אל תיגע בנוזל בלם עדיין.
קודם בדוק את מצב הרפידות. אם הן שחוקות (פחות סביר בקמ כזה נמוך, אבל כבר ראיתי רוכבי כסאח שהצליחו) הבוכנות נדחפות יותר ומפלס הנוזל יורד. כשמחליפים לחדשות הוא עולה חזרה. אם מוסיפים נוזל על רפידות גמורות, בהחלפה הבאה תהיה פריצה של עודף נוזל.
אם הרפידות עם הרבה בשר והנוזל במפלס הנמוך, נסה להבין למה. כי זה אומר שיש נזילה.
בנוסף. נסה לברר למה בקטנוע חדש יש ברגים טחונים בכוסית. האם היה מורכב שם מתאם ram או שמישהו התעסק שלא לצורך (אולי נזילה שהביאה למילוים חוזרים?).