תוצאות 1 עד 14 מ 14

אשכול: beta 250 2t - עשן, איזו תערובת? (כ"ע)

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    28

    beta 250 2t - עשן, איזו תערובת? (כ"ע)

    שלום תודה מראש למי שעוזר או מנסה
    אז ככה אני יחסית חדש בתחום ה דו פעימתי רכשתי beta xtrainer 250 2 t 2017.
    שאלה
    1 לאחר נסיעה בדיונה שערכה כ10 דקות כשעצרתי ראיתי שיוצא מלא עשן.ואז כשנסעתי מספר דקות על הכביש זה יסתדר
    2 לגביי תערובת דלק לפי מה שראיתי היצרן דורש 1.5 אחוז שמן על כל ליטר דלק האם לתדלק לפי 1.5או 1.7?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    הסתדר או יסתדר?
    מלא עשן זה הרבה מידי שמן בדלק

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    28
    הסתדר

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Nisi1596 צפיה בהודעה
    שלום תודה מראש למי שעוזר או מנסה
    אז ככה אני יחסית חדש בתחום ה דו פעימתי רכשתי beta xtrainer 250 2 t 2017.
    שאלה
    1 לאחר נסיעה בדיונה שערכה כ10 דקות כשעצרתי ראיתי שיוצא מלא עשן.ואז כשנסעתי מספר דקות על הכביש זה יסתדר
    2 לגביי תערובת דלק לפי מה שראיתי היצרן דורש 1.5 אחוז שמן על כל ליטר דלק האם לתדלק לפי 1.5או 1.7?
    למיטב זכרוני, ה-XTRAINER מגיע עם מיכל שמן נפרד ומשאבה שדואגת לספק את הכמות הדרושה למנוע.
    האם אצלך המערכת הנ"ל מבוטלת ואתה מוסיף שמן ישירות לטנק?
    וכן, כל מנוע דו"פ מוציא עשן - השאלה כמה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    מוסיף טיפה לתגובה של קוסטה למען שאר המשתמשים בעתיד שכן בקרוסטריינר תופעת העישון יתר די נפוצה.

    1. במידה והמערכת מבוטלת - 1.7% מספיק, אם מבלה רוב הזמן בדיונות או בשבילים פתוחים עם מצערת פתוחה יכול לעלות ל- 1.9%. (קשה לי להאמין שתבלה שם הרבה, זה בסוף היום קרוסטריינר).

    2. מערכת שימון פעילה - יש לך שתי דרכים למדוד את ספיקת המערכת:

    - יש מסמך מפורט של היצרן, למלא תערובת מוכנה במיכל הדלק, לנתק את צינורית השמן מהמניפולד ולחבר אליה הארכה, להניע את האופנוע ולמדוד עם סרגל את התקדמות הנוזל.
    (לינק - http://www.betarider.org/Oil_injection_guide.pdf). ספיקה תקינה אמורה להציג כאינץ' לדקה וחצי.

    - למדוד צריכת שמן על פני 3-4 תדלוקים, לפני כן יש למלא את מיכל השמן ולזכור את נקודת הרפרנס לצורך דיוק מירבי (העמדת האופנוע על ג'ק, מילוי המיכל עד מפלס מסויים).
    לשמור קבלות תדלוק, ובסופו של דבר לאחר התקופה מילוי השמן עד לאותו המפלס עם כלי מדידה, לחלק את המדידות לקבלת אחוז השימון.

    כיול המערכת מתבצע ע"י שינוי מיקום חיישן TPS בקרבורטור. לא הייתי משחק עם זה לפני שאתה יודע מה אתה עושה. אם אתה מהשרון יש לך את מוסך מוטוריקה שיעשו זאת וזה לא יעלה לך הרבה.

    ישנה תקלה נוספת שיצא לי לחוות, בה אחד האטמים של משאבת השמן אינו אוטם כראוי והתוצאה הינה שאין שמירת לחץ בקו השימון מה שגורם לשמן לטפטף לאט לאט ממיכל השמן ישירות למניפולד. התקלה מתבטאת בהנעות קרות קשות, עישון מסיבי מאוד בחימום ראשוני של האופנוע. מקרה זה מחייב החלפת משאבה. אם זה המצב אצלך, תוכל למלא שמן במיכל השמן לאחר רכיבת סופשבוע ולבדוק אם המפלס ירד לאחר כשבוע.

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    28
    טוב אז ככה קודם כל המיקסר שמן היה מנותק והייתי מערבב לבד שמן ודלק.
    כרגע חיברתי את המיקסר חזרה והוא אכן עובד עדיין לא חיברתי אותו למניפול כרגע מופיע לי תקלת מנוע גם לאחר שחיברתי את המיקסר האם יש דרך לאפס או ללכת לחברה?.בנוסף התקנתי נורה קטנה שמראה לי פולסים של המשאבה של המיקסר
    דבר נוסף שנתקלתי לאחרונה לאחר נסיעה קצת מאומצת בשעות הערב ראיתי שיוצא מהאגזוז ניצוצות בזמן גז כשכיביתי ראיתי שכל הדוד בפנים אדום ממש כמו אש זה תקין?

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    ציטוט נכתב במקור על ידי Nisi1596 צפיה בהודעה
    טוב אז ככה קודם כל המיקסר שמן היה מנותק והייתי מערבב לבד שמן ודלק.
    כרגע חיברתי את המיקסר חזרה והוא אכן עובד עדיין לא חיברתי אותו למניפול כרגע מופיע לי תקלת מנוע גם לאחר שחיברתי את המיקסר האם יש דרך לאפס או ללכת לחברה?.בנוסף התקנתי נורה קטנה שמראה לי פולסים של המשאבה של המיקסר
    דבר נוסף שנתקלתי לאחרונה לאחר נסיעה קצת מאומצת בשעות הערב ראיתי שיוצא מהאגזוז ניצוצות בזמן גז כשכיביתי ראיתי שכל הדוד בפנים אדום ממש כמו אש זה תקין?
    אם חיברת חזרה את המשאבה והצינור מנותק זה אומר שיש לך זרימת שמן מהצינורית לאן בדיוק?תחבר את הצינורית למניפולד גם אם היא לא מחוברת.
    הנורה הדולקת של השמן מציינת רק מפלס נמוך של מיכל השמן - לא תקלה. אם ישנה תקלה, נורת המנוע הצהובה תדלק.

    מה שאתה מציין לא תקין...נשמע כמו תערובת ענייה, הייתי קורא את הפלאג והבין אם זה המצב ולא ממשיך לרכוב ככה ומכניס למוסך לבדיקה.

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    28
    לגביי הפלאג יש עליו שכבה עדינה של שמן

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    28
    אז ככה הנורה שדולקת זו הנורת מנוע הצהובה.
    לא חיברתי כרגע למניפול מכיוון שעדיין יש תקלת מנוע.
    האם צריך לאפס משהו או שקיימת כרגע תקלה ?

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Nisi1596 צפיה בהודעה
    לא חיברתי כרגע למניפול מכיוון שעדיין יש תקלת מנוע.
    אטמת את החיבור במניפולד?

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    28
    כמובן שבזמן נסיעה אני מנתק את המיקסר כדי שלא יזרוק שמן סתם ככה
    יש דרך לאפס את הנורת מנוע ?. או שקיימת תקלה שלא קשורה למיקסר?

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    28
    טוב אז חיברתי את הכל התקלה נעלמה הכל עובד מצויין
    שאלה נוספת קטנה
    האם זה אמין המיקסר שמן?

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    ציטוט נכתב במקור על ידי Nisi1596 צפיה בהודעה
    טוב אז חיברתי את הכל התקלה נעלמה הכל עובד מצויין
    שאלה נוספת קטנה
    האם זה אמין המיקסר שמן?
    רוב הסיכויים שאם המשאבה לא מחוברת עם הקונקטור למחשב, נורת המנוע הצהובה נדלקת. נורת השמן האדומה רק מייצגת את מפלס השמן של המיכל.

    המיקסר (המשאבה) בקרוסטריינר זאת משאבה של דלורטו (PLE 8) שתוכל למצוא בשלל דגמים משנות ה-90 של קטנועים דו-פעימתיים. הסיכויים קלושים לכשל.
    המקרים בהם היה כשל קשור דווקא למערכת החשמל של הקרוסטריינר. ישנו קבל המחובר למשאבה, שברוב הדגמים לא באמת מבודד טוב (שרינק פשוט, לא מעבר). לרוב מצטברת לחות במגעי הקבל, קורוזיה ובנוסף שהוא גם ככה כלי מווברץ נוראית - המגע מתנתק ואז גם המשאבה מפסיקה לעבוד...וגם אין לך חיווי על כך.

    יש מספר חברי פורום באנגליה הרטובה שהעלו פוסטים עם מנועים תפוסים מאותה סיבה, ויש עוד כמה שנתפס להם מנוע כי אחרי נפילה הצינורית התנתקה ולא היתה אספקת שמן.
    אצלנו בארץ היבשה שמעתי רק על מקרה אחד ומטרו לקחו גם אחראיות והחליפו צילינדר ובוכנה.

    כבעל הכלי, לא חששתי אף פעם, הפתרון הפשוט היה עוד ביום הרכישה של הכלי לשנות את פוזיצית הקבל כך שצד השרינק הפתוח כלפי מטה שאם באיזור זה ישנה רטיבות מרכיבה או שטיפת הכלי לא ייצטברו נוזלים. כמובן שוידאתי שהקבל מחובר היטב מדי פעם ואין סימנים מחשידים.
    הפתרון לראש שקט? לטבול את הקבל או לעטוף אותו בחומר מבודד היטב.

    בנוסף, תמיד וידאתי שהצינורית שמן מחוברת למשאבה משני קצוותיו לפני רכיבה או נפילה רצינית.

    נשמע כמו כאב ראש, אבל זה הרבה יותר נחמד מלהכין תערובת, לפחות לי אישית.

  14. #14
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    28
    תודה רבה קודם כל
    עזרת לי מאוד

אשכולות דומים

  1. שמן מנוע ל beta 250 2t
    על ידי אבי23232 בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 26-06-2021, 14:48
  2. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 28-08-2016, 09:43
  3. השקה עולמית: דגמי האנדורו 2017 של Beta
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 10-07-2016, 12:15
  4. התייעצות|Beta SuperMotard RR 125.
    על ידי PitchForkArrow# בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 20-01-2016, 00:38
  5. Beta alp 4.0 מה אתם אומרים?
    על ידי Shiek בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 24-06-2015, 17:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO