לא יתכן.
תבדוק שיש בתוך הקרבורטור דלק.
אני נשאר בהנחות של קודם ומבין שהזנת הדלק לא תקינה (מבחינתי בשלב הזה, הקרבורטור עדיין תקין),
ועדיין לא מבין ממה יכולה להיות הבעיה אם פיזית יש דלק במיכל ואני רואה דלק במסנן הדלק ? יכול להיות משהו עם המשאבה מכנית או מחברים?
כמובן שאם לא אמצא אעבור לקרבורטור אבל הכל היה בסדר איתו עד שנגעתי בצנרת דלק אז לפני שאגש לקרבורטור הייתי רוצה לבדוק את הרכיבים שנמצאים בין היציאה ממיכל הדלק עד להזנת הקרבורטור.
תודה להתייחסות המהירה
הייתה בעיה לפני שהחלפת צינורות או שעוד מדברים על הפעם הקודמת של בעיות בהתנעה.
אם מדובר בבעיה של פעם קודמת אז אתה מחפש במקום הלא נכון.
כן, אתן קצת רקע זה יעשה סדר.
זה התחיל במהלך נסיעה שהרגשתי שינויי טורים שלא היו מובנים לי , זה הלך והחריף עד למצב שלאחר 10 דקות נסיעה הייתי צריך להחזיק מצערת כדי שלא ידומם.
איפשרתי לו לדומם והתחלתי לעקוב אחרי הזנת הדלק, גיליתי הזנה לא תקינה ביציאה ממיכל הדלק, כבר היה קרוע ויבש והייתה רטיבות משמעותית של דלק, כשנגעתי בו בידיים (הייתה לי כוונה לקצר קצוות שחוקות ולהחזיר חזרה) הבנתי שהמצב קשה משחשבתי, הזמנתי צינור 6 ממ עם תקן מתאים והחלפתי, החלפתי גם לאורך כל הדרך, יש שסתום חד כיווני על הדרך וידאתי שהוא תקין.
עכשיו לשאלות, איך אפשר לבדוק את המשאבה המכנית?
אני בודק הזנות תקינות לקרבורטור, רק לאחר מכן עם ניסיונות הנעה אפרק ואבדוק מצוף וכו' (יותר מדי עבודת פירוק פלסטיקה בקטנוע הזה)
תודה, שבת שלום .
ירושלמי תודה להסבר אבדוק זאת.
שסתום חד כיווני - הדלק יוצא מהמיכל ומזין את המשאבה מכנית, מהמשאבה יש שתי יציאות - הזנת הקרבורטור והשנייה חזרה ממנו, זאת שמזינה את הקרבורטור תחילה יש שסתום כזה שנותן אפשרות רק להזרמת הדלק למסנן הדלק ומי מסנן הדלק לקרבורטור. בצינור השני יש קו רצוף נקי ישירות למשאבה ללא רכיב כלשהו בדרך.
לא נגעתי בשסתום הזה והקטנוע עבד כך לפני אז לדעתי הכיוון שלו תקין, אם כי אוודא זאת רק כדי לוודא שאין לי טעות בהבנה התיאורתית כפי שפירטתי כאן.
הצנרת כולה חדשה ונקייה להזנת הדלק וגם וידאתי זאת בנשיפה בכדי לראות פעולה תקינה בהזנת הקרבורטור וכו'.
יתכן מאוד שהצפתי את הקרבורטור במהלך הניסיונות, הוא עבר ניקוי מאוד קפדני לפני כחצי שנה ונסע מאז כ 2k km , אני מאמין שבשלב זה אין ברירה אלא לפרק להעביר ניקוי קליל לחבר מחדש ולנסות להניע. אם כבר אפרק אנסה להניע קודם עם ספריי קרבורטור רק בכדי לקבל תגובה מהמנוע שלא קיבלתי כבר הרבה זמן.
על אף שיש ניצוץ ודאי, יתכן שתהיה קיימת בעיה במערכת החשמל שמנטרלת את כניסת המנוע לפעולה ? הייתי מאוד רוצה לשלול אפשרות כזאת.
שוב תודה