שמתי לב שנוצר לי קצת רווח בידית של הקלאץ אז התחלתי לכוון אותו וראיתי צמוד לידית שמחוברת לכבל שיש איזה 4-5 חוטי ברזל קרועים.
ועוד שאלה שהאופנוע מכובה ואני לוחץ על הקלאץ(גם עד הסוף) ומזיז את האופנוע קדימה ואחורה אני שומע רעש של משהו שנתקע במשהו ואז קשה יותר להזיז את האופנוע ושאני מעביר לניוטרל הרעש הזה נעלם וקל יותר להזיז את האופנוע קדימה ואחורה.
אז השאלה זה אם שאני לוחץ על הקלאץ עד הסוף זה אמור להיות בעצם אותו הדבר בדיוק כמו שאני מעביר לניוטרל שאני מנסה להזיז את האופנוע?
יכול להיות שזה בגלל שהקלאץ לא מופרד עד הסוף גם שאני לוחץ עליו עד הסוף ובגלל זה קשה לי קצת להזיז את האופנוע לעומת הניוטרל?