תוצאות 1 עד 13 מ 13

אשכול: אופנוע אנדורו מומלץ

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2021
    הודעות
    5

    אופנוע אנדורו מומלץ

    אהלן,
    אחרי תקופה על הגדר, החלטתי שאני רוצה לחזור לשטח.
    סגנון הרכיבה הוא בעיקר בסופ"שים, טיולים של כ 100 - 150 ק"מ (מהבוקר המוקדם ועד הערב המאוחר - ולכן אורות ואיתותים הם הכרחיים) עם הפסקות באיזורי הצפון, משגב ורמות מנשה בעיקר.
    בנוסף, לא יזיק אם הכלי יוכל לשמש אותי לנסיעות מזדמנות לחברים, איזור הצפון (כבישים וקיצורי דרך דרך פרדסים ושדות). ברוב המקרים, נוסעים על הכלים אל היעד ומהיעד על כבישים בחלק מהדרך ולא משתמשים בנגררים (אלא אם נוסעים לאיזור מרוחק כמו רמות מנשה ודרומה).
    הכלי חייב להיות כלי שמתאים ומאושר לרכיבה על כבישי ישראל בצורה חוקית.

    חשבתי ללכת על האסקי 701, נראה כמו כלי נחמד ומעניין ואולי אפילו אקנה לו סט ג'נטים סופרמוטו בשביל החוויה.

    אבל אני קצת חושש מנושא האמינות של האסקי 701 והכתם 690. לא הצלחתי להבין עד כמה התאומים, הלא זהים, הללו באמת ישרתו אותי בשטח ולא אצטרך כל שני וחמישי להכניס אותם למוסך או לשבת בעצמי ולתקן יותר מאשר לרכוב.

    הניסיון שיש לי זה בעיקר עם כלים שהם קטנים יותר כמו כתם 400, קיי אל איקס 250 וכיוצ'.

    אשמח לעזרה ממי שמכיר את הכלים האלה, או לכל המלצה אחרת לכלי אחר במקום שיכול להתאים ולהיות אמין ומהנה.
    כל האדוונצ'רים למיניהם ירדו מהפרק כי הם כבדים ולא יתמודדו עם רכיבה משולבת סינגלים שהם חלק מהטיולים. אני מאמין שגם האסקי ואחיו ה 690 לא אידיאליים לסינגלים, אבל אני רוצה להאמין שעדיין אפשרי לתמרן אותם (או שאני טועה?) בטיפוס דרך לא דרך על איזו גבעה מבולדרת ברכיבה משולבת...

  2. #2
    לא ראיתי שציינת את הדרוזי או ה-wr250r, שעל פניו נשמעים מתאימים בול לדרישות שלך לאופנוע דו שימושי ״קרבי״.
    פסלת אותם מסיבה כלשהיא?

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2021
    הודעות
    5
    הדרוזי וימאהה 250 מעודנים מדי.
    אני רוצה כלי שקצת מרביץ.
    אם לא היתי רוצה ורסטיליות לנסיעות על הכביש, היתי קונה כנראה איזה 2 פעימות

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tsur צפיה בהודעה

    .
    כל האדוונצ'רים למיניהם ירדו מהפרק כי הם כבדים ולא יתמודדו עם רכיבה משולבת סינגלים שהם חלק מהטיולים. אני מאמין שגם האסקי ואחיו ה 690 לא אידיאליים לסינגלים, אבל אני רוצה להאמין שעדיין אפשרי לתמרן אותם (או שאני טועה?) בטיפוס דרך לא דרך על איזו גבעה מבולדרת ברכיבה משולבת...
    אפשרי לתמרן? בוודאי שאפשרי.
    בעשור הקודם וזזה שלפניו עשינו את זה עם xr600, tt600, והאחים שלהם.

    זה מאוד קשה ומעייף (יחסית לכלים קטנים יותר). אפשרי אבל מתיש.

    לפי ההודעה שלך, שאתה כותה בלשון רבים, יש לך שותפים לפשע. על מה הם רוכבים? אם על כלים קטנים ומקצועיים, אתה מאוד תתקשה לעמוד בקצב שלהם כי תתעייף מהר מהם.
    אם הם גם רוכבים על בהמות כאלה אז אין בעיה.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2021
    הודעות
    5
    חבר אחד עובר מקטמ 400 ל 350 כנראה
    חבר אחר עם קטמ 400
    יש עוד חבר שמדי פעם מצטרף עם קטמ 400 גם

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    הק.ט.מ 690 ואחיו התאום-701 הינם כלים מעולים כל עוד אתה אחד מהשניים:
    - רוכב מקצועי, חזק פיזית ו/או עם טכניקה מושחזת.
    - מודע למגבלות המשקל ועודף הכוח, ויודע להימנע ממקומות טכניים שדורשים "עבודת רגליים" (דחיפה/דיווש/"אחד על אחד" עם האופנוע).

    מעבר לזה - כלים מעולים. טסים בשבילים, נותנים עבודה בסינגלים, קופצים מדרגות ודרופים, חוצים נחלים, משייטים 130 בכביש ללא מאמץ.
    מבחינת אמינות - לא מדובר ב-DR650. אלה כלים שלא רחוקים מכלי אינדורו מקצועיים, ותדירות הטיפולים והתקלות בהתאם.
    אם תעשה שימוש אגרסיבי בכלים - לדעתי האישית כדאי לצמצם משמעותית את מרווחי הטיפולים, ולהיות מוכן אחת לחצי שנה-שנה לשפץ פרונט ולכוון שסתומים, אחת לשנה-שנתיים להחליף מגוון מיסבים (גלגלים, לינק) - ובשלב מסויים גם לשפץ מנוע.
    כמובן שכל אלה יתארכו אם תעשה שימוש יומיומי רגוע באופנוע - אבל במקרה הזה, די בזבוז לקנות 690 אינדורו...
    אלה כלים שמביאים אותך למקומות כאלה:





    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    DR650

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2021
    הודעות
    5
    לאחר בחינה מחדש, אלך כנראה על כתם 450 או האסקי 450
    נראה לי שזו תהיה התמורה הטובה ביותר לסגנון הרכיבה ולסוג הטיולים

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ami צפיה בהודעה
    DR650
    אמנם הבחור כבר החליט,
    אבל ה650 יהיה לו גם חלש, גם כבד, וגם רכרוכי לעומת מה שהוא כיוון אליו.
    את רוב שנותי בשטח ביליתי על 650 במרדפים אחרי כל מיני כתומים במדבר, בדרכים מהירות, ואפילו בסינגלים. אופנוע באמת ורסטילי, אבל.. לא בכיוון כאן.

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2021
    הודעות
    5
    אתה צודק
    בעבר הינו קבוצה של כ-8 רוכבים, והיה מדי פעם גם דיאר650 איתנו. הוא כבד מדי ומגושם מדי לסגנון הרכיבה הזה.
    האסקי 701 והכתם 690 אמנם מאוד חזקים ובועטים, אך כנראה יהיו מעייפים ברכיבה טכנית ומעברים באיזורים צרים.
    הרכיבה מאופיינת בדרכים טכניות עם בולדרים וכיוצ' (רמת הגולן לאורכה ורוכבה או רמות נפתלי וגליל מערבי או משגב).
    עדיין לא סגור לגמרי, אבל נראה לי שבסוף אופנוע שלא יעייף אותי מדי עם כמה שאני בחור גדול וחזק, וגם ידע להרביץ כשארצה, כנראה השילוב הזה יהיה אופטימלי עם 450.

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    רוכב על 701 ומרוצה. זה לא צרצר אבל בקבוצות של ה 601 וה 701 תמצא הרבה חבר'ה שעושים בדיוק את מה שצרצרים עושים. לא יודע על בעיות אמינות מלבד גומיה למשאבת קלאץ'. כדאי לבדוק מול כלים אחרים הפרשי משקל. יכול להיות שעדיף לפעמים להיות כבד ב 20 ק"ג ולהזיע טיפה יותר בטכניים אבל מצד שני תוכל להגיע לכל מקום בלי לסבול בכביש. אני אוהב את החופש שמספק האופנוע הזה. ה 501 אני לא מכיר אבל אחד מהחבר'ה האלה, שרוכב במקומות מאתגרים למדי מרוצה לאללה.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2021
    הודעות
    1
    אשמח להסבר מה ההבדל בין שני אופנועי האנדורו ק.ט.מ 250
    בין ה2 פעימות ל4 פעימות(exc-exc-f)
    רק לציין שאני רוכב מתחיל
    תודה מראש

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    2 פעימות זה אופנוע שהמנוע שלו עובד ללא שסתומים טיימינג ועוד מלא חלקים.
    מפה יוצא שהמנוע קל יותר לטיפול.ולתחזוקה. יש שעות ממולצות לעשות טיפולים.00 בוכנה משאבה
    4 פעימות זה מנוע כמו שיש ברוב אופנועי הכביש. יש טיימינג מותחנים שסתומים ומלא חלקים (גם כבד יותר כמנוע).
    זה העדפה אישית של רוכב.
    אני מצאתי את ה 2 פעימות יותר קל בסלעים וטכני.
    את ה 4 פעימות מצאתי טוב יותר בפתוח

    ה4 פעימות 250 מרגיש קצת חלש במיוחד ליד ה 250 2 פעימות.

אשכולות דומים

  1. אופנוע אנדורו ב-30 אלף שקל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 14-01-2019, 19:24
  2. האם אופנוע סופרמוטו הוא אופנוע אנדורו עם גלגלים לכביש
    על ידי אנונימי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 17-05-2018, 14:25
  3. אנדורו-בום: סיכום מכירות אופנועי אנדורו 2016
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 17-07-2017, 12:37
  4. אופנוע חדש ל-ktm - אנדורו מים...
    על ידי Ralfy בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-09-2015, 14:36
  5. טיול אנדורו בקפריסין עם הבנים בני 14 - מומלץ!!!
    על ידי Ralfy בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 09-09-2015, 08:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO