עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 21

אשכול: אופנוע אדוונצ'ר

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2021
    מיקום
    רמת השרון
    הודעות
    6

    אופנוע אדוונצ'ר

    שוקל לרכוש אופנוע אדוונצ'ר חדש. אני רוכב בעיקר על כביש. מתלבט בין: דוקאטי 950S, ב.אם.וו 850GS והונדה אפריקה טווין 1,100. מה דעתכם?

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    בתור התחלה -. מזל טוב שלי כי יש לך הזדמנות כזו .
    ספקות מתוקים ...
    אני אישית לא יודע איזה מהם הייתי בוחר, אבל בוודאות שעשה מבחן על כל אחד מהם הכל יהיה הרבה יותר ברור

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי קלדה צפיה בהודעה
    שוקל לרכוש אופנוע אדוונצ'ר חדש. אני רוכב בעיקר על כביש. מתלבט בין: דוקאטי 950S, ב.אם.וו 850GS והונדה אפריקה טווין 1,100. מה דעתכם?
    דוקאטי 950 הרגיל, לא S.
    אופנוע מעולה שיש בו מספיק מהכל.

    השניים האחרים מותאמים יותר לשטח, חבל לאבד יכולת כביש לטובת יכולת שטח אם אתה לא הולך לרדת לשטח.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    כולם אחלה. קח בחשבון את קוטר הגלגל הקידמי אם אתה בקטע ספורטיבי בכביש. אם אתה במוד שיוט \ נוף זה בטל בשישים. הייתי בודק גם לגבי סט מזוודות מקורי- נפח ומחיר. הונדה יהיה זול יותר בתחזוקה אבל (לדעתי) מגיע עם פחות אלקטרוניקה. הייתי מוסיף לרשימה את הגוצי TT85 שמתאים לטורינג ומאוד נוח ומרווח וכלים חזקים יותר יד 2.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    תבדוק גם את bmw xr900 וימאהה טרייסר 9GT

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    תבדוק גם את bmw xr900 וימאהה טרייסר 9GT
    או שיוותר על הXR וילך ישר לטרייסר

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    עדיף, אבל הוא ציין את הGS850 אז אני מניח שיש העדפה למותג (כאילו) פרמיום גרמני (עם מנוע סיני).

    אבל בתכלס השאלה אחרת - האם יש צורך ביכולות שטח או לא. אם המטרה רק לכביש אז הכיוון הוא מולטי 950, xr900, טרייסר 9 וכו'. אם נדרשות גם יכולות שטח אז נשארים עם הgs850, אפריקה טווין, טנרה 700, ק.ט.מ אדוונצר וכו'.
    נערך לאחרונה על ידי AsafA; 20-09-2021 בשעה 16:53.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    עדיף, אבל הוא ציין את הGS850 אז אני מניח שיש העדפה למותג (כאילו) פרמיום גרמני (עם מנוע סיני).

    אבל בתכלס השאלה אחרת - האם יש צורך ביכולות שטח או לא. אם המטרה רק לכביש אז הכיוון הוא מולטי 950, xr900, טרייסר 9 וכו'. אם נדרשות גם יכולות שטח אז נשארים עם הgs850, אפריקה טווין, טנרה 700, ק.ט.מ אדוונצר וכו'.
    מצד שני האם יש גם דרישה לכלי חד על הכביש?
    על האפריקה רכבתי ולא התאים לי אבל על הכביש הוא נותן תחושת רכות ונינוחות כמו SUV אמריקאי ויש אנשים שזה מה שהם רוצים.

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2020
    הודעות
    43
    מבין אלו שציינת הכי נהנתי מהדוקאטי 950. אופנוע מאוד מהנה לרכיבה בעיניי, ממש הרגשתי שהוא מדרבן אותי לרכב חזק יותר.
    אבל ההגיון אומר אפריקה-טווין. מהניסיון שלי על דכם ה-1000 הקודם, אני יכול לומר שהוא עושה את הכל טוב. גם טורינג למרחקים ארוכים, גם שבילים ושטח.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי אקמקרק צפיה בהודעה
    מבין אלו שציינת הכי נהנתי מהדוקאטי 950. אופנוע מאוד מהנה לרכיבה בעיניי, ממש הרגשתי שהוא מדרבן אותי לרכב חזק יותר.
    אבל ההגיון אומר אפריקה-טווין. מהניסיון שלי על דכם ה-1000 הקודם, אני יכול לומר שהוא עושה את הכל טוב. גם טורינג למרחקים ארוכים, גם שבילים ושטח.
    האפריקה עושה הכל אבל בינוני.

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    אני חושב שבשטח האפריקה נותן די הרבה (מהגדולים שעוצבו לכך) ויש רוכבי שטח עם אפריקה שלישי. לא רכבתי עליו ולא מתחבר לאופי אבל זה אופנוע עם יכולות וקבלות.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    בוא נבדוק אותך לפני שנזרוק לך שמות של דגמים, אמיתות, חצאי אמיתות, ופנטזיות בשקל. סבבה ?

    למה אתה קורא "אדוונצ'ר"? - ליכולת לחצות מדבריות, לחצות את אירופה בשטח, או לרדת לשביל קק"ל, או בכלל לרדת לשוליים בכביש 6?

    מה הניסיון שלך ברכיבה, מה הגובה שלך, הגיל, המשקל, היכולת הפיזית שלך?

    מה הציפיות שלך מהאופנוע ומה השימוש העיקרי (לפחות 90 אחוז) שתעשה בו?

    מה הידע שלך בטיפולים פשוטים, וכמה אתה מכיר מוסכים ומכונאים?

    מה התקציב שלך והאם אתה מתכוון לקנות חדש, יד 2 כמו חדש, או נבלה במינימום כסף ולשפץ?

    מה התנוחה האהובה עליך (ברכיבה כמובן) ומה המרחקים שאתה מתכוון לכסות. (שוב לא בדמיון, בפועל)

    בקיצור אופנוע זה כמו חליפה אצל חייט, תופרים אותו למידות שלך ואז ההתאמה מלאה, אפשר לקנות חליפה מהמדף
    ולתקן אצל התופרת ואפשר ללבוש ככה ולהחליט שחליפות זה בכלל לא בשבילך.

    ולכל אלה שזרקו הצעות באוויר, בדקתם אם לא דיברתם לעצמכם במקום לשאלה של פותח השירשור?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2021
    מיקום
    רמת השרון
    הודעות
    6
    תודה לכולם. לשאלת השושנים אני בן 64 (ראש ונפש צעירים...) מטר שמונים 90 ק"ג. רוכב מעל 30 שנים. התחלתי עם סוזוקי אינדורו 250 ובבגרותי עברתי לקסטומים של ימהה וקאווסקי. לפני כשנה עברתי להונדה nc 750. אחלה כלי ממש נהנה מהזריזות והכוח שלו. (זה חדש לי. לא היה בקסטומים) אני רוכב בעיקר על כביש (לא מחפש הרפתקאות שטח) אבל אם צריך בטיול שיהיה אפשר לרדת לשביל. אוהב רכיבה זקופה ונוחה בכביש. ההונדה ממש סבבה אבל מחפש קצת יותר כוח.... זהו. נדלקתי על הדוקאטי מולטיסטרדה 950 אבל פתוח להצעות שלכם. תיסלם. חג שמח.

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי קלדה צפיה בהודעה
    תודה לכולם. לשאלת השושנים אני בן 64 (ראש ונפש צעירים...) מטר שמונים 90 ק"ג. רוכב מעל 30 שנים. התחלתי עם סוזוקי אינדורו 250 ובבגרותי עברתי לקסטומים של ימהה וקאווסקי. לפני כשנה עברתי להונדה nc 750. אחלה כלי ממש נהנה מהזריזות והכוח שלו. (זה חדש לי. לא היה בקסטומים) אני רוכב בעיקר על כביש (לא מחפש הרפתקאות שטח) אבל אם צריך בטיול שיהיה אפשר לרדת לשביל. אוהב רכיבה זקופה ונוחה בכביש. ההונדה ממש סבבה אבל מחפש קצת יותר כוח.... זהו. נדלקתי על הדוקאטי מולטיסטרדה 950 אבל פתוח להצעות שלכם. תיסלם. חג שמח.
    אם אתה רוצה משמעותית יותר כח מה-NC אבל שלא נראה כמו ספינת משא, קצת פאנק רוק וגם לרדת לשטח לא בכאילו (ואם בכלל מייבאים אותו לארץ), הטריומף 1200 XE יכול להיות עוד משהו לשקול -


    ציינת בימר מקבילי - ל-F800ים יש קצת יותר כח (85 לעומת 55 כ"ס), שוקלים כ-30 קילו פחות (18x לעומת 218 ק"ג), וצריכת הדלק שלהם עדיין מספיק טובה בשביל לשים את מיכל הדלק מאחור כמו ב-NC. מיקום פתח התדלוק לעומת זאת, הרבה יותר נוח.

    לגבי מיתוס הפרימיום הגרמני - אני לא יודע מה הסיטואציה עם ה-XR החדשים, אבל המנועים בסדרות ה-F800 הם rotax 804 ומיוצרים באוסטריה ממה שאני יודע. היה תאקל בשנתיים הראשונות, 2007-2008, משהו עם ציפוי הבוכנה(piston slap), מעבר לזה מנוע של 200K~ ממה שיצא לי לברר (אצל האלכסים מטופל מישהו עם 220K). לא יותר אמין מה-NC, אבל לא slouch.

    בניגוד לבימרים הגדולים, אין ל-F800ים כל מיני בעיות הזויות (שאפט, קלאץ' וכו) והטיפול בהם נוח. מחירי חלפים בשלב הזה, דומים ליפנים.
    אני גם חששתי ממחירי הטיפול -
    http://fullgaz.co.il/forums/showthread.php/21694-רשימת-מכונאי-בימרים-(לא-בהכרח-מורשים)
    אבל האלכסים יסודיים והוגנים. למעשה באסה להחליף למשהו אחר כי (בין היתר) אי אפשר יהיה לבוא לאלכסים..

    מה שכן - הכידון מווברץ במשרעת גדולה יותר. אם באים מהונדה (היה לי לפני כן NC700 כשנה) עם הזמזום העדין אחרי 130, זה מרגיש על סף האלים ודורש הסתגלות..

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    אם אתה רוצה משמעותית יותר כח מה-NC אבל שלא נראה כמו ספינת משא, קצת פאנק רוק וגם לרדת לשטח לא בכאילו (ואם בכלל מייבאים אותו לארץ), הטריומף 1200 XE יכול להיות עוד משהו לשקול -


    ציינת בימר מקבילי - ל-F800ים יש קצת יותר כח (85 לעומת 55 כ"ס), שוקלים כ-30 קילו פחות (18x לעומת 218 ק"ג), וצריכת הדלק שלהם עדיין מספיק טובה בשביל לשים את מיכל הדלק מאחור כמו ב-NC. מיקום פתח התדלוק לעומת זאת, הרבה יותר נוח.

    לגבי מיתוס הפרימיום הגרמני - אני לא יודע מה הסיטואציה עם ה-XR החדשים, אבל המנועים בסדרות ה-F800 הם rotax 804 ומיוצרים באוסטריה ממה שאני יודע. היה תאקל בשנתיים הראשונות, 2007-2008, משהו עם ציפוי הבוכנה(piston slap), מעבר לזה מנוע של 200K~ ממה שיצא לי לברר (אצל האלכסים מטופל מישהו עם 220K). לא יותר אמין מה-NC, אבל לא slouch.

    בניגוד לבימרים הגדולים, אין ל-F800ים כל מיני בעיות הזויות (שאפט, קלאץ' וכו) והטיפול בהם נוח. מחירי חלפים בשלב הזה, דומים ליפנים.
    אני גם חששתי ממחירי הטיפול -
    http://fullgaz.co.il/forums/showthread.php/21694-רשימת-מכונאי-בימרים-(לא-בהכרח-מורשים)
    אבל האלכסים יסודיים והוגנים. למעשה באסה להחליף למשהו אחר כי (בין היתר) אי אפשר יהיה לבוא לאלכסים..

    מה שכן - הכידון מווברץ במשרעת גדולה יותר. אם באים מהונדה (היה לי לפני כן NC700 כשנה) עם הזמזום העדין אחרי 130, זה מרגיש על סף האלים ודורש הסתגלות..
    רכבתי על הXE, וגם בשביל 1.87 שלי הוא אופנוע גדול מידות מה שלא רואים בתמונות כי זה עניין של פופורציות.
    המנוע במילה אחת מדהים, ביותר מילים אני ישלח אותך לנתון המומנט באתר היצרן.
    רכבתי עליו ב10 מעלות ועדיין שעצרתי ברמזור הוא חימם לי את הרגל ככה שבקיץ נראה לי סיוט.
    יש סעפת שעוברת בצורה קונבנציונלית שעולה הרבה אבל פותרת את הבעיה.
    גלגל ה21 מקדימה הורס את התנהגות הכביש, יש הרגשה כאילו יש לך ספינר אחד גדול בין הידיים.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 27-03-2021, 08:52
  2. שוב: עוד ק.ט.מ 890 אדוונצ'ר חדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 05-01-2021, 17:20
  3. עיצה לרכישת אופנוע חדש a1 - בייבי אדוונצ׳ר
    על ידי ירון בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 81
    הודעה אחרונה: 19-01-2020, 14:40
  4. תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 22-03-2018, 13:45
  5. Wr250r בתור אופנוע אדוונצ'ר קטן
    על ידי SM26 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 25-12-2015, 20:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO