רכבתי, סיבוב קצר.
מה אגיד? 43 כ"ס הם בסך הכל 43 כ"ס, וזה לא הרבה. התנהגות כביש - אחלה, ברמה של אופנוע ביניים מודרני. נוחות - אף פעם לא התחברתי לשרפרפים ממונעים, אבל במונחים קטנועיים ה-TMAX נוח. איכות הרכבה - ללא פשרות, זה נכון. תחושת פרמיום.
כל התענוג הזה עולה 80 אלף שקל - שזה מחיר של אופנוע עם פי 2.5 הספק, פי 1.5-2 מהלך מתלה, נוחות מעולה ויכולות דינמיות כנ"ל. כנראה שאני אדם רצינלי, וקשה לי להבין איך אפשר לקנות מוצר נחות בכל פרמטר, רק בשביל שלא תהיה לך ידית קלאץ' ותהייה לך פוזה של עבריין. ה-TMAX יקר בצורה מחרידה (הן לקניה והן בטיפולים) ובאמת שבאותו הסכום שהייתי רוכש MT-09 טרייסר, מוטו גוצי V85TT, סוזוקי ויסטרום 1000 או (במקום הגרסה המאובזרת שעולה ~100K) - דוקאטי מולטיסטראדה 950.
דווקא מקסים 600, שעולה בדיוק כמו ורסיס 300 - הוא קטנוע שעושה המון היגיון. מי שרוצה/צריך ורסיס קונה ורסיס, מי שרוצה/צריך מקסים קונה מקסים.



ציטוט ההודעה בתגובה