ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
אז לגבי המחיר של הקונטי הוא יקר ללא פופורציה, בגרמניה מדובר על 150 יורו ככה שלא מדובר בתימחור יקר של היצרן אלה של מוכר חמדן.
לגבי דנלופ עזוב אותך מזה, הם וברידגסטון תמיד מאחור.

לפני חודש התקנתי את המצלר רודטק 01 SE, צמיג שלא ממש תורם למראה הספורטיבי של הטרייסר ונראה כמו צמיג גשם במוטו ג'יפי אבל אחרי הסיבוב באלפים אני יכול להגיד שרמת הביטחון שהוא נתן לי גרמה לי להגיע שלא בכוונה לזווית ההטיה הכי נמוכה שאי פעם הגעתי, הרגלית לא רק שנגעה אלה עלתה למעלה והפחד היחיד שהיה לי זה שרגלית האמצא תתחיל לגעת ואז תגמר החגיגה על הסלע ממול.
למרות הנ"ל עדיין נשאר פס צ'יקן סטרייפ בצד הצמיג מה שמראה שהצורה הכללית שלו מאד קמורה כי בברידגסטון שהיה מותקן לפני לא היו צ'יקן סטרייפס.
מבחינת אריכות ימים עשיתי עליהם 1500 ק"מ בקו ישר (אוטובאן) ועוד 2500 בכבישים צדדיים וכרגע לא נראה שום שינוי בצמיגים, לא מדדתי חריצים אבל נראה שהוא מגיע עם 8מ"מ או יותר במרכז שזה הרבה
מצטרף לחגיגה של המצלר ROADTEC 01 - אחלה צמיג (המחליף של ה Z8, למרות שכרגיל גם הוא עדיין מיוצר ורואים אותו מדי פעם על כלים שמגיעים מגרמניה לדלק מוטורס)
היו לי שני סטים על ה K13 (מאז אצלי הראשונים ששמתי, לאידע מה זה ה SE אבל אצלי היו מחוזקים - HWM) אכן אחיזה מעולה והחזיקו מלא !!! יותר מהאנג'ל GT וה GT II המחוזקים (אחוריים, הקדמי נשאר הרואדטק והמשיך להחזיק עוד כמה אלפי ק"מ כשהאחורי ב 20 אלף ק"מ התרבע והגיע לגששים) האנג'לים לא הגיעו ל 20 אלף כמו המצלר.
כרגע עם אנג'ל ST אחורי (חתך יותר ספורטיבי מה GT/II) וקדמי Z8 שהשגתי מדלק מוטורס בהנחה משמעותית.
נראה לי הסט הבא יהיה הרואדטק 01 מחוזק, למרות שהוא קצת יותר יקר מרוב שאר צמיגי הספורטורינג.