אם מדובר בתקן CE2 לא הייתי חושב פעמיים- בעצם אעדיף מוצר מיגון ממותג לייבל עם CE2 מאשר מותג מפורסם ללא CE2.
אני מדבר על מגינים ללבוש.
מגפיים וקסדה זה סיפור אחר.
האם יש למישהו מידע/ניסיון על מוצרים של Bogotto? אני מתכוון למידע כללי על ״אבא ואמא״ של המותג ולא חוות דעת על מוצר ספציפי.
מצד אחד מוצרים במותג הזה נמכרים ב fc moto במחירים זולים (אפילו מאד) והביקורות על המוצרים שבחנתי רבות וטובות (מאד), ומצד שני לא מצאתי שום מידע על החברה. מתגבשת אצלי מסקנה שמדובר ב private label של החנות.
אבהיר שאני מחפש ציוד כניסה לעולם הרכיבה בכלל ולשטח בפרט. התוודעתי למותגים המובילים, אבל מאחר ולא מכיר עדיין את העדפות שלי ואם בכלל יתאים לי, מחפש לרכוש ציוד זול יחסית שעומד בתקן ce level 2. ברור לי שמחיר זול יבוא על חשבון נוחות/איכות/נראות וכולי..
תודה לכולם
אם מדובר בתקן CE2 לא הייתי חושב פעמיים- בעצם אעדיף מוצר מיגון ממותג לייבל עם CE2 מאשר מותג מפורסם ללא CE2.
אני מדבר על מגינים ללבוש.
מגפיים וקסדה זה סיפור אחר.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
לקסדות יש מספר תקינות אבל לא CE*. באחרונה והמעודכנת יותר שמשמשת את ה FIZ יש מעט מאוד דגמים. התנגשות היא לא הצד הבטיחותי היחידי של הקסדה. רמות רעש, נוחות, איוורור, סנוור, משקל והתאמה לראש ובעצם כל דבר שעלול להשפיע על הרכיבה. קסדות אני מעדיף לקנות ביוקר ולתחזק לאורך שנים מאשר חדשה כל שנתיים.
מגפיים זה באמת סרט ולא רק בגלל שאין להם תקינת CE2 *.
חלק גדול מהמוצרים בשוק, כולל מגפי הרכיבה המקסימים שלי לא מספק הגנה נאותה ומיצו הסביר את העניין באריכות.
בגדול- כל מה שנוח וסבבה להליכה פחות ממוגן. העניין שכמעט כולם מתפשרים ואתה זה שיחליט היכן להעמיד את הרף.
מעבר להגנה בהתרסקות צריך לשקלל את הארגונומיה, איכות החומרים והבניה של המותגים שלרוב (לא תמיד) מספקים רמות עמידות יובש או איוורור והופכים את הרכיבות לנוחות יותר ומבחינתי נוחות שייכת גם לסעיף בטיחות. מצב הרוח הכי קיצוני שהגעתי אליו ברכיבה היה בפקק תלאביבי ביולי. כשאתה מתבשל ב- 45 מעלות מאחורי אגזוז של אוטובוס אתה מחפש רק גז ורוח ומהירות. כנ"ל כשנרטבים, כשלוחץ כשכואב וכו'. אם יש דגם מיצרן לא מוכר שמשתלם יותר מדגם מקביל של מותג? אני בטוח שכן. רק..צריך לחפש.
*מסתמך על סקר השוק שעשיתי לפני מס' שנים.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
הסבר תמציתי ומקיף בו זמנית.
אסגר על 2 אפשרויות בכל קטגורית מוצר ואשאל לדעת מנוסים ממני.
שנה טובה תודה רבה על העזרה.
זה private label הם מנסים להעתיק מלואיס ופולו אבל ההבדל הוא שלואיס ופולו עומדים מאחורי התכנון של המוצר ברוב המקרים ולא רק קונים משהוא מיצרן נידח בסין.
אני לא הייתי נוגע.
לאבזריון יש מותג בית בשם בלייד. סיני לכל דבר. ועדיין, הם הוציאו תחת ידם מוצרים לא רעים בכלל ברמת הגזרה/תכנון/יעילות. ברגע ששותלים בפנים מגנים בתקן level2, בעיקר אם זה של אחת החברות המוכרות, דבר שהוא נפוץ מאוד, אני רגוע.
לא מכיר אבל מעיל זה לא רק המיגון שאגב לא עושה הרבה כי ספיגת האנרגיה שלהם זה שבריר מהכוחות המופעלים בתאונה, מעיל לרוב שם למנוע שיפשופים ובזה הוא טוב הוא צריך להיות עשוי מחומר גלם טוב ומתפרים בתקן לציוד אופנועים כי תפרים רגילים לא יחזיקו בתאונה.
ללואיס ופולו יש מחלקת פיתוח שמעבירה את התוכניות לסין בנגלדש ועוד ששם זה מיוצר, התוצאה לא נופלת בחלק מהמקרים מאלפינסטארס ודיינז אבל אז גם המחיר לא רחוק מהם.
אם הבלייד מיוצר באותה רמה אז זה מעיל טוב ואפקטיבי
אתה צודק,
הנסיון הקולקטיבי מראה שהסיני של אביזריון עושה את העבודה במהירויות בינוניות לפחות. (60-70 קמש).
אבל... יש מעבר.
אצלי רוב המיגון הוא מיגון לאקלים רותח. כלומר רשת.
לא מאמין בהגנה משפשופים. מאמין בהגנה נגד לשבור את המרפק. כמעט כל מי שיש לו מעיל שהוא לא רשת מלא, רוכב כאן בסוף בלי מעיל. ואז מה עשינו?
כנל לגבי מגיני ברכיים. אני רוכב עם מגן ברך ברייס על מכנס רגיל, ולא עם מכנס רכיבה (וזרוקים אצלי בארון כמה מכנסיים. חלקם של הממש ביוקר).
(אופי הרכיבה שלי הוא חצי שעה לכיוון בבוקר ובערב שרובם בפקקים, ובמהלך היום הרבה נסיעות קצרות בתוך גוש דן, שגם הן, מיותר לציין, בקלחת רותחת ופקוקה).