תוצאות 1 עד 10 מ 10

אשכול: אגרת גודש לדו גלגלי

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2021
    הודעות
    2

    Angry אגרת גודש לדו גלגלי

    הרפורמה (שתופעל בשנת 2024) בהטלת אגרות גודש (סכומים יומיים גבוהים) מבקשת לצמצם באופן מוצהר את מספר הנוסעים ברכב פרטי בגוש דן,

    אז למה באופן תמוהה למרות שביטוחי הדו גלגלי יקרים בהגזמה יש סעיף מוזר שמופיע במסמכים שמסבירים את אגרות הגודש קובע שכלי הרכב היחידים שמסוגלים להתגבר על הפקקים, כלומר הקטנועים והאופנועים לא יהיו פטורים מאגרות הגודש.

    שתפו ופרסמו בכל דרך אפשרית




  2. #2
    דו גלגלי ישלמו אגרת גודש מופחתת.
    מה שתמוה שאתה מצפה שיהיו פטורים לחלוטין.
    נערך לאחרונה על ידי פיינשמקר; 10-09-2021 בשעה 15:32.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    תלוי מה המטרה. אם המטרה זה לסחוט כסף מאזרחים במסווה.. אז זה הגיוני.
    אם המטרה היא הפחתת גודש, אז ברור שדו גלגלי הוא הכיוון הנכון וברור שלאגרת גודש 0 לדו"ג יכולה להיות השפעה חזקה לכיוון.
    מכיוון שהמטרה היא כרגיל סחיטת כספים כמו מצלמות המהירות ושאר מיני בישי שמנחיתים עלינו מכל עבר.... אז פלא שבכלל יש הנחה לדו"ג.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    בוא נשאל שאלה אחרת ובלי קשר לדו"ג, למה צריך אגרת גודש בראשון לציון,פתח תקווה או קריית אונו?
    אני דווקא בעד הרעיון בכללי, אבל לא בתצורה הנוכחית.
    אגב, אני גם בעד שכלי דו גלגליים ישלמו ומס מופחת בחצי נשמע סביר.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ברור שיש כאן עיוות נוראי, ברור שהמטרה מפוספסת לחלוטין, וברור שאם לא יהיה מאבק אמתי שוב נשלם כסף על כלום, השאלה מי לדעתכם צריך להוביל את המאבק ולשמור על האינטרסים של הרוכבים?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #6
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    אני עדיין מנסה להבין למה בשעות אחה"צ יש לשלם לשני כיווני הנסיעה. זה נראה לי דרך להוציא כסף.
    חוץ מזה, יש לי הרגשה שיתנו פטור לשליחים מהאגרה. אחרת יהיה אפשר יותר לשלוח אוכל בין אזורים, מה שיקטין את אזור החלוקה לחלק מהמסעדות.


    Sent from my SM-G980F using Tapatalk

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2021
    הודעות
    2

    לא מבין את תגובתך- אתה עובד במשרד האוצר אולי?

    ציטוט נכתב במקור על ידי פיינשמקר צפיה בהודעה
    דו גלגלי ישלמו אגרת גודש מופחתת.
    מה שתמוה שאתה מצפה שיהיו פטורים לחלוטין.
    לא מבין את תגובתך- אתה עובד במשרד האוצר אולי?

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי pic544 צפיה בהודעה
    לא מבין את תגובתך- אתה עובד במשרד האוצר אולי?
    לא מבין את תגובתך, יש לך מונופול על דיעות?
    האינטרס שכולם יעברו לדו גלגלי הוא לא כזה מובהק.
    זהו בהחלט לא פתרון מושלם, ואף לא קרוב לזה. חפש סרטונים של איך נראית התנועה במטרופולינים במזרח. זה מחזה מבהיל שאני מאחל לנו שלא נצטרך להגיע אליו.
    דו גלגלי תופס פחות נפח על הכביש, אבל הוא תופס. וזה לא מסתכם רק בנפח הפיזי שלו. כרגע, לאור הנתונים של תאונות הדרכים, אין למדינה יכולת (מבחינה של דעת קהל) לעודד רכיבה על דו גלגלי.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי pic544 צפיה בהודעה
    דו גלגלי ישלמו אגרת גודש מופחתת.
    מה שתמוה שאתה מצפה שיהיו פטורים לחלוטין.
    גם אני מצפה שדו"ג יהיה פטור לחלוטין מאגרת גודש, משום שבמציאות הקיימת הוא האלטרנטיבה הריאלית היחידה לרכב פרטי עבור אלה שמגיעים למטרופולין מבחוץ - וחוסך עומסי תנועה, מקומות חניה וזיהום אוויר (לא שהאחרון כ"כ מעניין אותי, אבל זה באופנה לדחוף את זה לכל מקום).
    אני גם מבין שבמדינת החלמאים אין מצב שיפעילו היגיון ישר וימנעו מהטלת מס נוסף על אוכלוסיה מסוימת עקב תרומתה למציאות התעבורתית העגומה שלנו.

    אני מקווה שברור לכולם שהטלת "אגרת גודש" בהיעדר אלטרנטיבה ראויה לרכב פרטי - זה נטו מיסוי נוסף שכל מטרתו למלא את קופת המדינה לטובת ההסכמים הקואליציוניים הבאים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2019
    הודעות
    185
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    גם אני מצפה שדו"ג יהיה פטור לחלוטין מאגרת גודש, משום שבמציאות הקיימת הוא האלטרנטיבה הריאלית היחידה לרכב פרטי עבור אלה שמגיעים למטרופולין מבחוץ - וחוסך עומסי תנועה, מקומות חניה וזיהום אוויר (לא שהאחרון כ"כ מעניין אותי, אבל זה באופנה לדחוף את זה לכל מקום).
    אני גם מבין שבמדינת החלמאים אין מצב שיפעילו היגיון ישר וימנעו מהטלת מס נוסף על אוכלוסיה מסוימת עקב תרומתה למציאות התעבורתית העגומה שלנו.

    אני מקווה שברור לכולם שהטלת "אגרת גודש" בהיעדר אלטרנטיבה ראויה לרכב פרטי - זה נטו מיסוי נוסף שכל מטרתו למלא את קופת המדינה לטובת ההסכמים הקואליציוניים הבאים.

    צודק אבל;
    במצב הנוכחי הממשלה לא תמליץ על דרך תחבורה עם שיא שלילי של הרוגים ותמליץ לאנשים לעבור לדו-גלגלישזה גם אשמתה דרך אגב אבל זה נושא לאשכול אחר...

אשכולות דומים

  1. קימקו CV3: תלת-גלגלי חדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 23-11-2020, 11:26
  2. המלצה לדו גלגלי דל תקציב
    על ידי bar.kohan בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 13-05-2018, 14:11
  3. מה עדיף - דו-גלגלי או תלת-גלגלי?
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 09-01-2017, 08:04
  4. שוק הדו גלגלי תקוע או שזה רק אני???
    על ידי Sv650s בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 15-04-2016, 22:11
  5. אגרת כלי חדש
    על ידי paperplane בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 09-12-2015, 02:09

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO