מפגש של אלופים ונבכי הפיתולים.
הf של השושנים אצלי.
ומטבע הדברים המפגשים יותר תכופים מאשר בדרך כלל.
השבת זכינו לביקור של kkatkov עם הדוקאטי שלו ולרגל המאורע הגיע הסב הגאה שושנים ונער הפלא עם הטרייסר.
קצת שוויצץ קצת גז והbmw נזנח בצד לטובת קפה שחור תמרים ושוקולדים.
קצת חפירות ואז הוחלט לבחון את המקסים בדרכים של אופנועים.
התחלנו את המסלול בארץ המרפים דהיינו כביש אלון.
הגדלנוע מתנהג שם כמו ספינת מטען נופל לתוך הסיבובים כבד ומסורבל והאמת שאני אפילו קצת סבלתי כי אשכרה הייתי עסוק בלשמור על האיזון והקו בקיצור זה ממש לא נועד לחיים על המסלול.
עם סיום ארץ המרדפים יצאנו ימינה לכיוון רימונים והשומרון.
הגדלנוע החביב חזר לחיים וידע לשמור על קצב לא גרוע .
סוויפרים מהירים נבלעים יפה תחת גלגליו קטני הקוטר והנוחות טובה.
אין בעייה להגיע ל140 קילומטר משוערים והמיגון רוח אמור להגן גם שם באופן תיאורטי.
בשלבים מסויימים סוגרים חצי משקף ואין כל נידנודים מכיוון הראש.
במהלך הרכיבה גיליתי גם שכשסוגרים חצי משקף הבריזה מגיעה גם לקרחת ובניגוד לטרייסר אין רעידות ככל הנראה בגלל המבנה הקטנועי שסוגר את הרוח.
לרעה אין אוויר לרגליים.
רכבנו באופן רצוף והטענה היחידה שלי זה מיקום משענת הגב שהיא נוחה אבל מקטינה את המושב.
בדרך הייתה תחושה של מריחה מהגלגל האחורי וככל הנראה שהבעייה היא הצמיג שנהיה קצת רבוע בסולייה ואני מאמין שהחלפה שלו תשפר את המצב.
קפה חיוכים מהילדון החמוד של קקטוב וחזרה לירושלים.שעברה גם היא דרך הכבישים של השומרון.
ובכן הכובשים המקומיים מתחלקים לכמה סוגים.
הראשון והמסוכן שיכול להצמד לך אל התחת עוקף בפראות כולל קו לבן שהיה צריך לסרס ולעקר את ההורים שלהם לפני הילודה (כמובן ללא הבדל דת גזע מין נטייה מינית או מוצא עדתי - מסוכן זה מסוכן).
וכאלו שיפתחו לך את הנתיב ויאפשרו לך לעקוף ולתחושתי בקטע הזה דווקה הלוחיות עם הp היו ממש אדיבים לפחות במקטע של החזרה.
תחילת הדרך מברקן הייתה קצת מלחיצה כאמור בגלל המקומיים אבל בשלב מסויים הקטנוע פתח מבערים.
דמיינו שראינו 180 על השעון ולא הרגשנו שום נידנודים..
בגדול בעליות מקסים שומר על מומנט וגם יודע לצאת לעקיפות.
כמובן שצריך לזכור שלא מדובר פה תאוצה של טרייסר אבל בהחלט קרוב לקצב הננסי.
כאמור גם בחזור קצב הרכיבה היה זריז למדי ואפילו מהנה ולרוב מעל קצב התנועה.
אני מאמין שניתן גם לצאת לטיולים בזוג אבל צריך לזכור שמדובר בגדלנוע במבנה קטנועי.
אז נכון לרגע זה:
* עירוני מצויין קצת חזק מדי.
* כביש טכני out (לדעתי גם צמיגים חדשים לא ממש יתנו מענה).
* כבישים בין עירוניים נוסח השומרון בהחלט אפשר להנות אולי (זה אולי גדול) אפילו בזוג.
* בהחלט אפשר לטייל עם המקס.
* נוחות טובה מאוד
* מיגון רוח מצויין
סיכום
גדלנוע לפרוורים מהיר למדי עם יכולת תיור מסויימת כל עוד זוכרים שזה לא אופנוע.
מחר נעדכן צריכת דלק.
לוקי
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk



ציטוט ההודעה בתגובה