מישהו נתקל בתופעה הזו? בנוסף.. מישהו יודע איפה אפשר למצוא ספר רכב שלו? מצאתי רק של הצורה הישנה.
מד חום בד"כ מחובר בחוט בודד בין חיישן החום ברדיאטור לבין לוח המכוונים. לפעמים זה חיישן חום מאוחד למערכת ניהול ההזרקה\הצתה, ולפעמים יש שני חיישנים נפרדים - לא יודע איך זה בדגם שבשאלה, תשובה אפשר לקבל או מספר רכב או (אולי - אם יש מזל) מחיפוש בגוגל שיביא לאתרים \ פורומים עם מידע.
אם זה חוט בודד, לפעמים המגע של החוט בחיישן היא מקור הבעיה - לא מולבש טוב, מגע החיישן חלוד - אז לא עובד.
לפעמים זה יותר גרוע ואין מספיק מים ברדיאטור - והחיישן, שבד"כ עומד הכי גבוה, לא מכוסה בנוזל קירור ולכן לא מראה טמפרטורה. במקרה הזה יש גם סיכון שהמחסור בנוזל קירור נובע מנזילה איטית איפשהו או מדליפת גזי פליטה למערכת הקירור דרך אטם ראש מנוע פרוץ. לכן צריך לבדוק את גובה נוזל הקירור (במצב קר כמובן), למלא במידת הצורך ולעקוב אחרי הרמה במשך זמן מה.