עמוד 3 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 58

אשכול: 1200gs עלויות טיפול ואחזקה

  1. #31
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Busy צפיה בהודעה
    היה לי 2012 ואכשיו חדיש יותר.כל טיפול היה
    עידכונים
    ל2012 כבר כמה שנים לא יצא עידכון, ובכלל הECU יחסית פרימיטיבי בהשוואה למה שיש היום ואין מה לעדכן כלכך, במוסך מחברים את האופנוע לרשת כל טיפול אבל זה לא אומר שיש עדכון שיורד אבל זה לא מפריע להם לדפוק עוד שורה בחשבונית שזה נעשה.

  2. #32
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    שושני, על ראש הגנב בוער הכובע.
    אף אחד לא אמר שזקנים או אופנוע של זקנים הם דברים שליליים. בדיוק להיפך.

    יחד עם זאת אני עומד מאחרי מה שכתבתי - לדעתי הבימר והוורסיס הם אופנועים של זקנים. על הבימר לא רכבתי ויכול להיות שהוא אופנוע של זקנים בגלל המחיר אבל אני נוטה לחשוב שהוא אופנוע של זקנים בגלל האופי. כמעט בכל טיול כשחלפתי ליד אופנוע שכזה רכבו עליו רגוע, מאד רגוע, כמעט במהירות החוקית.

    הוורסיס הוא פר אקסלנס אופנוע של זקנים, החל מהעיצוב ועד לתנוחת הרכיבה. הכל רגוע, משעמם, חלק, נוח, התנוחה מאד ניטרלית ולא מעודדת את הרוכב לרוץ אלי קרב. אין ספק שיש לו יכולות והוא יכול לתת בראש, ובמקרה שלך אין ספק שהזקן שרוכב עליו גם נותן בראש.

    זקנים זה דבר נהדר, ומי שחכם מספיק גם ידע לשלב בין הנאות החיים לבין האחריות הנדרשת בכדי להגיע לגיל שיזכה לקבל את חוכמת החיים של הזקנים.

  3. #33
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    "אופנוע של זקנים"...כן שמעתי את הביטוי הזה בהקשר לאופנוע, לא הצלחתי לפצח את הנוסחה.

    הכביש רץ מתחת לגלגל הקדמי הצמיג מודד ק"מ ראשונים של גומי ולא מאבד לחץ כביש 375 פתוח
    האוויר צלול ונוריס רץ לו בין סיבוב לסיבוב בשטף קצף, הרכיבה הופכת לאוטומטית המבט, לחיצה
    על הכידון הפוך לכיוון הסיבוב ההטיה שלא נגמרת במקביל למשיכת הגז וההתרוממות, שמאל ימין,
    ימין שמאל.

    פעם מזמן כשמישהו רצה להתייעץ הוא פנה לזקנים, לחכמים אלה עם ניסיון החיים, שראו דבר או
    שתיים ועדין זוכרים, לצ'יף הזקן ראש השבט. "מועצת החכמים" הסנהדרין ...

    היום זקן נחשב איטי, מטרד, העולם שלו כבר לא רלוונטי, הוא מעכב, עוצר את ריצת הצעירים עד,
    עד שהם הופכים בעצמם למבוגרים חסרי סבלנות, לזקנים נרגנים ומתים.

    ילד שלא יודע לקבל "לא" יהפוך בהכרך למבוגר שלא יודע לקבל "לא" ומי שאין לו את הסבלנות
    והיכולת להיכנס לנעל אחרת כצעיר לא יעשה זאת גם בבגרותו.

    אף אחד לא יחמוק באמת משיני הזמן, אלה אם יתפוגג הרבה לפני, מסיבה עצובה כזאת או אחרת
    וכמה מבוגר צריך להיות בשביל להיות "זקן".

    אני מכיר כמה זקנים שילמדו את כל הצעירים דבר או שתיים בכביש/שטח הרפתקה...

    כי אנחנו ביקרנו כבר בקצה השני של ה-200 קמ"ש ויותר, זה לא המצאה של דור ה...
    את הארץ כבר חרשנו מצפון לדרום מערב עד למזרח, וגם בחו"ל, השארנו חותם.
    זה היה יותר קשה, יותר מאתגר, עם אופנועים פחות מתקשרים שעושים עבור הרוכב את רוב
    העבודה, להפסיד לאופנוע טוב יותר זה פחות כואב מלהפסיד לרוכב טוב יותר!
    עצם העובדה שאנחנו עוד פה רק אומר שעשינו משהו בסדר לאורך הדרך הארוכה הזאת.

    נכון אנחנו כבר לא בשיא הכושר, הגב כואב וזאת הסיבה שתנוחת עובר על אופנוע לא מתאימה לנו,
    הפלטינות לוחצות, הראייה כבר לא משהו, האינסטינקטים שהצילו אותנו לא פעם נרדמים לפעמים,
    וקצת יותר כואב הכל, קצת יותר קשה להרים רגל גבוה מעל המושב, או להחזיק 350 ק"ג בין הרגליים.

    אבל הניצוץ שם, הידע התובנות, אולי התעייפנו מלבקר במוסכים, לרדוף אחרי חלקים, כן נוחות היא
    כבר לא מילה גסה. וכן יש לנו אתנו מטען נוסף, אותו אנו מצרפים בגאווה ואהבה. אנחנו כבר לא לבד
    זה לא "אני" האני הפך ל-"אנחנו". גרושים קונים הארלי בסוכנות ע"י הרבנות, כי אולי הארלי יביא להם
    פרק ב' או לפחות זיון.

    כן התבססנו ואנחנו לא מתנצלים על זה, אנחנו יכולים להרשות לעצמינו את הטוב ביותר עבורנו. 120
    כ"ס מסודרים בשורה, כיסאות נוחות, אמינות ידועה, והכל מריח חדש, כל גרם גומי שאני משאיר על
    הכביש שלי מהרגע הראשון. אותם עצמות שישנו באוהלי סיירים, במדינות אויב, ישנות עכשיו בצימרים
    ומלונות במדינות שרואים רק בגלויות ובסרטים, אבל על דבר אחד לא ותרתי לאורך כל הדרך, תמיד
    היה איתי אופנוע, תמיד!

    אופנוע של זקנים בתחת שלי!


    יש מי שמבלבל בין רוכבי אופנוע שהתבגרו למדו ניסו והיום מבינים בדיוק מה נכון להם שמעתי את הסיפורים הלחישות, הבוז...אז יאללה מסתבר
    שהבימרים חיים נושמים ומתקיימים על דגמי ה-GS 1200 ו-1250 זה הבסיס המוצק הצדקת המותג זה הלחם והחמאה של המותג שעליו יקום
    וייפול המותג שאר האופנועים בנפחים האחרים בכלל מיוצרים במקומות אחרים "בפיקוח" והקטנים בכלל אופנועי מדבקה כמקובל.

    השוק שלהם ענק מקיף ונרחב ולמרות שהם עולים כמו שנים שלושה אופנועים מקבלים הם נמכרים כאילו אין מחר, שוק אוהדים עולמי וזה לא
    תופעת עדר זה אירוע חובק עולם. רוכבים מתבגרים? אולי...עמידים כאלה שיודעים בדיוק מה הם מחפשים? בטח כי אחרת אני לא רואה איך
    התופעה הזאת יכולה להמשיך בשוק של צעירים תפרנים שמחפשים משהו אחר חמקמק.

    אגב בארה"ב והחלקים גדולים מהעולם כנ"ל הורסיס אופנוע שלא עודכן כמעט עשור וקצת למעט דברים הכרחיים מחייבים ופלסטיקה, למה?
    סוס מנצח, מאחל לכל הצעירים חסרי הצילנדר רמת אמינות כזו, נוחות משגעת וכוח אין סופי, רוצים לרכוב על בלנדר סבבה רוצים להתעסק
    כל היום בלרצות את המנוע כי יש לכם עודף זמן וקשב מתחלק לדברים שוליים גם סבבה.

    אופי, תזזית, פעלולים, לא יודע איך אומרים בעברית פחחחח.

    כנסו ללחות יד 2 ובדקו כמו ידיים עברו המתחרים וכמה הבימרים/ורסיס לשנה.
    זה נראה שאתה מנסה לשכנע אותנו שקלנועית זה אחלה כלי, מי שהגיע לגיל שזה מה שהוא צריך שיהיה לו בסבבה אבל שלא יצפה שצעירים יותר יבינו

  4. #34
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,101
    זקנים זקנים בואו הביתה:



    זקנים קוראים לכם:

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #35
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    לדייק ולציין שוורסיס 2017 זה אופנוע של זקנים? החדש נראה פחות זקן אבל כנראה שהאופי נשאר אותו דבר.

  6. #36
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,101
    דייר של אחוזת ראשונים בדרך לטיפול טחורים:

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #37
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    בארץ המצב שונה, יתכן שבגלל התמחור הגבוה.

  8. #38
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    וידאו של רוכב ששולט במפלצת באינטרנט זה לא קשה למצוא , לרוב המוחלט של קוני הבמוו לא ישתמשו בו כך. קח את טוני.
    לא ראיתי בארץ רוכבי אדוונצר שעושים דברים כאלה מגונים לאופנוע שלהם.
    https://youtu.be/yPLJn3IygAg

  9. #39
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    גם בחו"ל לא תראה הרבה רוכבים שמתנהלים עם אדוונצ'ר כאילו מדובר באופני BMX.
    זה אפריקה טווין, כן?
    אגב אפריקה טווין, גם הרוכב הממוצע על האפריקה בוגר בנפשו יחסית לכתומים.
    וברור שמדובר בשטויות במיץ, כי רוב הרוכבים לא יודע להפיק גם מאדוונצ'ר של 75 כ"ס את מה שאפשר באמת.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  10. #40
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    זקנים זקנים בואו הביתה:
    https://www.youtube.com/watch?v=pCZF...l=MotorcycleTV


  11. #41
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    צחקתי... יש פה יותר מדי יהודים, כי יש ערמות של ערמות של הצעות. וחבר של חבר ששמע שההוא נתקע עם ABS או דרייבשאפט דפוק ובכלל יש למציעים יפני.
    ולאלו שהחזיקו בימר אבל לא R/בוקסר נותנים ת'שנקלים שלהם.
    אז ככה:
    בימר ממש לא בהכרח יותר יקר לאחזקה ותחזוקה מיפני וארופאי בכלל.
    הכל יחסי - כלי ה K של הבווארים על שלל גילגולם היסטורית (השוכב משנות ה 80' ה Flying Brick אח"כ ה 4 בשורה עם כ 55 מעלות קדימה וגם ה 6 בשורה) בהגדרה יותר יקרים לתחזוקה מהבוקסרים, לא משנה כמה רגוע תרכב. לא פעם קינאתי בבוקסר שעומד על הליפט אצל האלכסים או נדב שכל כך פשוט להגיע לראשי המנוע לבדוק מרווח שסטומים.
    חלקים היום אפשרי להביא מחו"ל, וכמעט הכל. חשוב להשוות מחירים תמיד מול דלק מוטורס, לא הכל משמעותית יותר יקר בארץ. תתפלא/ו.
    כמו כן מוסכים שמטפלים, כולל דלק מוטורס שהפתיעו אותי כמה פעמים, ומי שעבד שם ועכשיו יש לו גם מקום שמטפל ציין, שיש שעתון ולפעמים אפילו יותר זול אצלם במוסך החברה, פעם היו מעט והיום יש יותר מכמה אופציות וטוב שכך. לבוקסרים בכלל קל יחסית לטפל ואלכסים/נדב/get_Service או בירושלים שמעתי שיש את יואש מורשה BMW ואפילו אדריאן, אז אין עם זה בעיה.
    בתכל'ס אני אישית לא יכול לתת את השנקל שלי (חוץ ממה שכתבתי למעלה, שזה לא פוגע בול בג'יאס 1200, אם כי מסביב) לכלי הלז, לא התחברתי לנדנודים של הבוקסר, ואכן כפי שציינו אומרים המומחים שהדור האחרון לפני המעבר לקירור נוזל (קירור אויר-שמן) הכי אמין. אומרים כן, לא אני. לאידע.
    קיצר, תחפור ברשת, ותראה אם מסתדר לך לקפוץ לבריכת הפרסטיז' שעשו מה GS (עלי זה לא עבד, מעדיף לשים עוד כסף לתחזוקה ולהיות עם K מיוחד וחלק) שיש לו עקב כך שוק חם חם.
    בהצלחה. (תמיד יש וורסיס או כל יפני אחר.. ד"א וואראדרו 1000 זה פגז של כלי אדוונצ'ר. אבל זה חונדה, לא GS)
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  12. #42
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ארני שתעבור לגור במקום שכל רוכב שני עם GS תקבל ראיה יותר רחבה, הGS הוא לא אופנוע כלכך אמין ובטח שהוא לא עומד באותה רמת אמינות של חלק מהיפנים (גם להם יש דגמים כושלים).
    מנוע הבוקסר הוא פנינה אמיתית והמשקל שיושב נמוך הופך את הרכיבה עליו מהנה.
    כל המוסכים רואים את בעלי במוו כארנק מהלך גם באופנועים וגם ברכבים לכן האחזקה לא זולה, עוד משהוא שחוזר על עצמו עם במוו זה לקיחת אחריות על כשלים, זה משהוא שחוזר על עצמו עשרות שנים וכנראה חלק מהתרבות האירגונית

  13. #43
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,175
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ארני שתעבור לגור במקום שכל רוכב שני עם GS תקבל ראיה יותר רחבה, הGS הוא לא אופנוע כלכך אמין ובטח שהוא לא עומד באותה רמת אמינות של חלק מהיפנים (גם להם יש דגמים כושלים).
    מנוע הבוקסר הוא פנינה אמיתית והמשקל שיושב נמוך הופך את הרכיבה עליו מהנה.
    כל המוסכים רואים את בעלי במוו כארנק מהלך גם באופנועים וגם ברכבים לכן האחזקה לא זולה, עוד משהוא שחוזר על עצמו עם במוו זה לקיחת אחריות על כשלים, זה משהוא שחוזר על עצמו עשרות שנים וכנראה חלק מהתרבות האירגונית
    למעט החישורים או שהם השתכנעו בסוף??

    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  14. #44
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

    1200gs עלויות טיפול ואחזקה

    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    למעט החישורים או שהם השתכנעו בסוף??

    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
    הכוונה הייתה לאי לקיחת אחריות לכן זה לרבות ולא למעט.
    את החישורים החליפו לפי כל מקרה לגופו למיטב ידיעתי (בגרמניה)

  15. #45
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,175
    קשה לי איתך דרז



    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

אשכולות דומים

  1. שמירה ואחזקה של אופנוע חדש
    על ידי Avshy בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 24-12-2019, 20:02
  2. השכרת אופנוע BMW 1200GS במינכן
    על ידי liorst1978 בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 08-09-2019, 03:32
  3. טיפולים ואחזקה לZ250 , איפה? (מרכז)
    על ידי marki בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 07-03-2019, 22:11
  4. עזרה בנושא טיפול ואחזקה אופנוע שטח
    על ידי Omrim בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-02-2019, 10:16
  5. טיפול ואחזקה של אופנוע ראשון
    על ידי roiziboy בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 30-05-2018, 16:58

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO