עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 26

אשכול: לאיזה סל"ד יכול מנוע של GP500 להגיע?

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513

    לאיזה סל"ד יכול מנוע של GP500 להגיע?

    טוב זאת לא באמת שאלה, יותר שיחה שרציתי לחלוק עם הפורום.

    לפני כמה ימים יצא לנהל שיחה עם אחד Doug Chandler שראה דבר או שניים ב AMA SBK וב GP כשעוד בקרת האחיזה היתה ביד שמסובבת את המצערת ולא בשורה של חיישני הטיה אקסלרומטרים ג'יירו וכך הלאה.
    הבחור אשכרה רכב והגיע לפודיומים בקטגורית ה GP500 הבכירה על דו פעימתי (קאג'יבה) נושך וזכה ב AMA SBK (קווא).
    אז מה הוא עושה בגמלאות ? בין השאר רוכב על אופנועי שטח ומנהל שיחות על ימים עברו.
    אז עבדכם הנאמן לגלג על הונדה ועל האופנועים שהיא מוציאה ועל ה NR500 (הי"ד) המוזר עם הבוכנות האובליות, 8 שסתומים לצילנדר, שני טלטלים לבוכנה ושני מצתים לצילנדר ולא נשכח שילדת מונוקוק והמזלג בטכנלוגיה שלא נראתה עד אז ולאחר מכן (וטוב שכך).
    https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_NR500

    ודאג אדם מאד נעים לשיחה שם אותי במקומי - "שמע, הוא אומר ההונדה היה חתיכת אופנוע המנוע היה מדהים."
    "אתה יודע לאיזה סל"ד הוא היה מגיע?"
    "אחות שלי היתה חלק מהחבורה של פרדי ספנסר אז כשהוא בחן את האופנוע בלגונה סקה המהנדסים של הונדה אמרו לא לעבור את ה 20K סל"ד"
    בשלב הזה הלסת נופלת לי אבל אז הוא ממשיך....

    "אבל פרדי אמר לי שהוא משך אותו עד 29K סל"ד והמנוע היה יכול לתת עוד...." ואתה רואה את הניצוץ בעיניים שלו כשהוא מדבר על מירוצים.
    סתם ככה אתם יודעים שנה חדשה אז אפשר לעשות חשבון נפש לברבזון המכוער NR500 - אולי הייתי קשה מדי איתו.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_N...onda_NR500.jpg

    נערך לאחרונה על ידי Jonathan; 16-09-2021 בשעה 01:26.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    https://global.honda/motorsports/Mot...ine/NR500.html

    in the end, generated 135PS/19,500rpm. The NR500 was at a disadvantage in World GP, as races at the time were push-started, favoring the lighter and easily started 2-stroke machines. The NR500 did not win any titles in World GP racing,


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    יצא לך לרכוב עלnr כזה? או להתחרות?

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    מדהים איך בוכנות כל כך גדולות הגיעו למהירויות כאלה.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    בוכנות קטנטנות.
    V4. 125 סמק לצילינדר.

    Honda produced a radically new 4-stroke V-4 engine, with oval pistons, and 8-valves per cylinder.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    שים לב לתמונה
    https://imgur.com/H2pRYyk

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    המוע הזה פיצפון. 500 סמק.
    אם המנוע הוא בעל 4 בוכנות.
    חשבון פשוט יוצא 125 סמק לצילינדר.
    המבנה שלהם אובלי. אבל עדיין רק 125 סמק לבוכנה. ולכן אפשר לשגר אותן ל 20 אלף סלד.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    https://global.honda/motorsports/Mot...ine/NR500.html

    in the end, generated 135PS/19,500rpm. The NR500 was at a disadvantage in World GP, as races at the time were push-started, favoring the lighter and easily started 2-stroke machines. The NR500 did not win any titles in World GP racing,


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    כן זה ההבדל בין מה שמספרים לעיתונות למה שקורה בגריד כשהמהנדסים הולכים לישון והמפתחות נמצאות בידיים של אלוף עולם

    Sent from my SM-G955U using Tapatalk
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    המוע הזה פיצפון. 500 סמק.
    אם המנוע הוא בעל 4 בוכנות.
    חשבון פשוט יוצא 125 סמק לצילינדר.
    המבנה שלהם אובלי. אבל עדיין רק 125 סמק לבוכנה. ולכן אפשר לשגר אותן ל 20 אלף סלד.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    תבדוק מה.המהלך ואז תבדוק מה.השנה
    למנוע הזה יש מהלך קצרצר הוא מה שנקרא oversqure בצורה מטורפת.

    והשנה? השנים אמצע שנות ה 70 איפה הטכנלוגיה.של אז לטכנלוגיה שאתה משווה אליה.


    Sent from my SM-G955U using Tapatalk
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    שים לב לתמונה
    https://imgur.com/H2pRYyk
    בדיוק
    מהלך סופר קצר בוכנות ענקיות בקוטר
    זאת גם הסיבה לשני מצתים לצילנדר, 8 שסתומים ומעל הכל 2 טלטלים לבוכנה.

    Sent from my SM-G955U using Tapatalk
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    אני אוהב לדוג.
    מנסיוני לכל דייג יש את הסיפורים שלו על מפלצת שהוציא מהים מתישהו בקרירה שלו.
    אם הונדה הייתה יכולה לקחת את האופנוע לעוד 10 אלף סלד. היו עושים זאת במרוצים ומנצחים.
    המגבלה היא השתומים אין להם מספיק זמן להפתח ולהסגר. ולכן מנוע 2 פעימות יכול לטוס לסלד אסטרונומי מהר יותר.

    https://youtu.be/jSej96-iP4U


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    אני אוהב לדוג.
    מנסיוני לכל דייג יש את הסיפורים שלו על מפלצת שהוציא מהים מתישהו בקרירה שלו.
    א....


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    מניסיוני אם אתה קפטן קוק קולומבוס או מגלן דעתך נחשבת יותר מאשר אם אתה מיקו הדיג על המזח.

    לא כולנו שווים אז תרשה לי לקחת את שיחה עם אלוף AMA SBK ורוכב שהיה על הגריד של MOTO GP יותר מסרטון ביוטיוב (WTF) ..מויקי.... או דעתך.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    יפה,
    שזה מחזיר אותי לשאלה ששאלתי קודם.
    אתה יושב עם בנאדם ומלגלג על אופנוע שיש סיכוי שאפילו לא ראית במציאות (אולי כן, אין לי מושג מי אתה), ובעצם ממחזר דברים שאחרים אמרו או כתבו. וייתכן שאותם אחרים, בעצמם לא רכבו עליו.
    עכשיו למה הזכרתי את זה? כי אנשים פה עצים עיצות לאחרים באותו סגנון.
    יודע מה, רגע של כנות,
    אפילו אני רשמתי משהו למישהו היום על קטנוע שאין לי. לפחות נתתי דיסקליימר.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    יפה,
    שזה מחזיר אותי לשאלה ששאלתי קודם.
    אתה יושב עם בנאדם ומלגלג על אופנוע שיש סיכוי שאפילו לא ראית במציאות (אולי כן, אין לי מושג מי אתה), ובעצם ממחזר דברים שאחרים אמרו או כתבו. וייתכן שאותם אחרים, בעצמם לא רכבו עליו.
    עכשיו למה הזכרתי את זה? כי אנשים פה עצים עיצות לאחרים באותו סגנון.
    יודע מה, רגע של כנות,
    אפילו אני רשמתי משהו למישהו היום על קטנוע שאין לי. לפחות נתתי דיסקליימר.
    אני לא ממש מבין למה אני צריך להצדיק את עצמי (איך אני מעז לבקר את הונדה)
    או להוכיח (למי?) שאני מקורי או לא

    סתם חלקתי שיחה עם מישהו שראה דברים מגוף ראשון בניגוד לנו שהרבה פעמים רואים מגוף שלישי ולא ישבנו לא בפיטס ולא רכבנו ולא כך הלאה.
    וגם חלקתי שיש היום היסטוריה שמהלכת ממש והם נראים אנשים רגילים עם מקצועות רגילים ואתה אפילו יכול להצטרף לרכיבה שלהם ככה בכיף....אבל לפני איזה 20 שנה הם היו בטופ של הטופ והם היו רייסרים אמיתיים לא WANNA BE RACERS כמו מרביתנו (כולל אני).
    ולהיות רייסר כמקצוע זה משהו אחר לגמרי לעומת לאהוב את הספורט או תחביב.


    אז אם זה פגע במישהו - I'm sorry ... הוא יכול לקחת את זה ולתקוע את עמוק איפה שבה לו, I'm not judging
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    יקירי זה פורום.
    העלת מהאוב את אחד האופנועים!
    הסיפור של הרוכב הסופר מוכשר הזה לא אמין בעיני.

    הונדה הייתה מעיפה את המנוע ל 50 אלף סלד אם היו יכולים.

    לפי דבריו של ״הרייסר״ להונדה הייתה היכולת לעלות בעוד 10 אלף סלד. לסלד של 30 אלף והונדה לא השתמשה בזה?
    נזכיר שבאותה תקופה לא היו מגבלות על תצורת המנוע או ההספק המירבי.
    תחשוב שב 20 אלף סלד הגיע ל 130 כס. ב 30 אלף סלד יכול היה להגיע ל 195 כס. ואז היה מנצח את המירוצים.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 31-05-2018, 11:31
  2. מאיזה סרט זה הקטע הבא?
    על ידי shushu בפורום אוף טופיק
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 24-01-2017, 20:22
  3. (כ"ע) מאיזה שנה יש ABS ב KTM DUKE 390?
    על ידי Gamer בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 12-09-2016, 01:00
  4. מאיזה צד אתם מטפסים ?
    על ידי r&a בפורום כללי
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 20-03-2016, 22:02
  5. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 10-09-2015, 17:45

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO