המנוע המיועד בנפח 250 קירור אוויר,פשוט,אמין עם שפע חלקים בארץ ובעולם.
המנוע עמד ארבע שנים ללא הראש והבוכנה השתדכה כבר לצילינדר.
פירקתי,מדדתי,הכל בסדר,במידה הרצויה.הזמנתי רינגים והרכבתי.
ראש מנוע היה כבר אחרי שיפוץ ומילוי וגם שכב מנויילן זמן כזה.
כולם יודעים שאפריליה ואיטלקיים בכלל לא לקחו בשבון את נושא האמינות לטווח ארוך.
לכן כשקיבלתי את האופנוע (rxv)כבר היה המנוע תפוס ומלכתחילה לא רציתי להתעסק בו אלא פשוט לשתול אחר במקומו,יפני בנפח 250-400 סמק,מה שאמצא.
אז חיפשתי הרבה זמן אחר המנוע המיועד והעליתי חרס בידי.
מצאתי מנועים חצויים,מצאתי מנועים שרצו עליהם משכנתא,הרבה סוחרים בשקל.
אז החלטתי להרכיב מנוע ששכב אצלי הרבה זמן כפרוייקט שהועלה כאן ונזנח לאנחות.יש צמה,השגתי קרבורטור וcdi.נותר רק לפרק ולהרכיב חלקים טובים מטונה חלקים זמינים על המדף.
המנוע המיועד בנפח 250 קירור אוויר,פשוט,אמין עם שפע חלקים בארץ ובעולם.
המנוע עמד ארבע שנים ללא הראש והבוכנה השתדכה כבר לצילינדר.
פירקתי,מדדתי,הכל בסדר,במידה הרצויה.הזמנתי רינגים והרכבתי.
ראש מנוע היה כבר אחרי שיפוץ ומילוי וגם שכב מנויילן זמן כזה.
נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 29-07-2021 בשעה 20:30.
תמונות אחשלו.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
הRXV זה מנוע עם טבלת טיפולים בשעות מנוע שגם החלפת בוכנה ורינגים זה חלק מטיפול שוטף אז מה ציפית? ארץ היצור לא קשורה לאמינות שמדובר בכלי קצה מסוג זה
כתבתי שככה רכשתי אותו.מן הסתם מוסכים לא ששים להתעסק בכלים מסובכים ובעלי כלי קמצנים לא יצאו איתו ראש.
ולעינייני המנוע העכשווי.
הזמנתי שרשר טיימינג ועד שיגיע עושה עבודות חילוצי ברגים,חריטות שונות,ייצור מתאמים וכאלה.
![]()
GN ?
צנוע אבל גיבור.
אתמול קדחתי את התושבת ציר האחורית ל 17 ממ וגם חלצנו (חבר רתך ואני) בורג שבור.
![]()
נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 06-08-2021 בשעה 09:23.
הצב הייתה בארץ ולה יש חיבה לאפריליה
מה קורה עם זה?
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI