האם זה בסדר למשל אני על 50 הילוך 3 ורמזור מתקרב ללחוץ על הקלאץ' עד הסוף ולהעביר לשני ולראשון אבל בלי לעזוב את הקלאץ', מיד לראשון כביכול, שיעורים ראשונים, או שצריך איפה שהוא לתת איזה מקום לשני?
האם זה בסדר למשל אני על 50 הילוך 3 ורמזור מתקרב ללחוץ על הקלאץ' עד הסוף ולהעביר לשני ולראשון אבל בלי לעזוב את הקלאץ', מיד לראשון כביכול, שיעורים ראשונים, או שצריך איפה שהוא לתת איזה מקום לשני?
נערך לאחרונה על ידי Supercorsa; 23-07-2021 בשעה 19:49.
הכי טוב להיות תמיד בהילוך המתאים, ככה אתה יכול מיד לתת גז ולברוח אם קורה משהו.
זה אומר שהכי טוב לרדת כל פעם הילוך ולשלב אותו.
אחרי שאמרנו את זה...
בפועל למי יש כוח תמיד... במיוחד אם אתה מגיע במהירות גבוהה יחסית לתנועה עומדת.
אז אני לפחות - לא ישלב עכשיו משישי עד ראשון.. בדר"כ קלא'ץ לחוץ ומוריד הילוכים לפי המהירות תוך כדי בלימה עד שנעמד כשאני על ראשון.
אם אני מגיע בשלישי-רביעי נגיד, אז בדר"כ יוריד עד לשני וברמזור ניוטרל או ראשון.
מכיוון שאתה בשיעורים\טסט אולי עדיף שכן תשלב כל הזמן את כל ההילוכים ואל תעביר לניוטרל בכלל בשום שלב.
בהתחלה תישאר בהילוך שתואם את המהירות. אם תשחרר את הקלאץ' לאחר שהורדת לראשון או שני במהירות גבוהה אתה מסתכן בנעילת גלגל אחורי.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021