עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 39

אשכול: סוזוקי סוף סוף ביציאה מגניבה GSX-S 1000 GT

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

    סוזוקי סוף סוף ביציאה מגניבה GSX-S 1000 GT

    אחרי כישלון המכירות של הGSX-S 1000 F סוזוקי מוציאים גירסה חדשה לספורט התיור שלהם ונראה שהם הקשיבו ללקוחות, המידות גדלו, מסך TFT, בקרות ואפליקציה שמתחברת לאופנוע מה שהיה חסר בGSX-S 1000 F שחדש מהחברה הרגיש מיושן מהרגע הראשון למרות שהוא אופנוע טוב מאד.
    נראה קצת קריצה לפרונט של הימאהה R1 אבל נסלח להם כי התוצאה נראת טוב מאד.

    Suzuki-GSX-S-1000-GT-169Gallery-f48f16f-1834692.jpg

    Suzuki-GSX-S-1000-GT-169Gallery-9623cf05-1834674.jpg

    Suzuki-GSX-S-1000-GT-169Gallery-ed0a816e-1834673.jpg

    שמועות אומרות שאסף ידידנו לפורום כבר עומד בתור

  2. #2

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    הרעיון טוב אבל העיצוב לא משהו.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    הרעיון טוב אבל העיצוב לא משהו.
    תראה, זה כמו בטרייסר, בסגמנט שלו הוא נראה לא רע.
    ובכלל בהתחשב בדגם היוצא הוא יפיוף
    g-000201-g_W2018616_3-bild-636734886712242892.jpg

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    בוידאו נראה מעולה לדעתי
    http://www.youtube.com/watch?v=uJzN9...l=SuzukiGlobal

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    כמה כ"ס?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    כמה כ"ס?
    152

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    152
    חביב, לדעתי הג'ינג'ית לא תאהב את הכיסא המוגבה לרוכבת....עושה חשק לרכיבת מבחן.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    זה לא נראה תנוחה טובה למורכבת אבל למרחקים בישראל כנראה סביל

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    שושני צריך טרייסר 10

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    שושני צריך טרייסר 10
    שושני צריך ורסיס עם 160- 150 כ"ס....קאוואסאקי שומעים???
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #12

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    מגמה עצובה, לא לשים ג'ק אמצע על אופנוע טורינג למרחקים ארוכים. הוא גם ככה עם מזוודות מכל הכיוונים, כמה פחות מגניב זה כבר ייראה עם עוד ג'ק מתחת?

    לפחות יכלו לייצר הכנה ולמכור במחיר מופקע בנפרד, כמו שהונדה עושים עם ה-NC. אולי הם יוציאו CBF1000 חדש כדי להשוות וישימו ג'ק לשם שינוי.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    מגמה עצובה, לא לשים ג'ק אמצע על אופנוע טורינג למרחקים ארוכים. הוא גם ככה עם מזוודות מכל הכיוונים, כמה פחות מגניב זה כבר ייראה עם עוד ג'ק מתחת?

    לפחות יכלו לייצר הכנה ולמכור במחיר מופקע בנפרד, כמו שהונדה עושים עם ה-NC. אולי הם יוציאו CBF1000 חדש כדי להשוות וישימו ג'ק לשם שינוי.
    סוזוקי לא שמו ג׳ק אמצע גם בויסטרום 1000 הישנים, זה תוספת בתשלום ואני מניח שגם במקרה הזה.
    אל תשכח שבאופנוע מהסוג הזה רגלית אמצע תגביל את היכולת להשכיב את האופנוע לזוויות שהוא תוכנן לעמוד בהם

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    141
    קודם כל זה מאוד משמח לראות יצרנים שנכנסים/שבים לסיגמנט הספורט תיור, מבוססים אופנועי ספורט (להבדיל מאלה שמבוססים על אדוונצ'ר), במיוחד לאחר שהופסק יצור ה-VFR. כן ירבו.
    אין ספק שסוזוקי שמים את הנינג'ה 1000SX על הכוונת כמתחרה ישיר, יהיה מעניין לראות מבחנים השוואתיים. אפילו קונספט מזוודות הצד זהה.
    אין לי בעיה עם העיצוב של סוזוקי, אבל עוד לפני התמחור יש שני דברים שאכזבו אותי:
    - חוסר IMU בכזה סיגמנט זה deal breaker מבחינתי. ציפיתי שהפונקציות הבטיחותיות המתבססות על IMU יחלחלו לסיגמנטים נמוכים יותר, ויהיו סטנדרטיים בעתיד כמו ש-ABS כבר סטנדרטי לא מעט שנים, לא משהו שנתון לפשרות. כאמור בטח לא באופנוע ספורט ברמה כזו.
    - מזוודות הצד מגבילות את המהירות ל-130 קמ"ש (!) (לפחות לפי אתר סוזוקי הבריטי), מה שאומר שבגדול הן לנסיעה בתוך העיר בלבד, וסותר את מטרת האופנוע כספורט תיור. אני מניח שהמגבלה נובעת מפגיעה ביציבות האורכית, וגם ב-1000SX יש הגבלה מאותה סיבה כאשר מזוודות הצד מותקנות, אבל בקוואסאקי המגבלה היא לא על המהירות אלא שאסור להרכיב ארגז אחורי (שלישי), ועם זה אפשר לחיות. מקווה מאוד שמדובר בטעות באתר (אם היחידות היו מייל\שעה במקום קמ"ש זה היה קביל), אבל אם לא אז האופנוע הוא ספורט או תיור, לא שניהם ביחד.

אשכולות דומים

  1. הגנה לאופנוע מגניבה
    על ידי אחויה בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 11-05-2017, 18:23
  2. קלן: סוזוקי חוזרת לחוד עם הג'יקסר 1000 החדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 06-10-2016, 15:58
  3. גו'רייד 125 רועד ביציאה מהרמזור
    על ידי barel31 בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 07-12-2015, 22:24
  4. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 26-11-2015, 12:45
  5. מבחן מהעבר: סוזוקי ויסטרום 1000
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 15-10-2015, 15:30

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO