"המוטיבציה" של מורי הנהיגה ומדריכי הרכיבה זהה-תלוש השכר בסוף היום, ההבדל שאני רוצה להאמין שקיים הוא שמדריכי הרכיבה מגיעים ממקום של
אהבה לרכיבה ולמקצוע ויש להם תחרות קשה שמחייבת אותם לשמור על רמה טובה.
מקור הכסף יהיה כרגיל הרוכב עצמו בגלגולים שונים, יהיה תמריץ של חברות הביטוח בהוזלה של התעריפים למי שעבר את הקורס בדיוק כפי שמערכות בטיחות שונות מוזילות את המחיר הסופי, המדינה אמורה לתת את ההפרש עבור חברות הביטוח. כרגיל ההפרש בהוזלה יהיה קטן וזניח הפיצוי גדול.
ככה שבעצם הרוכב ישלם חלק מהלימוד בעצמו ויקבל חלק כהטבה בהוזלה, בגדול כפי שמלמדת אותנו ההיסטוריה מי שירוויחו זה קבלי המשנה שיכשירו
מדרכיי חרטה שיתנו אישור קומבינה שיעלה לרוכב כסף בתמורה להוזלה מזערית בביטוח. אלה שירצו ללמוד נכון ישלמו מחיר גבוה למקצוענים ויזכו באותה
ההנחה. גשם של פלאפל.


ציטוט ההודעה בתגובה