עמוד 3 מתוך 6 ראשוןראשון 12345 ... אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 85

אשכול: מבחן מתמשך maxym 600

  1. #31
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,175
    פתיחות.

    יצאנו ראש בראש אני ורוכב עם כפכפים על ( איך לא ) טי מקס מאובזר באגזוז רעש.

    המקסים על שש מאות הסמ"ק שלו נשאר מאחור בעלייה בה זינקנו מהרמזור כאשר היה יתרון קל למקסים במיקום הזינוק.

    נפרדנו מטיל עארס לשלום והמשכנו לדרכנו בידיעה שבעבור חצי מחיר יש לנו תמורה קוריאנית לא רעה שמהמעט שידוע לי גם במחיר התחזוקה הוא טהיה עדיף.

    דברים שאני פחות אוהב במקסים.

    משקולות כידון צונחות.
    שוחחתי על כך עם המוסך שאמר שזו מחלה של הכלים האלו.

    מתחילת הדרך של היצרן כסאן יאנג ועד היום הם עשו כברת דרך ושיפרו את האיכות של הכלים אך משום מה פיספסו דבר שטותי כמו משקולת הכידון שמתחברת באמצעות שרוול גומי שמתרחב עלידי סגירת בורג ואום הגורם להרחבת הגומי.

    נשמע מסובך בכתיבה ואני מניח שיותר פשוט לעשות הברגה אליה תתחבר המשקולת.

    דבר נוסף

    הכלי מאוד אוהב לאבד אחיזה בזינוקים ואם זה בתוך פנייה אז בכלל לא מעודד.

    הצמיג נראה טרי אז לא נראה לי שזה הצמיג בעייתי אולי מתלים אחוריים או מבנה או החיבה שלי למצערת פתוחה מה שמביא אותי לנושא המצערת.

    היא בעלת מהלך ארוך.

    אולי בגלל שאני רגיל למצערת הרגיזה של הטרייסר או שהכלי פשוט חלש בהשוואה לטרייסר.

    המושב קצת סרבן בסגירה ומצריך טפיחה קלה.

    הabs האחורי ממהר לעבוד ללא שום הגיון נראה לעין.

    לבסוף

    התחושה שלי שהמנוע קצת גדול על השלדה של המקסים.

    אני אשחק עם הבולמים (אני חושב שאפשר לחזק את הקפיץ) למרות שהכלי גם כך קצת קשיח.

    סיכום לרגע זה
    זריז אבל נמהר.



    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  2. #32
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,175
    פאנצ'ר

    טוב לא ממש.

    קטנוען כל שהוא שם לב שיש בורג בגלגל תריע.
    האמת יפה ששם לב.

    הבורג ישב יפה ועמוק ומנע את יציאת האוויר.

    הגעתי למוסך מומנט ושם הבורג הוצא תוקן בפטריה.

    על הדרך גירז, שימן, בדק, ליטף, מילא אוויר בקדמי, כוס קפה ושיחה חיבוק נשיקה (טוב הגזמתי )

    והכל בפדנטיות ואחריות.

    תודה אבי אני מחכה שתסיים כבר את השיפוץ אני יודע שתהיה חווית שירות מעולה.

    למי שלא יודע מוסך מומנט היום חלק מרשת מוסכי מטרו וזה בהחלט שחקן רכש טוב לרשת שלתחושתי מנסה לעשות שינוי מסויים ומדובר במעשים ולא רק דיבורים.

    עדיין יש בעיות בנושא החלפים שאינם זמינים (ראו שירשור בפורום משפטי) אבל נראה לי שיש שינוי מסויים שעליו ארחיב בהמשך הדרך בסיפור הטרייסרים כשיהיו לנו תובנות מבוססות יותר.

    בגדול יש לי קשר עם סיוון משירות לקוחות ושגיא מהמכירות ואני מרגיש שיש אוזן קשבת והתייחסות ונסיון לעזור ואכן עוזרים.

    מקריאה בפורומים הבעייה היא עולמית קורנה, סינים, פיגורים ומה שבינם וזה מתבטא גם במקומות אחרים (יתכן שכן יתכן שלא ) כאמור נרחיב בהמשך

    חזרה למקסים:

    אחרי ניפוח האוויר חשבתי שיהיה שינוי בהתנהגות ואין.
    הטוסטוס לא נותן לי תחושת ביטחון כמו שהאופנוע נותן.
    נכון בתוך התנועה הצפופה אין לו תחליף אבל רכיבה מהירה ופניות לא מלהיבים אותי.

    הabs האחורי עצמאי בתפיסת עולמו לעומת הקדמי שהוא בסדר.

    אספקט גרוע נוסף (וזה דווקה הרוכב).
    קטנוע זה כלי חוליגני בעיר.

    השילוב של קלות תיפעול , ממדים משפיעים מנטלתי והתוצאה חוסר אחריות שלי כרוכב.

    אחרי 2 כמעטים הבנתי את המסר ואני מוריד קצב ומפעיל את השפיות וכאמור חוזר להיות רוכב אופנוע.

    דלק אכן צורך כ18 קילומטר לליטר.
    מכובד ואני מאמין שישתפר.

    לבסוף תאים עיליים שלו עלו לי 1000 שקל לפחות.
    התא שבו אכסנו את המשקפים נפתח על דעת עצמו והן נדרסו.

    מן הסתם אנחנו אשמים אבל זה המצב.

    סיכום:
    אומנם האדם שולט במכונה אבל המכונה בהחלט מכניסה את הרוכב לוויב המתאים.

    מהיר נמהר וממהר.





    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  3. #33
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,175
    מפגש של אלופים ונבכי הפיתולים.

    הf של השושנים אצלי.
    ומטבע הדברים המפגשים יותר תכופים מאשר בדרך כלל.

    השבת זכינו לביקור של kkatkov עם הדוקאטי שלו ולרגל המאורע הגיע הסב הגאה שושנים ונער הפלא עם הטרייסר.

    קצת שוויצץ קצת גז והbmw נזנח בצד לטובת קפה שחור תמרים ושוקולדים.

    קצת חפירות ואז הוחלט לבחון את המקסים בדרכים של אופנועים.

    התחלנו את המסלול בארץ המרפים דהיינו כביש אלון.

    הגדלנוע מתנהג שם כמו ספינת מטען נופל לתוך הסיבובים כבד ומסורבל והאמת שאני אפילו קצת סבלתי כי אשכרה הייתי עסוק בלשמור על האיזון והקו בקיצור זה ממש לא נועד לחיים על המסלול.

    עם סיום ארץ המרדפים יצאנו ימינה לכיוון רימונים והשומרון.

    הגדלנוע החביב חזר לחיים וידע לשמור על קצב לא גרוע .
    סוויפרים מהירים נבלעים יפה תחת גלגליו קטני הקוטר והנוחות טובה.

    אין בעייה להגיע ל140 קילומטר משוערים והמיגון רוח אמור להגן גם שם באופן תיאורטי.

    בשלבים מסויימים סוגרים חצי משקף ואין כל נידנודים מכיוון הראש.

    במהלך הרכיבה גיליתי גם שכשסוגרים חצי משקף הבריזה מגיעה גם לקרחת ובניגוד לטרייסר אין רעידות ככל הנראה בגלל המבנה הקטנועי שסוגר את הרוח.

    לרעה אין אוויר לרגליים.

    רכבנו באופן רצוף והטענה היחידה שלי זה מיקום משענת הגב שהיא נוחה אבל מקטינה את המושב.

    בדרך הייתה תחושה של מריחה מהגלגל האחורי וככל הנראה שהבעייה היא הצמיג שנהיה קצת רבוע בסולייה ואני מאמין שהחלפה שלו תשפר את המצב.

    קפה חיוכים מהילדון החמוד של קקטוב וחזרה לירושלים.שעברה גם היא דרך הכבישים של השומרון.

    ובכן הכובשים המקומיים מתחלקים לכמה סוגים.

    הראשון והמסוכן שיכול להצמד לך אל התחת עוקף בפראות כולל קו לבן שהיה צריך לסרס ולעקר את ההורים שלהם לפני הילודה (כמובן ללא הבדל דת גזע מין נטייה מינית או מוצא עדתי - מסוכן זה מסוכן).
    וכאלו שיפתחו לך את הנתיב ויאפשרו לך לעקוף ולתחושתי בקטע הזה דווקה הלוחיות עם הp היו ממש אדיבים לפחות במקטע של החזרה.

    תחילת הדרך מברקן הייתה קצת מלחיצה כאמור בגלל המקומיים אבל בשלב מסויים הקטנוע פתח מבערים.

    דמיינו שראינו 180 על השעון ולא הרגשנו שום נידנודים..

    בגדול בעליות מקסים שומר על מומנט וגם יודע לצאת לעקיפות.

    כמובן שצריך לזכור שלא מדובר פה תאוצה של טרייסר אבל בהחלט קרוב לקצב הננסי.

    כאמור גם בחזור קצב הרכיבה היה זריז למדי ואפילו מהנה ולרוב מעל קצב התנועה.

    אני מאמין שניתן גם לצאת לטיולים בזוג אבל צריך לזכור שמדובר בגדלנוע במבנה קטנועי.

    אז נכון לרגע זה:

    * עירוני מצויין קצת חזק מדי.

    * כביש טכני out (לדעתי גם צמיגים חדשים לא ממש יתנו מענה).

    * כבישים בין עירוניים נוסח השומרון בהחלט אפשר להנות אולי (זה אולי גדול) אפילו בזוג.

    * בהחלט אפשר לטייל עם המקס.

    * נוחות טובה מאוד

    * מיגון רוח מצויין

    סיכום

    גדלנוע לפרוורים מהיר למדי עם יכולת תיור מסויימת כל עוד זוכרים שזה לא אופנוע.

    מחר נעדכן צריכת דלק.

    לוקי


    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 22-08-2021 בשעה 10:41.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #34
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,175
    כמעט שכחתי דלק.

    תנאי הרכיבה היו בין ללא מאמץ לפול גז בעליות לא פשוטות.

    המקס שתה כ20 קילומטר לליטר.


    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  5. #35
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2021
    מיקום
    עמק חפר
    הודעות
    55
    אחלה 'סיפור דרך'

    אבל...
    אני ברשותך רק שאלה...

    באמת בחרת לצאת לרכיבה כזאת שלא על הטרייסר?
    אני מניח שזה בשם המחקר

    שוב תודה על 'סיפור הדרך'!
    אלי
    Yamaha Tracer 900

  6. #36
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,175
    מקריב את עצמי למען הקהל.

    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  7. #37
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ואפילו התעקש שנחזור דרך כביש 6 למען המדע. מזל שבסוף הוא השתכנע לחזור דרך כביש עם 3 ספרות.

  8. #38
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,175
    חובה לבדוק את 6
    מתכנן גיחה ל6 דרום בהקדם
    על הפרק קצב, שוודים ושליפת אקדחים.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  9. #39
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,175
    נונשלנטיות והתקטנועיות (תהליך הפיכה לקטנוען)

    שבת בשל הכניעה לחרדים ולעמותות שנכנסות מחירי הארנונה המטורפים ואיכות חיים שהולכת ויורדת תלינו שלט למכירה על הבית.

    יצאנו אני וההנהלה הראשית לסיבוב על המקס שכלל קפה באלוויס כנאפה ולחמניות.

    הכיוון נווה אילן הר אדר ומבשרת.

    הקצב קליל וההנהלה מזמרת לה מאחור לצלילי המוזיקה שלה ואני עם המוזיקה שלי.

    אנו כל אחד בעולם שלו ועדיין מחוברים ביחד.

    הקרוזים מצדיק את שמו ואנו משייטים לנו בנינוחות באוויר הבוקר של ירושלים.

    את המיגון השארנו בבית ( זה בסדר מקבלים בהבנה את כל אלו שדואגים ידוע ואף חוויתי את הכביש יותר מפעם אחת ) יש משהו בחיים על הקטנוע שמבטל את האופנוען שבך ופשוט משחרר.

    פתאום אני מוצא את עצמי עם יד אחת על המצערת יד אחת על המנהלת ופשוט נהנים מהאוויר והטיול.
    את העליה של הקסטל (טוב זה מושג של ירושלמים) תפרנו ללא מאמץ והשיוט מהיר יחסית לתנועה באמת שאין טענות.

    ברוב הדרך הקצב איטי ללא דרמות פשוט מהנה.

    באלוויס למי שלא מכיר יש דיל נהדר של קפה והספל המעוצב בא(ה)רון אלוויס פרסלי ( ישנם הטוענים שהבחור אפילו זכאי שבות ) מתנה.

    סיימנו את הקפה הנחנו את הספלים סנדוויץ' לילד ובקבוק מים בתא הענק מתחת למושב ויצאנו לעבר הר אדר.

    הדרך הקצרה מדי הררית ואנו מטפסים במעלה ההר בנינוחות.

    הנוף נהדר והפיתולים נבלעים בקצב איטי ללא ריגושים אבל בהנאה גדולה בכל זאת אנו לא ממוגנים ומעדיפים לא להסתכן מעבר למה שאנו מסתכנים כרגע

    האמת ישוב נחמד שקט נקי אנשים מהלכים יש משהו רגוע שם ונראה שהמקום נהנה מביטחון ברמה גבוהה סימנתי שתי בתים והמשענו לעבר הבשם במבשרת.

    הבוסית אמרה פה לא והמשכנו לעוד כמה בתים שם.

    לא נשגע אתכם עם החיים כי למעשה הסיפור פה זה הקרוזים והאמת שהוא מצדיק את שמו.

    רכיבה רגועה קרוז נינוח כל עוד לא פוגשים בורות בהם הוא פשוט מתרסק.

    הקטע של מפתח גז ברקס ותא מטען גדול בהחלט נוח.

    סיימנו עוד משהו מנהלתי וחזרנו הבייתה.

    מה שמדאיג שהבוסית מאוהבת בכלי והאמת שגם אני בשוטף נהנה ממנו.

    אם מדינת ישראל לא הייתה עושקת אותנו עם ביטוח החובה אני חושב שבהחלט הייתי מחזיק גדלנוע מזן כזה או אחר ולא מן הנמנע שזה יהיה הקרוזים שהוא בהחלט כלי חביב במחיר לא ממש גבוהה.

    אגב צריכת הדלק בעיר עומדת הפעם על 17 קילומטר לליטר ברכיבה עירונית רגועה.





    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  10. #40
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,175
    אימוני איגרוף
    הזעטוט שלי רצה להמשיך את המסורת המשפחתית .
    אני התאמנתי באיגרוף אי שם בסוף השמונים ואחרי שהזאטוט שמע על זה הוא ביקש ללמוד גם הוא.

    האמת שניסיתי לגרום לו לוותר על זה ולשלוח אותו לבלט או קרטה אבל הילד עקבי

    ביקרנו עם הקטנוע אצל גרשון במיקלט בקטמון.
    גרשון טיפוס מעניין שהגיע כמדומני מקזחסטאן ועבר גילגולים רבים בחייו בתוכם כנופיית ליפתא שרצתה לפוצץ את הר הבית (ציוני בכל רמ"ח אבריו) אבל האגרוף הוא ברמה של דת אצלו ומעל הכל ואם זה אומר תחרות בשבת הוא יסיר את הכיפה ויגיע לשם.

    כיום הוא מאמן גם ערבים ממזרח ירושלים וגם את הבן של יגאל אמיר (היה פאפוס כשהבן הגדול שלי היה מתאמן שם ) ועבר שינויי בתפיסת עולמו ובקיצור המקלט הוא במה קוסמופוליטית שהאיגרוף זו הדת השולטת והפוליטיקה למעשה נשארת בחוץ.

    לצערי גרשון הקשיש ביקש שנחזור אחרי החגים בגלל ענייני קורונה גיל ותרגיל ומצאתי את עצמי יוצר קשר עם וולאד שהתחנך על מפרקיו של גרשון ואף זכה במספר אליפויות (כמדומני משקל בינוני) ואני עוד זוכר אותו כילד.

    הוא שמח לשמוע ממני והגענו אני ונדב לשיעורי נסיון.

    הזאטוט מנסה לרוץ לפני שלמד ללכת וקשה לו עם הכישלון וקפיצה בחבל זה קצת מורכב בשבילו.

    נו אבא מתערב ומלמד את הילד לקפוץ בחבל דבר שיתגלה בהמשך כטעות

    ובכן נדב השתלב יפה בקבוצה ונראה נלהב מהעניין ואני זורם.

    למה כל ההקדמה ואיך זה קשור למקסים חוץ מהעובדה שיש מקום לציוד (כפפות קסדה לראש מגן שיניים) ולחילופין ל2 קסדות.

    למי שהתעמק בכתוב רשמתי טעות על הקפיצה בחבל ואכן אני ההוכחה שספורט לא בריא לשמנמוכים כמוני.

    יומיים אחרי כאב בברך ימין ועוד יומיים עד שהגעתי עם הקטנוע לטרומה שם ניקזו לי 70 סמ"ק של נוזל צהבהב שלמרות התיאוריה שלי שזה נזל מהבייצים לבירכים והטיפול מונע צריך להיות סקס פעמיים ביום רצוי עם ארבע נשים שונות הרופא רשם אנטיביוטיקה ושאב מוגלה.

    חזרה למקסים רגל מושבתת אבל הקלנועית לוקחת אותי עד למעלית בעבודה וחזרה.

    אין צורך ביותר מרגל אחת ויד אחת.
    הדבר היחיד שהפריעה זה שהרצפה אינה שטוחה והנפת הרגל מעל קצת יותר קשה מקטנוע שטוח

    ובכן על הטרייסר לא הייתי יכול לרכוב מאידך הקלנועית 600 הכי מושלם שיש.

    כאמור אני צריך לבחון טי מקס ואני בהחלט חושב להחליף את הטרייסר בטיל מקס או כלי דומה.

    אני לא יודע אם זה הגיל אבל אני אוהב פרקטיות והקטנוע זה בהחלט פרקטי.

    אז שנה טובה
    רכיבןת טובות ובטוחות
    לוקי

    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  11. #41
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,100
    אוי אברוך...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #42
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,175
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אוי אברוך...
    ולמה

    כלי פרקטי
    נוח מאוד בבין עירוני
    יש תאי מטען

    כעת אם נטבל את הנוסחה בשילדה יותר טובה
    מנוע יותר רציני ונקבל כלי שיהיה מהנה בטכני בבין עירוני ובעיר.

    בעיניי נראה עסקה לא רעה.

    אני כמובן שאחכה שיצא לשוק משהו קצת מעבר לטי מקס או הxadv.

    ואם לא יש טרייסר
    א' קורא לו קטנוע

    נ.ב

    במצב של הברך שלי כרגע הטרייסר אפילו לא אופציה.
    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  13. #43
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,100
    כותב שורות אלה מציג את האמת כפי שהוא רואה אותה, אין בה לפגוע, להאשים, או להטיל דופי בשום כלי דו"ג או רוכב, גם אם כך משתמע מהכתוב.
    נוסח זה מייצג את דעתו האישית, המבולבלת והבלתי קובעת בעליל של בעל הפוסט, ומטרתה להציג מציאות שונה. כל התופס קטע זה כמשהו אחר
    עושה זאת על דעתו האישית בלבד ובאחריותו!

    אופנוען אמתי (יש דבר כזה) לא רואה קטנועים וזה לא משנה כמה טוב הם יתחפשו למשהו אחר, קטנוע נועד להובלת רוכב ומקסימום בת זוג כאמצעי נוחות נחות. הוא דו"ג הליסינג (כזה שאף אחד לא באמת אוהב אותו, אבל נהנים להשתמש בו) של אלה שלא באמת אוהבים אופנועים אבל מחפשים את היתרונות
    שלהם, זה בעצם כמו ההבדל בין פרד, לסוס אנגלי/ערבי משובח, כמו ההבדל בין מילון, לאבטיח מתוק ועסיסי בקיץ, כמו ההבדל בין ילדה מהכיתה, למלכת
    השכבה.

    יש לקטנועים שני גלגלים (קטנים) יש להם תא מטען, יש להם אפשרות לקחת אותך ממקום למקום, רצוי עם קסדה שהמשקף בה מושחר, (שאך אחד לא יזהה
    אותך) והרבה מאד קוראים להם בטעות "אופנוע". אבל אף אחד לא חולם עליהם בלילה. מתבגרים אחרי בר המצווה לא תולים תמונות שלהם מעל המיטה בחדר.
    והיחידים שבאת מבינים בהם הם מתאבדי השליחויות שבוחרים את כלי הקמיקזה הכי טוב לשעותיהם האחרונות.

    אף אחד לא מתרברב בקטנוע שלו, (פלסטיק וגומי שנראים זהים אחד לשני כמו קהל אסייתי/חרדי שאף אחד לא טורח לחפש סממן זהות) אין להם ביצועי
    מסמרי שיער, יש להם מערכות שמתעקשות לסרס כל הנאה מהרכיבה, ואין להם וואסח (למדתי מ-א'). אף אחד לא כתב שירים על החייל האמיץ בגדוד הרומאי
    בלגיון, אלה שעשו את העבודה השחורה הרגו ונהרגו לכיבוש האימפריה, אבל כולם מכירים את המלכים שלהם ושרי הצבא.

    ולכן הבחירה בכלי כזה מעידה יותר מהכל על הבוחר, זה שיושב על הכיסא בתנוחת חרבון (ויסלחו לי המתייפייפים) ומספר לכולם למה בעצם כן....

    לוקי עייף....
    לוקי קיבל כאפות עצומות מהחיים...
    לוקי לוחם מלחמות קשות וארוכות...
    ללוקי אסור לקבל החלטות במצב בו הוא נתון.
    כל החלטה שלוקי יקבל כרגע מעבר לשמר את השגרה ולנסות לעשות דברים שהוא (באמת) אוהב תהיה טעות.

    יעידו החברים הקרובים שברגע שלוקי הניח את עכוזו על ספסל הקקנוע כתבתי ("הפחד הגדול שלי שלוקי יתאהב בשרץ וירצה להחליף")
    זאת הברירה הנוחה, זאת הדרך הקלה, אבל זה לא מה שלוקי רוצה באמת, זה מה שנוח ללוקי לבחור במצב הנתון עכשיו.
    בשביל שהבחירה תיראה נכונה כמיטב המסורת ישנו שימוש בדיסוננס הקוגניטיבי לוקי משכנע את עצמו והסובבים מה הוא "באמת" צריך.
    הרצון של לבחון TMAX הוא רצון להשיג כלי עם נוכחות (וואסח-א') כזה שאם יהיו צחקוקים מאחורי הגב, יהיה סוג של גיבוי...

    לוקי בוחר לעצור ממלחמות כי הוא שבע ועייף מהם, הוא לא באמת נכנע, כי זה לא באופי שלו הוא רק מוותר במקום שהכי קל לו לכאורה.
    הבעיה היא שכשאתה מחליט שאתה עייף מדי לקום ולהטעין את הטלפון שלך, רוב הסיכוי שבבוקר תהייה בלי סוללה וקשר!

    לוקי הוא אופנוען אמתי (יש דבר כזה) ללוקי היו הרבה אופנועים (גם קקנועים אבל זה לא נחשב) וזה אחד המקומות שלוקי הכי אוהב, שם
    הוא טוען את סוללות הנפש מתחזק לקרב הבא, אבל הכאפות גורמות לו להתכופף, לוקי שכח את שעורי האגרוף שלימדו אותו שכשמתכופפים זה
    במטרה לנצל את כוח שרירי הרגלים ביחד עם שריר הבטן והזרוע להנחית את הסנוקרת למרכז הסנטר בתנועה מתואמת של כל השרירים ביחד.
    כי מי שיודע לספוג ולא מפחד ויודע גם לתת בראש.

    לוקי לא יוצא יותר לטיולי רכיבה, כי מי באמת מטייל עם קקנוע?

    במקום זה הוא מתעסק עם דברים אחרים ומחפש מוצא, לוקי צריך עכשיו לבחור ברגע הכי פחות מתאים לקבלת החלטה ולוקי צריך עכשיו מישהו
    שיעזור לו לקבל החלטה ראויה.

    מצטער אבל ככה אני רואה את המציאות אבל רוב הסיכוי שאני טועה (?)...
    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 07-09-2021 בשעה 16:23.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #44
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    לוקי, בחייאת... אתה אשכרה הולך לפונדק אלביס?
    עזוב את האוכל פח אשפה, לא מדבר על זה אפילו.
    אתה לא יודע מי זה הבעלים?
    אתה כותב שיש הנהלה, נכון? עשה לי טובה ובקש מההנהלה שתקרא מי זה אורי יואלי. אני בטוח שאחרי זה היא ממש תשמח לנסוע לפרנס את הפסולת אדם הזה שוב.
    תודה ושנה טובה.

    שושני- תתבגר.
    שנה טובה גם לך.

  15. #45
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    הכתובת ”קטנוע” היתה רשומה על הקיר ביום שבו הוא התחיל לדבר על nc. אם אינני טועה, חלקנו גם אמרנו את זה איפשהו.

אשכולות דומים

  1. רכיבה ראשונה: סאן-יאנג MAXYM TL
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 18-10-2019, 23:40
  2. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 11-08-2019, 10:40
  3. מבקש חוות דעת על sym maxym 400
    על ידי ninja85 בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 01-01-2016, 20:33
  4. Gas gas ec 300- מבחן דרכים
    על ידי Guyk250 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 05-07-2015, 16:57

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO