נפל לידיי קטנוע.
לא סתם קטנוע אלא קטנוע מנהלים בצבע שחור מט.
ובכן מי אני שאסרב להצעה כזאת ומטבע הדברים אשתף אתכם בחוויה.
ובכן מי אתה מקס?
מקס נצר לשושלת קוריאנית ששורשיה ננטעו בארץ הקודש אי שם (אם זכור לי נכון) סביב 1988 עם קטנועים דו"פ הליד ןסופר טקט שהיו בין הראשונים שהביאו את בשורת הפלסטיק האוטמטי לארץ הקודש (היו ראביט אבל ממש לא היה פלסטיק).
השנים חלפו והקטנועים תפחו קמו מתחרים וארץ הקודש פגשה בחידושים כגון הcn250 של הונדה וכמובן הג'ז.
בורגמן טי עארס ועוד כמענה נולד מקסים.
מקסים מתהדר במנוע 600 סמ"ק בעל בוכנה אחת והצלינדר אחד שמקיף אותה והם מקוררים במים ירקרקים המונעים על ידי משאבה וכל הטוב הזה מפיק כ43 סוסונים.
המנוע יושב לו במקום המסורתי על הזרוע האחורית בשונה מהטימקס כדוגמה שקיבל תצורה שיותר קרובה לאופנוע והמנוע יושב בשלדה ומניע אותו באמצעות רצועה.
מקסים צריך לתת מענה לתחרות לא פשוטה ושומר על מחיר זול יחסית וגם ככל הנראה טיפולים זולים יותר ממתחריו מבית מטרו או אבניר
יחד עם זאת נראה שכן שמרו על איכות חומרים טובה והתחושה של המתגים נעימה ולא מאכזבת.
העברת המידע נעשית באמצעות זוג שעונים עגולים וגדולים האחד למהירות סיבובי המנוע ואילו השני מהירות רכיבה.
ללא ספק אהבתי ואני מעדיף מכל הדיגיטציה שיש בטרייסר לצורך העניין ובכלל באופנועי המאה עשרים ואחד.
בין צמד השעונים ישנו צג נוסף הנשלט על ידי בורר בלוח השעונים ומאפשר בחירה של נתונים מבוקשים כגון שעון זמן, מד מרחק מצטבר, מד אמפר ועוד ומצער שכבר לא צירפו אותם למתגים.
כדי שלא נשכח מי היצרן של מקסים ישנו הלוגו של היצרן המואר באור יקרות
המתגים מסודרים באופן מסורתי למדיי ולמעט מתג מאותתי החירום שיושב בצד שמאל הכל שגרתי
המקסים מצוייד בלא פחות מ5 תאי איחסון בגדלים שונים.
2 עליונים מתחת לכידון.
2 ננעלים במרכז הכלי מול הברכיים שם מסתתר גם שקע כח.
ואחד ענק תחת המושב שיודע להכיל קסדה או שתיים או לחילופין אבטיח מתוק תפוחים חבילה של סטייקים וקבאב מרגז לארוחת הצהריים ומשאיר מקום לעוד וכדיי שנמצא הכל בחושך הוא אפילו מואר.
לצורך פתיחת המושב ניתן להשתמש בכפתור צהוב על הכידון או באמצעות המפתח בסוויטש.
פתח התדלוק נמצא בין הרגליים ומאפשר תדלוק נוח.
לרעתו צריך מפתח אז לכל מני שחקני gta שבדיוק בורחים מהמסוק המשטרתי מומלץ להשאיר אותו ללא המכסה.
מעל פתח התדלוק ישנו פתח איוורור שנועד לחמם את הרוכב בימיי החורף הקרים.
לדעתי מיותר וללא שמיכה לא יתן כלום.
המושב רחב ודי נוח למרות שמלפנים העסק קצת צפוף אבל לא ברמה שמציקה.
לגב ישנה משענת לתמיכה וכך גם למורכב שגם נהנה ממושב ענק, משענת חביבה לגב, ידיות אחיזה ורגליות צד מתקפלות כמיטב המסורת.
הכידון יחסית צר אבל בכל זאת זה לא טרייסר אבל מתרגלים.
מבחינת העיצוב בהחלט נחמד והצבע שחור מט נותן לו נוכחות יפה הלקוחה מסיצינהנשל הסרט מקס הזועם.
מערכת תאורת הלד מרשימה אך טרם נבחנה בלילה.
על הבטיחות מופקדים מערכת abs מיקרו סוויטש שמדומם את המנוע בעת פתיחת רגלית הצד בליווי מנורת אזהרה ובלם יד למניעת דירדור בירידות
מנופי הבלמים מתכווננים אך עדיין לא מצאתי להם מקום
על סעיף השקט מופקד מטול רקטות גדול ובולט.
התנעה והצליל שנשמע קטנועי לגמרי ועדיין רומז שלא מדובר כאן ג'וי מקס 125 אלה בפרסטיג'.
מתיישבים על הכלי המונע ולמרות מרכז הכובד הנמוך הכלי מרגיש כבד.
איך נוסע.
תשארו בשטח עד לפרק הבא
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk