לא שמתי לב והתחלתי מצומת בהילוך שני. מאיץ יותר לאט (חוסך קצת דלק?) אבל בסה"כ סבבה, חוסך את ההעברה שאני עושה ב-3K כדי לא להרעיש.
האם יש חסרונות/נזק בלהתחיל נסיעה ככה, למעט זה שלא ערוכים ליציאה זריזה מהצומת אם עומדים בהילוך שני?
לא שמתי לב והתחלתי מצומת בהילוך שני. מאיץ יותר לאט (חוסך קצת דלק?) אבל בסה"כ סבבה, חוסך את ההעברה שאני עושה ב-3K כדי לא להרעיש.
האם יש חסרונות/נזק בלהתחיל נסיעה ככה, למעט זה שלא ערוכים ליציאה זריזה מהצומת אם עומדים בהילוך שני?
קורה לי הרבה. מעבר לסיבה שציינת אולי גם נזק לקלאץ' בסל"ד גבוה וברכיבת שטח עלולים ליפול בקטע טכני.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
יוצר עומס מיותר.
בתזוזה מהמקום דרוש הרבה מומנט מהמנוע.
לא הרגשתי שהוא מתקשה להתחיל בשני, פשוט לא מנתר כמו ראשון
בGTR לא הייתה כל בעייה לזנק בשני ועם מינימום עבודת מצמד וכך גם בבאנדיט ששניהם טרקטורים עתירי מומנט.
מומלץ לדעתי זה לא ובטח בכלים ממוצעים כולל הטרייסר9 שלי.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
הרבה תלוי בכלי. אם הנמוכים שלך קצרים יגרם פחות נזק.
משאיות מתחילות בשני אאל"ט
חשבתי שקלאץ' רטוב (נראה לי שזה מה שיש לי) לא אמור להינזק משימוש באיזורי המעבר שלו כל עוד הסל"ד סביר