דו גלגלי ישלמו אגרת גודש מופחתת.
מה שתמוה שאתה מצפה שיהיו פטורים לחלוטין.
הרפורמה (שתופעל בשנת 2024) בהטלת אגרות גודש (סכומים יומיים גבוהים) מבקשת לצמצם באופן מוצהר את מספר הנוסעים ברכב פרטי בגוש דן,
אז למה באופן תמוהה למרות שביטוחי הדו גלגלי יקרים בהגזמה יש סעיף מוזר שמופיע במסמכים שמסבירים את אגרות הגודש קובע שכלי הרכב היחידים שמסוגלים להתגבר על הפקקים, כלומר הקטנועים והאופנועים לא יהיו פטורים מאגרות הגודש.
שתפו ופרסמו בכל דרך אפשרית
דו גלגלי ישלמו אגרת גודש מופחתת.
מה שתמוה שאתה מצפה שיהיו פטורים לחלוטין.
נערך לאחרונה על ידי פיינשמקר; 10-09-2021 בשעה 15:32.
תלוי מה המטרה. אם המטרה זה לסחוט כסף מאזרחים במסווה.. אז זה הגיוני.
אם המטרה היא הפחתת גודש, אז ברור שדו גלגלי הוא הכיוון הנכון וברור שלאגרת גודש 0 לדו"ג יכולה להיות השפעה חזקה לכיוון.
מכיוון שהמטרה היא כרגיל סחיטת כספים כמו מצלמות המהירות ושאר מיני בישי שמנחיתים עלינו מכל עבר.... אז פלא שבכלל יש הנחה לדו"ג.
בוא נשאל שאלה אחרת ובלי קשר לדו"ג, למה צריך אגרת גודש בראשון לציון,פתח תקווה או קריית אונו?
אני דווקא בעד הרעיון בכללי, אבל לא בתצורה הנוכחית.
אגב, אני גם בעד שכלי דו גלגליים ישלמו ומס מופחת בחצי נשמע סביר.
ברור שיש כאן עיוות נוראי, ברור שהמטרה מפוספסת לחלוטין, וברור שאם לא יהיה מאבק אמתי שוב נשלם כסף על כלום, השאלה מי לדעתכם צריך להוביל את המאבק ולשמור על האינטרסים של הרוכבים?
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אני עדיין מנסה להבין למה בשעות אחה"צ יש לשלם לשני כיווני הנסיעה. זה נראה לי דרך להוציא כסף.
חוץ מזה, יש לי הרגשה שיתנו פטור לשליחים מהאגרה. אחרת יהיה אפשר יותר לשלוח אוכל בין אזורים, מה שיקטין את אזור החלוקה לחלק מהמסעדות.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
לא מבין את תגובתך, יש לך מונופול על דיעות?
האינטרס שכולם יעברו לדו גלגלי הוא לא כזה מובהק.
זהו בהחלט לא פתרון מושלם, ואף לא קרוב לזה. חפש סרטונים של איך נראית התנועה במטרופולינים במזרח. זה מחזה מבהיל שאני מאחל לנו שלא נצטרך להגיע אליו.
דו גלגלי תופס פחות נפח על הכביש, אבל הוא תופס. וזה לא מסתכם רק בנפח הפיזי שלו. כרגע, לאור הנתונים של תאונות הדרכים, אין למדינה יכולת (מבחינה של דעת קהל) לעודד רכיבה על דו גלגלי.
גם אני מצפה שדו"ג יהיה פטור לחלוטין מאגרת גודש, משום שבמציאות הקיימת הוא האלטרנטיבה הריאלית היחידה לרכב פרטי עבור אלה שמגיעים למטרופולין מבחוץ - וחוסך עומסי תנועה, מקומות חניה וזיהום אוויר (לא שהאחרון כ"כ מעניין אותי, אבל זה באופנה לדחוף את זה לכל מקום).
אני גם מבין שבמדינת החלמאים אין מצב שיפעילו היגיון ישר וימנעו מהטלת מס נוסף על אוכלוסיה מסוימת עקב תרומתה למציאות התעבורתית העגומה שלנו.
אני מקווה שברור לכולם שהטלת "אגרת גודש" בהיעדר אלטרנטיבה ראויה לרכב פרטי - זה נטו מיסוי נוסף שכל מטרתו למלא את קופת המדינה לטובת ההסכמים הקואליציוניים הבאים.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual