ירושלמי תודה להסבר אבדוק זאת.
שסתום חד כיווני - הדלק יוצא מהמיכל ומזין את המשאבה מכנית, מהמשאבה יש שתי יציאות - הזנת הקרבורטור והשנייה חזרה ממנו, זאת שמזינה את הקרבורטור תחילה יש שסתום כזה שנותן אפשרות רק להזרמת הדלק למסנן הדלק ומי מסנן הדלק לקרבורטור. בצינור השני יש קו רצוף נקי ישירות למשאבה ללא רכיב כלשהו בדרך.
לא נגעתי בשסתום הזה והקטנוע עבד כך לפני אז לדעתי הכיוון שלו תקין, אם כי אוודא זאת רק כדי לוודא שאין לי טעות בהבנה התיאורתית כפי שפירטתי כאן.
הצנרת כולה חדשה ונקייה להזנת הדלק וגם וידאתי זאת בנשיפה בכדי לראות פעולה תקינה בהזנת הקרבורטור וכו'.
יתכן מאוד שהצפתי את הקרבורטור במהלך הניסיונות, הוא עבר ניקוי מאוד קפדני לפני כחצי שנה ונסע מאז כ 2k km , אני מאמין שבשלב זה אין ברירה אלא לפרק להעביר ניקוי קליל לחבר מחדש ולנסות להניע. אם כבר אפרק אנסה להניע קודם עם ספריי קרבורטור רק בכדי לקבל תגובה מהמנוע שלא קיבלתי כבר הרבה זמן.
על אף שיש ניצוץ ודאי, יתכן שתהיה קיימת בעיה במערכת החשמל שמנטרלת את כניסת המנוע לפעולה ? הייתי מאוד רוצה לשלול אפשרות כזאת.
שוב תודה


ציטוט ההודעה בתגובה