תוצאות 1 עד 6 מ 6

אשכול: מחסור בחלקים בחברה.

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2021
    הודעות
    1

    Angry מחסור בחלקים בחברה.

    שלום שמי דוד, לפני כחודש וחצי (בתאריך 14.6) קניתי אופנוע מסוג YAMAHA YZF-R3 שנת 2021 דרך MOTO-DEAL ת"א.
    בשבת האחרונה (31.07) אני וחבר בשם אודי (שקנה לפני 4 חודשיים MT09 דגם חדש 2021) נסענו לטיול בשבת בבוקר
    והייתה לנו תאונה אחד עם השני, לשניינו יש ביטוח מקיף אבל בחרנו להשתשמש בשל אודי כי הוא זה שבפגע בי מאחורה
    ומבחינת חוקיות בכביש הוא האשם. השארנו את האופנועים במוסך ביום ראשון (1.8) וביום שלישי כבר קיבלנו אישור מהשמאי
    של הביטוח להזמין את כל החלקים הדרושים לתיקון, בעל המוסך ניסה להזמין חלקים ונאמר לו שבגלל שאלה 2 אופנועים "מדגמים חדשים" אז אין חלקים
    בחברה ויש צורך להזמין אותם במיוחד וזה יכול לקחת חודש-חודשיים. (הR3 שלי זה אותה צורה גם של 2020, והMT09 באמת יצא לשוק רק לפני כ4 חודשיים)
    השאלה שלי האם אפשר לטבוע בעזרת עורך דין את היבואן של יאמהה על זה שהוא מוכר אופנועים חדשים בשוק בלי חלקים זמינים,
    ועל זה שאני צריך לשבת לחכות חודש-חודשיים בגללם באותה צורה האופנוע גם משמש אותי ככלי לעבודה ואני מתקשה להגיע לעבודה בגללם, לצורך הדוגמא גם יכול היה להיות חלק תקול באופנוע כשהוא חדש מהשקית ויש עליו כביכול "אחריות יצרן" שנתיים.. גם אז הייתי נאלץ לחכות באותה צורה?

    תודה רבה לעזורים !!

  2. #2
    שלום חבר,

    ראשית אדגיש שאינני מתמקצע בנושא הנדון ואני מציע לבדוק זאת לעומק עם עו"ד הבקיא בתחום.

    מבדיקה שביצעתי על היבואן חלה חובה חוקית במסגרת חוק הרישוי החדש במסגרת 7 השנים הראשונות לשיווק כלי התחבורה לספק לצרכן כל חלק וזאת תוך מקסימום של 7 ימי עבודה, במקרה של רכב ביבוא אישי תוך 14 ימי עבודה.
    חשוב להדגיש שהזמן האמור מתחיל להיספר מהמועד שבו נבדק האם החלק קיים אצל היצרן, ככל שאצל היצרן הוא אינו קיים אז הספירה מתחילה ממועד ייצרו ו/או הגעתו ליצרן.
    ככל שהיבואן לא עומד בחובה זאת, פתוחה הדרך בפני הצרכן להגיש תלונה נגד היבואן ולגרום לחילוט הערבות שהוא הפקיד במשרד התחבורה וכמובן אף להגיש תביעה קטנה ו/או רגילה תלוי מקרה.

    שיהיה בהצלחה.
    בברכה,
    עו"ד אדם אבישר
    מצדה 7, בני ברק - מגדל ב.ס.ר 4
    פל': 054-5543493
    https://www.amadv.co.il/

  3. #3
    Member הסמל האישי של ofirus
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    240
    ציטוט נכתב במקור על ידי DavidR3 צפיה בהודעה
    שלום שמי דוד, לפני כחודש וחצי (בתאריך 14.6) קניתי אופנוע מסוג YAMAHA YZF-R3 שנת 2021 דרך MOTO-DEAL ת"א.
    בשבת האחרונה (31.07) אני וחבר בשם אודי (שקנה לפני 4 חודשיים MT09 דגם חדש 2021) נסענו לטיול בשבת בבוקר
    והייתה לנו תאונה אחד עם השני, לשניינו יש ביטוח מקיף אבל בחרנו להשתשמש בשל אודי כי הוא זה שבפגע בי מאחורה
    ומבחינת חוקיות בכביש הוא האשם. השארנו את האופנועים במוסך ביום ראשון (1.8) וביום שלישי כבר קיבלנו אישור מהשמאי
    של הביטוח להזמין את כל החלקים הדרושים לתיקון, בעל המוסך ניסה להזמין חלקים ונאמר לו שבגלל שאלה 2 אופנועים "מדגמים חדשים" אז אין חלקים
    בחברה ויש צורך להזמין אותם במיוחד וזה יכול לקחת חודש-חודשיים. (הR3 שלי זה אותה צורה גם של 2020, והMT09 באמת יצא לשוק רק לפני כ4 חודשיים)
    השאלה שלי האם אפשר לטבוע בעזרת עורך דין את היבואן של יאמהה על זה שהוא מוכר אופנועים חדשים בשוק בלי חלקים זמינים,
    ועל זה שאני צריך לשבת לחכות חודש-חודשיים בגללם באותה צורה האופנוע גם משמש אותי ככלי לעבודה ואני מתקשה להגיע לעבודה בגללם, לצורך הדוגמא גם יכול היה להיות חלק תקול באופנוע כשהוא חדש מהשקית ויש עליו כביכול "אחריות יצרן" שנתיים.. גם אז הייתי נאלץ לחכות באותה צורה?

    תודה רבה לעזורים !!
    תעמוד בתור, גם לי היה אותו מקרה רק באופנוע ותיק יותר, מזלי שהחלק שהיה דרוש נמצא גם בדגמים אחרים של היצרן,אפילו במודלים חדשים, בכל זאת עדיין החלק לא היה מוחזק בארץ במחסן היבואן והזמנה לוקחת חודשיים שלושה , ניסיתי בפרטזילה היה את החלק אבל לא שלחו בתקופת הסגר שהיה .למזלי אנשי הפורום פה עזרו לי ומצאתי את החלק מאופנוע אחר ,מדגם אחר בכלל שהיה מפורק במחסן של מישהו,במטרו הוסבר לי שלא "כלכלי" לחברה להחזיק חלקים שמתקלקלים פעם ב.. ,תשובה לקונית ולא מקצועית,חובה על החברה להחזיק חלק אחד לפחות ולהזמין אחד ברגע שהוא נלקח, במיוחד אם הוא שייך ולכמה וכמה דגמים חדשים לגמרי.אבל מטרו זה מטרו ולהם חוקים ותקנות משלהם לכן ה-"תעמוד בתור" בתחילת הפוסט.בהצלחה

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    הייתי בסיפור הזה והגשתי תלונה - כבר לא זוכר לאיזה גוף בדיוק.
    התשובה הייתה שעד 45 יום אי אפשר לעשות כלום.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    166
    אני נמצא בסיטואציה דומה
    מודלה אם יש לך אפשרות למצוא למי פנית או לאיזה גוף יעזור לי מאוד.
    אתודה רבה

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    חפרתי את המייל אבל עבר כבר איזה עשור (אולי אפילו יותר) מאז.
    תשלח לכל מה שאפשר.
    תחפש פניות הציבור\תלונות במשרד התחבורה. איגוד המוסכים. המועצה הישראלית לצרכנות. הרשות להגנת הצרכן, וכל גוף אחר שעולה לך לראש.
    בסוף זה copy paste לכמה מיילים אז חבל להתעצל.

אשכולות דומים

  1. בדיקת MT-07 לפני קניה בחדרה
    על ידי Jester בפורום פורום טכני
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 28-07-2020, 21:05
  2. מחפש מוסך לבדיקה בחדרה
    על ידי Fearavi בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 28-05-2018, 00:43
  3. מסלולי החול בחדרה
    על ידי Juv בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 03-05-2016, 17:31
  4. מחסור באבנוע בסוליות למגפף גרנה sf10/12
    על ידי Juv בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 31-08-2015, 15:57
  5. סתם קליפ שערכתי (רכיבה בחדרה)
    על ידי Juv בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 07-07-2015, 14:21

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO