פאנצ'ר
טוב לא ממש.
קטנוען כל שהוא שם לב שיש בורג בגלגל תריע.
האמת יפה ששם לב.
הבורג ישב יפה ועמוק ומנע את יציאת האוויר.
הגעתי למוסך מומנט ושם הבורג הוצא תוקן בפטריה.
על הדרך גירז, שימן, בדק, ליטף, מילא אוויר בקדמי, כוס קפה ושיחה חיבוק נשיקה (טוב הגזמתי )
והכל בפדנטיות ואחריות.
תודה אבי אני מחכה שתסיים כבר את השיפוץ אני יודע שתהיה חווית שירות מעולה.
למי שלא יודע מוסך מומנט היום חלק מרשת מוסכי מטרו וזה בהחלט שחקן רכש טוב לרשת שלתחושתי מנסה לעשות שינוי מסויים ומדובר במעשים ולא רק דיבורים.
עדיין יש בעיות בנושא החלפים שאינם זמינים (ראו שירשור בפורום משפטי) אבל נראה לי שיש שינוי מסויים שעליו ארחיב בהמשך הדרך בסיפור הטרייסרים כשיהיו לנו תובנות מבוססות יותר.
בגדול יש לי קשר עם סיוון משירות לקוחות ושגיא מהמכירות ואני מרגיש שיש אוזן קשבת והתייחסות ונסיון לעזור ואכן עוזרים.
מקריאה בפורומים הבעייה היא עולמית קורנה, סינים, פיגורים ומה שבינם וזה מתבטא גם במקומות אחרים (יתכן שכן יתכן שלא ) כאמור נרחיב בהמשך
חזרה למקסים:
אחרי ניפוח האוויר חשבתי שיהיה שינוי בהתנהגות ואין.
הטוסטוס לא נותן לי תחושת ביטחון כמו שהאופנוע נותן.
נכון בתוך התנועה הצפופה אין לו תחליף אבל רכיבה מהירה ופניות לא מלהיבים אותי.
הabs האחורי עצמאי בתפיסת עולמו לעומת הקדמי שהוא בסדר.
אספקט גרוע נוסף (וזה דווקה הרוכב).
קטנוע זה כלי חוליגני בעיר.
השילוב של קלות תיפעול , ממדים משפיעים מנטלתי והתוצאה חוסר אחריות שלי כרוכב.
אחרי 2 כמעטים הבנתי את המסר ואני מוריד קצב ומפעיל את השפיות וכאמור חוזר להיות רוכב אופנוע.
דלק אכן צורך כ18 קילומטר לליטר.
מכובד ואני מאמין שישתפר.
לבסוף תאים עיליים שלו עלו לי 1000 שקל לפחות.
התא שבו אכסנו את המשקפים נפתח על דעת עצמו והן נדרסו.
מן הסתם אנחנו אשמים אבל זה המצב.
סיכום:
אומנם האדם שולט במכונה אבל המכונה בהחלט מכניסה את הרוכב לוויב המתאים.
מהיר נמהר וממהר.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk



ציטוט ההודעה בתגובה






