ליגל אופנועים משיקה בישראל מותג אופנועים חדש, זונטס, עם שישה דגמים בסגמנטים שונים ובנפחים של 125 ו-310 סמ"ק; הפרטים, הדגמים והמחירים - בפנים.
https://fullgaz.co.il/%d7%97%d7%93%d...0%d7%98%d7%a1/
![]()
ליגל אופנועים משיקה בישראל מותג אופנועים חדש, זונטס, עם שישה דגמים בסגמנטים שונים ובנפחים של 125 ו-310 סמ"ק; הפרטים, הדגמים והמחירים - בפנים.
https://fullgaz.co.il/%d7%97%d7%93%d...0%d7%98%d7%a1/
![]()
מבול של כלים סינים יורד אצלינו לאחרונה.
רובם נראים לא רע, ואין ספק שהאיכות השתפרה. גם המחירים טפסו.
מה שמעניין, זה מה יהיה עם אמינות לטווח ארוך, ומי מהיצרנים האלה עדיין ישווק בארץ בעוד 5 שנים.
האם הכלים הולכים להחזיק 100 אלף ק"מ לפחות?
האם אפשר לסמוך שתהיה אספקת חלפים שוטפת גם בעוד שנתיים, שלוש?
איך הכלים האלה יזדקנו? האם בעוד 5-6-7 שנים אלה יהיו נבלות מחלידות עם שפע בעיות חשמל, או שבידיים טובות הם עדיין יראו וירגישו דומים לאופנוע חדש, כמו כלים של הרביעיה היפאנית?
אגב, בעיני הסיני המעניין ביותר שהגיע לאחרונה הוא ה-VOGE 650DS.
רק חבל שהמחיר שלו לא "סיני" בכלל... יקר יותר מה-SWM סופרדואל שדי מקביל אליו בייעוד (ונכשל כישלון חרוץ במכירות בארץ, כי העם היושב בציון יעדיף סיני על איטלקי).
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
יצא לי לראות בשנה האחרונה את גרסת ה-ADV שלהם.
כלי המבחן של ליגל עשה כ-30,000 ק"מ בלי שום בעיה,
ובלי תחזוקה מיוחדת.