אל תדאג, ציבור מורי הנהיגה לא יצליחו אפילו להתקרב לרמת ההדרכה של פרוריידינג או אופנוען מאומן.
בארגונים האלה, בניה של מדריך זה תהליך שאורך זמן רב - שום הדרכה של כמה עשרות שעות לא תביא את אדם מן הישוב (מורה נהיגה למשל) לרמה כזאת.
וזה עוד לפני שמתייחסים לרמת העניין והמוטיבציה (הלא קיימת) שיש לרוב מורי הנהיגה להשתפר ברכיבה או בהוראה...
lokimonster, אולי אני ביום xlib-י ואני מתווכח לשם הויכוח... אם כן אז סליחה.אתה לא סותר את מה שרשמתי.
הדרכה בהחלט תועיל ( בהנחה שהיא תהיה משהו מקצועי ולא עוד קורס נהיגה מונעת שרבים מאיתנו פגשו) אבל היא לא תספיק.
אתה כתבת:
ואני חולק עליך - ומוכיח את זה בכך שאותם רוכבים "מנוסים" ומגדילי ראש, מצליחים לרוב להימנע מתאונות חרף העובדה שהם רוכבים באותם כבישים - עד לנקודה שבה הם מפסיקים להגדיל ראש, משחררים את הקוף לחופשי ואז הם נענשים בדיוק כמו כולםהכשרה נכונה ופיתוח מיומנויות אבל זה לא מהווה תחליף לתשתיות
היכולת לרכב באותם כבישים בלי להיפגע, בניגוד לאלה שכן נפגעים כשההבדל היחיד בינכם הוא רמת ההכשרה - לדעתי זאת ה-הגדרה של המילה "תחליף".
עכשיו אפשר לדון בכמה התחליף הזה יעיל:
באותו קטע כביש, שבו תזרים בשנה 1000 רוכבים שעברו הכשרה ו-10000 רוכבים שלא - האם יחס התאונות בין המיומנים ללא מיומנים יהיה 1 ל-10? 1 ל-20? 1 ל-100?
ועכשיו תיקח את אותו קטע כביש, תסלול מחדש, שים מעקה בטיחותי, גדר הפרדה ותאורה בלילה - האם תשתנה כמות התאונות? והאם ישתנה היחס בין הרוכבים במיומנים ללא מיומנים?




ציטוט ההודעה בתגובה