עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 25 מ 25

אשכול: הרלב"ד מקדמת רפורמה מקיפה בהכשרות הרכיבה

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    אני אומר משהו אחר.
    את הרשיון לאופנוע צריך לעשות אחרי שצברת עשרות אלפי קמ ברכב פרטי זה יעזור לרכוש מיומנויות של הבנת הכביש והסכנות האורבות לנו בכל פינה.
    כי אין מה לעשות נסיון בכביש הוא הכרחי. והתשלום על חוסר ידע ונסיון והבנה של הכביש הוא גבוהה מאוד.
    אחת המילים ״החמות״ היום זה אסטרטגית רכיבה.
    ואת זה לדעתי קשה מאוד להשיג ללא נסיון קודם !
    אני רוכב בשטח כבר שנים. עם אנשים בגילי פחות או יותר. מידי פעם מגיח איזה נער עלומות עם בייצים ענקיות ומעט טכניקה ונסיון מסתכן הרבה יותר מזקני השבט. הוא יצליח לרוב לעבור את המכשול אבל זו לא הנקוד הנקודה ,הנקודה היא שכשאנחנו צעירים אנחנו לא ממש חושבים.
    אני תמיד אומר שאם הייתי מקבל רשיון לאופנוע בגיל 16 ועם השטויות שעשיתי עם האוטו של אבא (סובארו dL ) בגיל 17 לכשהוצאתי רשיון לא הייתי כותב שורות אלה.
    אני יודע שזו דעה לא פופולרית אבל אותי זה הציל בוודאות.
    קורס רכיבה זה תמיד מגניב.
    לשפר כל מיני יכולת זה מהמם.
    אבל עם אסטרטגיית רכיבה נכונה לא ממש צריך להשתמש בטכניקות השונות שלומדים בקורסים.
    אני לא זוכר מתי בלמתי חירום באופנוע לדוגמא.
    אם רכב אחר מצליח להפתיע אותי אני מפיק לקחים וברכיבה הבאה מנסה שלא יצליחו שוב להפתיע אותי.
    זה משחק שחמט על הכביש. ואין לי אפשרות להפסיד. אז איפה שצריך משחק לאט ובטוח. ואיפה שאפשר ובטוח ואני רואה קו נקי למלך אני נהנה.
    מה גם לשחק שחמט בפעם הראשונה בגיל 16 עם אלוף העולם (הכביש הציבורי)זה לא ממש חכם.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    אני אומר משהו אחר.
    את הרשיון לאופנוע צריך לעשות אחרי שצברת עשרות אלפי קמ ברכב פרטי זה יעזור לרכוש מיומנויות של הבנת הכביש והסכנות האורבות לנו בכל פינה.
    כי אין מה לעשות נסיון בכביש הוא הכרחי. והתשלום על חוסר ידע ונסיון והבנה של הכביש הוא גבוהה מאוד.
    אחת המילים ״החמות״ היום זה אסטרטגית רכיבה.
    ואת זה לדעתי קשה מאוד להשיג ללא נסיון קודם !
    אני רוכב בשטח כבר שנים. עם אנשים בגילי פחות או יותר. מידי פעם מגיח איזה נער עלומות עם בייצים ענקיות ומעט טכניקה ונסיון מסתכן הרבה יותר מזקני השבט. הוא יצליח לרוב לעבור את המכשול אבל זו לא הנקוד הנקודה ,הנקודה היא שכשאנחנו צעירים אנחנו לא ממש חושבים.
    אני תמיד אומר שאם הייתי מקבל רשיון לאופנוע בגיל 16 ועם השטויות שעשיתי עם האוטו של אבא (סובארו dL ) בגיל 17 לכשהוצאתי רשיון לא הייתי כותב שורות אלה.
    אני יודע שזו דעה לא פופולרית אבל אותי זה הציל בוודאות.
    קורס רכיבה זה תמיד מגניב.
    לשפר כל מיני יכולת זה מהמם.
    אבל עם אסטרטגיית רכיבה נכונה לא ממש צריך להשתמש בטכניקות השונות שלומדים בקורסים.
    אני לא זוכר מתי בלמתי חירום באופנוע לדוגמא.
    אם רכב אחר מצליח להפתיע אותי אני מפיק לקחים וברכיבה הבאה מנסה שלא יצליחו שוב להפתיע אותי.
    זה משחק שחמט על הכביש. ואין לי אפשרות להפסיד. אז איפה שצריך משחק לאט ובטוח. ואיפה שאפשר ובטוח ואני רואה קו נקי למלך אני נהנה.
    מה גם לשחק שחמט בפעם הראשונה בגיל 16 עם אלוף העולם (הכביש הציבורי)זה לא ממש חכם.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    ואני אומר - רישיון לקטנוע 125 במשך שנתיים צריך להיות תנאי חובה כדי להוציא רישיון לרכב.
    ככה הסיכויים שתהרוג רק את עצמך עם השטויות שאתה עושה בשנתיים הראשונות, ולא תפגע ב"חפים מפשע" הרבה יותר גבוה.
    עם כל הכבוד, מי שבוחר לנהוג/לרכב לוקח על עצמו סיכון מסויים. הבחירה לעשות את זה ברכב במקום קטנוע מהווה העברה של הסיכון ממך (כי כנראה שבתאונה תיפגע פחות) לאחרים (כי אם תפגע בהולך רגל, רוכב אופניים, רוכב אופנוע - כנראה שתגרום לו נזק רב יותר).
    לכן אני חושב שהחוק הנכון והמוסרי הוא רישיון לקטנוע 125 מגיל 16 (כפי שזה כיום) בעוד שרישיון לרכב ינתן מגיל 21, או מגיל 18 בהינתן שנתיים ותק על קטנוע 125.
    Dixi.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    כיוון מחשבה מעניין.
    לא חשבתי ככה יפה. .
    אבל מה עם נכים אנשים שמפחדים מ אופנועים אמהות מבוהלות ? את כולם נכריח להוציא רשיון לקטנוע לפני רכב ? יהיה מעניין על הכביש אפילו יותר.

    לדעתי פחות משנה הזמן שבו אתה מחזיק את הרשיון אלה כמות הקמ /שעות על הכביש


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אל תדאג, ציבור מורי הנהיגה לא יצליחו אפילו להתקרב לרמת ההדרכה של פרוריידינג או אופנוען מאומן.
    מבחינת רמת הדרכה כנראה שאתה צודק אבל מבחינת התורה עצמה, לא באמת בעיה. מעריך שיבחנו גם את רמת ההדרכה של המורים אם רוצים שהעסק יעבוד.
    מסכים לגבי הנקודה השניה.
    הרבה נהגים ורוכבים מאשימים את התשתיות בארץ כאילו שמדובר בתשתית של מדינת עולם שלישית. זה רחוק מהאמת ואני מעריך שכמות הרוכבים שנהרגים באמת בגלל כשל תשתית אפסית. למעשה אני לא יכול לחשוב על משהו מעבר לבור עמוק באמצע כביש מהיר בלילה. כן, מעקות הבטיחות קטלניים אבל הם לא הסיבה לתאונה. הדרכה תרגול ומשמעת יחסלו את הסכנה מהמעקות, עקיפות מסוכנות ואיבוד שליטה כמעט לחלוטין. הבעיה העיקרית -משמעת היא לא הצד החזק שלי או של חלק מהרוכבים. הכל מתחיל ונגמר ברוכב הציוני. אנחנו חיים בארץ לחוצה, מחורפנת וחפיפניקית וכנראה ששחרור גז עושה לנו טוב.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    כיוון מחשבה מעניין.
    לא חשבתי ככה יפה. .
    אבל מה עם נכים אנשים שמפחדים מ אופנועים אמהות מבוהלות ? את כולם נכריח להוציא רשיון לקטנוע לפני רכב ? יהיה מעניין על הכביש אפילו יותר.

    לדעתי פחות משנה הזמן שבו אתה מחזיק את הרשיון אלה כמות הקמ /שעות על הכביש


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    נכריח את כולם, ומי שלא רוצה - ייאלץ להמתין עם הרישיון עד גיל 21.
    זה ישיג כמה מטרות:
    1. כ-50% מהאוכלוסיית הנהגים החדשים יהיו בעלי רישיון לקטנוע, מה שאוטומטית יעלה את המודעות שלהם למשתמשי דרך אחרים כשינהגו ברכב.
    2. אמהות מבוהלות בנות 18 ושאר הנהגים הגרועים עם רישיון לאוטומט (כי 3 דוושות וידית אחת זה נורא מסובך) ימתינו לגיל 21, ובתקווה יהיו קצת יותר אחראיים כשהם עולים לראשונה על הכביש.
    3. פחות בני 17-18 יסעו עם אוטו לבית הספר, ובכך יפחיתו מעט את העומסים בכביש.
    4. משום שהרישיון כבר קיים בכיס, יותר אנשים יהיו פתוחים לרעיון של להחזיק קטנוע במקום רכב שני/שלישי במשפחה, בכך יפחיתו את העומס ואת מצוקת החניה.

    תבחרו בי לתפקיד שר התחבורה, אני אדאג לכם לרפורמות טובות.
    על הדרך, אפעל לפיתוח ההיתיישבות ביו"ש.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #21
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    [QUOTE=KKatkov;183871]נכריח את כולם, ומי שלא רוצה - ייאלץ להמתין עם הרישיון עד גיל

    לדעתי זה לא ישים כי למדינה יש אינטרס שלחיילים יהיה רשיון ונסיון מסויים על הכביש כמובן שזה לא בדוק ואומנם מספר הנהגים בצבא לא גדול ביחס לאוכלוסיה אך עדיין אני חושב שישנו פה שיקול מסויים

    וכשתרוץ לכנסת תקבל את הקול שלי ללא קשר למינוי פוליטי (שכמובן אני בונה עליו) בין השאר בגלל התיחסותך לנושא הקנאביס.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    החלקתם על השכל

  8. #23
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    המציאות העגומה היא שלא משנה איזו רפורמה יעבירו, אחרי תקופה מסוימת נחזור שוב למצב בו מורי נהיגה יעשו את המינימום הנדרש בכדי להעביר טסט. אם הטסט יהיה שונה, אז הם ימצאו את הטריקים ללמד רק איך לעבור בלי ללמוד לרכוב. אם יצטרכו להעביר עוד כמה שעות תיאוריה, כולנו יודעים איך זה יראה (רמז- רענון נהיגה, או שעות לימוד בקורסים לגמול השתלמות).
    וכמובן שהעלות תיפול עלינו. אבל לי אישית זה נושא שפחות מפריע. יש דברים שמרגיזים אותי הרבה יותר שעליהם המדינה מבזבזת את הכסף שלי.

    כמו בכל דבר, הכוונה יפה, הביצוע... אפעס... קצת פחות. (מקווה להתבדות).

  9. #24
    חבר'ה, שום דבר לא ישנה. לאחרונה מצטרפים המון צעירים ערסים ו"שבדים" לקהילת בעלי דו"ג מה גם שאוכלוסיית השליחים גדלה מאוד עם וולט ותן ביס ובכלל בגלל הגבלות הקורונה, זו התוצאה. לדעתי זה חלק מהמחיר של התעבורה הממונעת, בדיוק כמו ההרוגים בתאונות דרכים של רכבים ארבע גלגליים.
    לא ניתן לייצר הרמטיקה בהרוגים, והמספרים ידלגו, פעם למעלה ופעם למטה, כל השאר זה שטויות. צריך להכיל את זה

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי the striker צפיה בהודעה
    חבר'ה, שום דבר לא ישנה. לאחרונה מצטרפים המון צעירים ערסים ו"שבדים" לקהילת בעלי דו"ג מה גם שאוכלוסיית השליחים גדלה מאוד עם וולט ותן ביס ובכלל בגלל הגבלות הקורונה, זו התוצאה. לדעתי זה חלק מהמחיר של התעבורה הממונעת, בדיוק כמו ההרוגים בתאונות דרכים של רכבים ארבע גלגליים.
    לא ניתן לייצר הרמטיקה בהרוגים, והמספרים ידלגו, פעם למעלה ופעם למטה, כל השאר זה שטויות. צריך להכיל את זה
    הכשרת הרכיבה תקועה בשנות ה-60 ואינה מתאימה לתנועה ולכלים של היום.
    אין שום סיבה שבועלם להשלים עם זה כמצב נתון.
    בכמה זה יפחית את כמות ההרוגים והפצועים בתאונות? אולי ב-5%, אולי ב-20%. בכל מקרה צריך לעשות את זה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. הרלב"ד: דו"ח חדש על מערכות בטיחות לאופנועים
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 25-08-2021, 11:50
  2. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 23-08-2021, 22:27
  3. הרלב"ד תקדם סימוני כבישים בצבע תקני
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-01-2021, 13:59
  4. הרלב"ד: אופנוענים נהרגים פי 15 מנהגים
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 10-11-2020, 11:15
  5. תגובות: 32
    הודעה אחרונה: 25-08-2015, 14:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO