האמת שמהרגע שעלה נושא הדלק אני יותר עירני לגבי התנהלות יד ימין.
וככל הנראה שכדי להזיז את המאסה של הפלסטיק הזה צריך ללחוץ קצת אחרת העסק רדום (כמובן שזה כל אחד עם הפרספקטיבה שלו).
האמת שלי כבר יש לא מעט תובנות אם הפלסטיק הזה מתאים לי או לא אבל על כך ארחיב בהמשך.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אכן
ועדיין עיקר השימוש הוא עירוני ובגדול אני לא ממש משתולל איתו.
אני מניח שישנם "הפסדים" של כח בגיר הרציף לעומת גיר רגיל וזה מתבטא בצריכת הדלק.
מאידך (כשאני חושב על זה) הגיר הרציף אמור להיות מכוון למצב אופטימלי בתחום היעיל של המנוע (בתוך עקומת המומנט/הספק )
ווזה מביא אותי לשאלה:
איזה גיר יותר יעיל רציף או פלנטארי (אני מניח שזה נושא שלם לדיון)?
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
יעילות של גיר רציף צונחת כשהמומנט עולה אבל בעומס נמוך הוא יעיל מהפלנטרי בגלל שהוא מייצר אינסוף יחסי העברה בתחום מסוים.
זה שימושי ברכבים קטנים ומביא לחסכון בדלק, אבל לא תמצא גיר רציף ביחידות הנעה שמיועדות לheavy duty \ ספורט.
לצערי בקרולה ההברידית שמשרתת את אישתי יש גיר רציף
זה מזעזע
קיבלנו איוניק חליפית שהייתה עם גיר אוטמטי DCT כפול מצמדים שהיה עשרות מונים יותר נחמד והאמת שהרכב מגיב יותר טוב מהטויוטה.
כמובן ששתי המכוניות לא בדיוק מרגשות אבל בהקשר מנוע גיר היונדאי יותר נחמדה.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
בגיר פלאנטרי יש הרבה איבוד מומנט בממיר המומנט.
בגיר רציף זה אמור להיות פחות אבל....
גיר רציף הרבה יותר רגיש להתחממות בעומס.
הכי יעיל מבחינת איבוד מומנט- ידני או dsg (ולdsg המחלות שלו).
חיסון שלישי לקורונה
הכל כואב
אני חלק מניסוי ספק רפואי ספק חברתי.
אני יוצא מהמשרד והפעם שמח שזה הקטנוע ולא הטרייסר.
גז ברקס ונוח לעלות על הכלי.
הגעתי לבית בשלום אבל מעוך.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אז אתה אומר שיש תופעות לוואי גם לבוסטר? או שהכוונה לכאב בכתף?
סעאמק. כמו בחיסון השנישלושה ימים שכבתי בבית.