השבוע בפינת הנוסטלגיה: סוזוקי TL1000S - יציאה נועזת של סוזוקי ואופנוע שהקדים את זמנו, אבל סבל מכמה בעיות התנהגות; מאידך, המנוע שלו מלווה אותנו עד היום; רצועת בונוס - TL1000R; שבת שלום!
http://fullgaz.co.il/%d7%a0%d7%95%d7...d7%99-tl1000s/
![]()
הייתי רוצה שסוזוקי יתנו איזה מענה ל890R ולmt09 אבל יש להם כבר את הג'יקסס ואני לא רואה אותם מוציאים איזה אופנוע בין ה750 לליטר שלהם שינגוס בשוק של שאר הדגמים.
חסר להם רק אופנוע בתחום ה300-500 סמק אבל יש יותר סיכוי שפשוט יתמחרו את הsv בפחות מאשר שינסו להתחרות באמת בשוק הזה.
עדיין לא הייתי מתנגד לראות אותם מוסיפים צילידר למיקרו ג'יקסר שלהם.
הרבה מחליפים לסלסלת קלאצ' של ג'יקסר, עכשיו ברור למה... מצד שני, כמה שכלי יכול לצאת חולה מהיצרן, אם יש לך "יד" (וראש) למכונאות (או שאתה מוכן לשלם כדי להעזר במישהו שיש לו) אפשר לפתור הרבה מחלות ילדות או כשלים תכנוניים ובעצם לקבל מכונה כיפית (וטוב מזה, מותאמת אליך) בפחות כסף מאופנוע ספורט מודרני... בוא נאמר שלא הייתי מתנגד ליפול על אופנוע כזה לפרויקט restomod
Sent from my GM1913 using Tapatalk
נתקלתי ברשימה של האופנועים המוזרקים הראשונים והשם עלה -
https://www.reddit.com/r/motorcycles...njected_bikes/
.
- 1987 Ducati 851 (V twin) (first sport bike?/first ducati?)
.
- 1997 Triumph T595 (inline 3) (first triumph?)
- 1997 Suzuki TL1000S (V twin) (first suzuki?)
.
יש פה למעשה אופנוע מוזרק עם מומנט של 100N ששוקל 190 קילו -
https://www.motorcyclespecs.co.za/mo...1000s%2097.htm
אם מחליפים את המתלה האחורי בטוסטר של גולד ליין, נראה שמקבלים עוד 5.5 שנים אופנוע אספנות לא רע.
הוא גם זוקי אז פחות (מ)גניב.
לגבי ה-SV1000, רוצים עליהם 28K ביד2, בהצלחה..
https://www.yad2.co.il/vehicles/moto...&model=717,940
אמרת TL אמרת אדריאן...https://www.facebook.com/adrian.p.andritoiu
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!