קטנועים כאלה נוסעים ברדיוס קטן אבל לא רוכבים עליהם עם פחות 80-90% מצערת באופן קבוע ועם זאת קטנוע כזה עשוי להיות אמין.
זה עסקאות שעדיף לראות קרוב לבית.
שלום לכולם בהמשך לפוסט הנ"ל http://fullgaz.co.il/forums/showthre...-125-%D7%9C250
התחלתי בחיפושים לA2 עד שתשיג ידי להרחבת התקציב.
ראיתי ביד2 קטנוע סאן יאנג ג'ט 2019 עם 27אלף קילומטר ב4אלף
לפי הארגז הגדול והקילומטראז' הגבוה נראה שעבדו עליו שליחויות
משיחה עם המוכר הוברר כך:
הוא בעל עסק, הקטנוע שימש לשליחויות של העסק וילדים עבדו עליו.
הקטנוע עבר טיפול לא מזמן (כדבריו), הטיפולים נעשו במורשה.
הקטנוע מגמגם בהנעה לטענתו נראה לו שזה איזה כיוון
נגמר הטסט לפני שבועיים.
א) שייך להכנס להרפתקאה? סוף סוף 2019 וקילומטראז' לא בשמים. בתקציב זעום ראיתי יותר קטנועים במודלים 2012-2015 עם 30K-40K וצפונה (אזכיר שאנחנו מדברים על 125 סמ"ק)
אציין שאני חייב קטנוע לתקופה הזו כדי לייצר.
ב) המוכר נמצא בצפון ליד טבריה ואני בירושלים, במידה ויוחלט שבאמת שווה לקנות אותו האם שייך לעשות נסיעה כזו על כזה כלי?
תודה.
ירון.
קטנועים כאלה נוסעים ברדיוס קטן אבל לא רוכבים עליהם עם פחות 80-90% מצערת באופן קבוע ועם זאת קטנוע כזה עשוי להיות אמין.
זה עסקאות שעדיף לראות קרוב לבית.
הכלי ללא טסט
הכלי לדברי המוכר מגמגם
ומטבע הדברים ילדים שעובדים על כלי שלא שלהם לא ממש שומרים עליו.
לעניות דעתי מקרה קלאסי של מה שזול יקר
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אני ממש מבולבל
מנסיונכם מה יהיה עדיף
קטנוע 250 במחיר של 5K רובם בשנתונים 2010-2014 (אולי 15 לדיאלים)
נעים בין 40K ל80K
או קטנוע 125 במחיר של 6K שנתונים קצת יותר גבוהים ועם פחות קילומטראז' (מתחיל ב25K ממוצע)
למה 250 בלי היסוס?
למה עדיף קטנוע בן 10 עם פי 3 קילומטראז מאשר קטנוע בן 5-6?
פות"ש- כל או כך התקציב שלך דל. מהשרשור השני שלך בכלל לא הבנתי אם יש לך רשיון.
לחפש קטנועים בערים אחרות כשתקציבך דל מאוד והבנתך מועטה זו טעות.
חפש קטנוע קרוב לבית- שלנסוע לראות אותו לא יגזול לך יום שלם, ולבדוק אותו תוכל באזור שלך.
אני הייתי הולך על 125, פשוט יותר- עם קירור אויר, דוגמא מובי ושות'. גם יותר פשוט, גם יותר אמין, גם הרבה יותר זול לתיקונים. אולי פחות 'מפנק', אבל בתקציב כזה לא מתפנקים.
ההשוואה היא בין 125 2012-2015 לבין 250 2010-2014, ז"א הבדל של שנתיים-שלוש.
בכלים כאלה ישנים - סיכוי גבוה יותר ל250 לשרוד עם פחות צרות, במיוחד אם הוא מוצא אחד עם ק"מ סביר וטיפולים מתועדים.
זאת גם הסברא שלי..
נחכה לראות מה יגידו עוד חברים פה.
מה נחשב ק"מ סביר? אני רואה כלים דוגמאת xevo עם 70-80 ק"מ ב5וחצי (יש גם כאלה עם 50-60 בתוספת של בערך 1000 שקל)
למשל זה : https://www.yad2.co.il/favorites?ope...view=light-box
יש גם דיאלים 2014-2015 עם ק"מ של 50k בערך שנכנסים בתקציב גם כן..
@600 ירושלמי
דעתך? ודעת כל המקצועיים פה..
6וחצי להכל ביחד..
אם ממש אצטרך להוסיף עוד נגיד 500 זה אפשרי
אציין שוב
אני בעל רשיון A2
אם יוחלט שהגדלת הרשיון לA1 תהיה עדיפה אז מחיר הרישיון ירד מהתקציב.
רשמת בפוסט הקודם שהתקציב שלך הוא 6,000₪ שזאת נקודת פתיחה יחסית נמוכה גם בשוק המוצף שלנו.
בנוסף אתה מציין שהכלי יישמש אותך למשלוחים (כלומר עבודה) אז אתה לא יכול להרשות לעצמך כלי שייראה מוסך כל שבוע.
בהנחה ואין לך את הידע לתקן דברים קטנים לבד הייתי חוסך עוד כסף ורוכש כלי משנתון גבוה יותר, עם פחות קילומטרז' ובטח לא כזה שכבר יש לו היסטוריה כזאת.
בנוסף, לא רואה שום היגיון בנסיעה עד טבריה בשביל כלי 125 סמ"ק, זה לא חסר כאלו בכל מקום בארץ.
אל תקנה xevo עם 70-80 (או כל 250). רוב הסיכויים שכבר הלך לו משהו משמעותי (נגיד גיר/הינע סופי) שהוחלף במשהו מפירוק שמצבו לא ידוע. בנוסף, אלא אם כן זה קטנוע שעשה 25-30 אלף ק"מ בשנה, ואז הוא עוד יחסית חדש, אזי הק"מ הגבוה מגיע גם עם גיל. ובשלב מסוים דברים פשוט מתחילים להתקלקל מזקנה.
לקנות קטנוע בן 10, כדי לעבוד איתו נשמע לי כמו טעות. כוון להכי חדש שתוכל, גם אם זה 125. אם אתה לא מתכוון לצאת לבינעירוני ארוך, אתה תסתדר.
אני איתו^
מאוד לא כדאי לעבוד על קטנוע ישן אתה תצטער על זה אחר כך.
העצה הכי טובה לך זה להוסיף עוד 4,000+ ולקנות את אחד מאלה.
https://wheel.co.il/%D7%A7%D7%98%D7%...8%D7%90%D7%9C/
https://www.yad2.co.il/vehicles/scoo...137&model=2146
תודה לכולם
עם כל הצער אופציה של להוסיף 4k כרגע לא מתאפשרת
אולי עוד כמה חודשים אחרי שנתייצב...
https://www.yad2.co.il/s/c/fb47qmlh
איך נראה על פניו? לגהץ עוד כמה שקלים זה מתאפשר