנס לסלעים וכדומה אלא שבילים לכן המלצתי אם כבר ללכת על ה 250 שהוא לפי דעתי(ולא רק דעתי..) מאוד ורסטילי יש לו כח למטה באמצע ולמעלה אז הוא יוכל ללמוד לשלוט יותר סבבה בשבילים פתוחים כי את ה125 נראה לי שימצא מאוד מהר על השבילים מה גם שלשבילים ה 125 קצת "חסר"..
    המלצתי על 4 להתחיל בגלל שוב אותה דעה של שבילים וכדומה שניתן תקציבית למצא כלים במחיר רצפה (דוגמת האייגייפי) לעומת השאר וללמוד אתו את הטכניקות לפני מעבר לדו"פ!
    יש עוד הרבה פרמטרים שיש לקחת בחשבון כמובן אבל צריך להכיר את הבן אדם ולהבין באמת מה הצורך שלו והאמצעים והאופי.
    שוב זו דעתי בלבד לפי הידע והמציאות שלי עם הרבה חברים שעזרתי להם בתחילת הדרך.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי idan300 צפיה בהודעה
    הי יונתן,
    אסביר..
    לא התכוונתי שלא מומלץ להתחיל עם דו"פ (אני התחלתי עם דו"פ 250..) אלא שאם אין לו בכלל רקע אז גם הדו"פ 125 הוא מאוד קיצוני בעקומת סלד שלו..
    למטה כלום ופתאום מתפוצץ.. אין ספק שהוא וה 200 אחלה כלים להתחלה אבל הוא רשם שהוא לא מתכוון להיכנס לסלעים וכדומה אלא שבילים לכן המלצתי אם כבר ללכת על ה 250 שהוא לפי דעתי(ולא רק דעתי..) מאוד ורסטילי יש לו כח למטה באמצע ולמעלה אז הוא יוכל ללמוד לשלוט יותר סבבה בשבילים פתוחים כי את ה125 נראה לי שימצא מאוד מהר על השבילים מה גם שלשבילים ה 125 קצת "חסר".......
    מקבל את הגישה שלך,
    אני אישית התחלתי עם אמונה גדולה ב 4 פע' ועברתי בלי למצמץ ל 2 ובלי להסתכל אחורה.
    כמה שיותר צפוץ ככה הדו''פ יותר הגיוני בשבילי.
    גם מבחינת עלויות תחזוקה דו''פ הגיוני יותר.
    Sent from my SM-G955U using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי Jonathan; 13-06-2021 בשעה 12:03.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    לשבילים חבל לקנות אופנוע אנדורו מקצועי. אתה תשלם על אופנוע יקר יחסית עם תחזוקה צפופה.
    WR250 יעשה יופי של עבודה עם מחיר רכישה סביר, אמינות מופלגת ויכולות טובות

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ול shahar מה שלא תקנה תשאיר כסף בצד למיגון נורמלי
    מגפיים קסדה מגני מרפקים וברכיים הם הכרחיים

    ועוד כסף בצד ללפחות שלוש הדרכות רכיבה,
    אופנוע זה דבר שדורש טכניקה
    וטכניקה זה דבר שלומדים היא לא עוברת ב DNA מאבא או אמא.

    זה גם השיפור הכי טוב לביצועים של האופנוע שלך.

    Sent from my SM-G955U using Tapatalk
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    לא כל דו"פ 125 הוא מהזן ה"מתפוצץ". האופנוע שלי (הסקווארנה אדומה) אחרי כיוון שסתום כח לטובת סחיבה בסל"ד נמוך - נותן כוח זמין (גם אם לא הרבה) כמעט מסל"ד סרק, על חשבון היעדר ה"פיצוץ" בסל"ד גבוה.

    לא מסכים גם עם מי שטוען שאחזקה של דו"פ מקצועי היא יקרה.
    הבחור רשם שיש לו ניסיון מכונאי נרחב. אופנוע אינדורו - זה כלי פשוט וקל לטיפול עצמאי, ולהחליף בוכנה ואטמים בעלות של 600 שקל פעם בשנה - זה לא משהו שהייתי מגדיר כ"יקר".

    אני מצטרף להמלצה לעשות סיבוב על 2 פעימות ועל 4 פעימות. במקום הפות"ש הייתי הולך על דו"פ 125-250 סמ"ק בלי לחשוב פעמיים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    218
    שלא תחשדו בי שאני איזה "מרובע"
    כמוני כמוכם
    אני "מכור" לדו"פ אחרי מס' כלים מרובעים בין הדופים שהיו לי
    ואני "הורדתי" הרבה מרובעים בקבוצה שלנו לדו"פ ורובם היו מאושרים על המהלך הזה..
    ויותר מזה, לעצמי אני אוהב ללמוד דברים בדרך הקשה יותר! אבל זה אני..
    אבל אני מנסה להיות אובייקטיבי לחברים שבתחילת דרכם ושאני לא מכיר אישית
    אז אני תמיד משתדל להיזהר לטובה בהמלצות שלי

  14. #14
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2021
    הודעות
    5
    היי,
    קודם תודה על כל התגובות.
    אכן כל אחד בעל דעה שונה ועם כוונות טובות.
    חלק מהחברים הגדול יותר המליצו גם להתחיל עם 4 פעימות כדי ללמוד לרכב קודם.
    על האופנו ajp לא מצאתי הרבה ברשת אבל ראיתי מס כלים למכירה באתרים השונים אשמח להארה.
    ככלי ראשון ושהולך לשמש בעיקר בסופש ( קשה כשיש ילדים קטנים לרכב בתדירות גבוהה יותר) מעדיף לרכוש כלי זול ופשוט להתאמן ולהשתפשף איתו וכשיתאפר להחליף באחד מתקדם יותר

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shaharb צפיה בהודעה
    היי,
    קודם תודה על כל התגובות.
    אכן כל אחד בעל דעה שונה ועם כוונות טובות.
    חלק מהחברים הגדול יותר המליצו גם להתחיל עם 4 פעימות כדי ללמוד לרכב קודם.
    על האופנו ajp לא מצאתי הרבה ברשת אבל ראיתי מס כלים למכירה באתרים השונים אשמח להארה.
    ככלי ראשון ושהולך לשמש בעיקר בסופש ( קשה כשיש ילדים קטנים לרכב בתדירות גבוהה יותר) מעדיף לרכוש כלי זול ופשוט להתאמן ולהשתפשף איתו וכשיתאפר להחליף באחד מתקדם יותר
    אופנוע השטח הראשון שלי היה גאס גאס קאמי, אותו מנוע סיני של זונגשן כמו ה-AJP PR5.
    יש יתרונות וחסרונות...
    יתרונות - אפשר לרכוש חלקים בעלי אקספרסס, בזול. בערך המנוע הכי זול לתיקון שראיתי בחיי.
    האמינות של המנוע די טובה, למרות שעבד אצלי מאוד קשה, בתנאי חום קיצוניים ובמהירויות זחילה - הוא היה תקין ונשאר תקין. היה לו גם סטרטר חשמלי, שמקל מאוד על מתחילים.

    חסרונות... יש הרבה.
    1. הוא חלש. לא בר השוואה ל-250 מרובע מקצועי. אחרי חודש-חודשיים הוא כבר נתפס כ"עגלה", ולא כ"לא מאיים".
    2. גיר 5 הילוכים, עם פער גדול בין הראשון לשני. מציק מאוד בשטח טכני.
    3. זה מנוע דו"ש, הוא לא נועד לעבודת אינדורו אינטנסיבית. בנפילות הוא נפגע (פוצצתי מכסים פעם אחר פעם, שברתי את מנגנון השילוב של הגיר בנפילה קשוחה על רגלית ההילוכים וכו').
    4. בעבודה אינטנסיבית בשטח צפוף הוא מתחמם מהר יחסית.

    ה-AJP מתעלה על אותו גאס גאס בהיבט של איכויות שלדה ומתלים, אבל משום שהמנוע זהה - לא הייתי בונה עליו בתור אופנוע שאפשר "לגדול איתו".
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. רכישת אופנוע A1 לרוכב חדש
    על ידי Vroom בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 10-01-2020, 12:04
  2. exc 250 לרוכב המתחיל (והמבולבל)
    על ידי moshe30 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 21-09-2018, 00:16
  3. המלצה על אופנוע וביגוד לרוכב המתחיל
    על ידי roman.rod.5 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 01-01-2017, 14:01
  4. ייעוץ| רכישת אופנוע A2 לרוכב מתחיל ללא ניסיון
    על ידי Andy12 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 30-10-2016, 00:18
  5. תגובות: 36
    הודעה אחרונה: 30-09-2016, 15:46

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO