עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 39

אשכול: סוזוקי סוף סוף ביציאה מגניבה GSX-S 1000 GT

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    לא יודע, אופנוע תיור ספורט צריך להיות לתיור מהיר עם שורשים ספורטיביים קודם תיור אז מזוודות נוחות ומהירות.

    אופנוע ספורט תיור הדגש על ספורט, אבל אופציה לתיור ארוך נוח גם אומר מושב נוח כולל מורכב/ת גם יכולת מהירות.

    לבווארים יש כאלה לא רעים בכלל, וגם לחלק מהמתחרי(ע)ם כי מי שרוצה לצאת רחוק, ובאירופה/ארה"ב זה לא בעיה
    אבל גם לתת בלי להתבייש נושא השם צריך להציג קבלות. רק רכיבת מבחן תגיד אם זה באמת בדבר הבא.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי airwolf צפיה בהודעה
    קודם כל זה מאוד משמח לראות יצרנים שנכנסים/שבים לסיגמנט הספורט תיור, מבוססים אופנועי ספורט (להבדיל מאלה שמבוססים על אדוונצ'ר), במיוחד לאחר שהופסק יצור ה-VFR. כן ירבו.
    אין ספק שסוזוקי שמים את הנינג'ה 1000SX על הכוונת כמתחרה ישיר, יהיה מעניין לראות מבחנים השוואתיים. אפילו קונספט מזוודות הצד זהה.
    אין לי בעיה עם העיצוב של סוזוקי, אבל עוד לפני התמחור יש שני דברים שאכזבו אותי:
    - חוסר IMU בכזה סיגמנט זה deal breaker מבחינתי. ציפיתי שהפונקציות הבטיחותיות המתבססות על IMU יחלחלו לסיגמנטים נמוכים יותר, ויהיו סטנדרטיים בעתיד כמו ש-ABS כבר סטנדרטי לא מעט שנים, לא משהו שנתון לפשרות. כאמור בטח לא באופנוע ספורט ברמה כזו.
    - מזוודות הצד מגבילות את המהירות ל-130 קמ"ש (!) (לפחות לפי אתר סוזוקי הבריטי), מה שאומר שבגדול הן לנסיעה בתוך העיר בלבד, וסותר את מטרת האופנוע כספורט תיור. אני מניח שהמגבלה נובעת מפגיעה ביציבות האורכית, וגם ב-1000SX יש הגבלה מאותה סיבה כאשר מזוודות הצד מותקנות, אבל בקוואסאקי המגבלה היא לא על המהירות אלא שאסור להרכיב ארגז אחורי (שלישי), ועם זה אפשר לחיות. מקווה מאוד שמדובר בטעות באתר (אם היחידות היו מייל\שעה במקום קמ"ש זה היה קביל), אבל אם לא אז האופנוע הוא ספורט או תיור, לא שניהם ביחד.
    בדקת מה ההגבלות של יצרני מזוודות הצד כמו givi למשל? או האם בדקת מה הגבלות של טרייסר GT עם מזוודות צד?
    אז ככה, כולם מגבילים משקל ומהירות וסוזוקי לא מחדשים כאן כלום , היצרן צריך כסט״ח.
    אבל בוא נשים את זה בצד, 130 על כביש מהיר זאת מהירות מכובדת, אני באוטובאן מתמקם על איזור ה140 שאני בטיול כי מהירויות גבוהות יותר מחייבות יותר עצירות להתרעננות שמדובר על מאות קילומטרים, גם ככה ביעד שזה כבישים הרריים המהירות לא עולה על 100 קמ״ש.

    אגב לא זוכר את ההגבלה בטרייסר, למיטב זיכרוני גם 130 אבל אין שום בעיה בטיחותית גם ב200

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אגב רוב הסבלים מוגבלים ל5 עד 7 קילו ע״י היצרן בזמן שהארגז עצמו יכול להגיע ל4 עד 5 קילו אז מה נשאר כבר להעמיס?
    כמובן שכולם מהמעמיסים יותר

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אחרי כישלון המכירות של הGSX-S 1000
    באירופה - כן. בישראל, לא ממש.
    כל פעם שהוזמן מלאי, הוא נמכר לפני שהגיע ארצה או בפחות מחודש מהגעתו.
    זו הסיבה שבפעם היחידה שכן היה אופנוע הדגמות ממנו, זה היה למשך 800 ק"מ בלבד (כי היה לקוח ולא היה מלאי אז מכרו לו את כלי ההדגמות).
    בנוסף, כל מלאי שהוזמן, קוצץ על ידי היצרנית בטענה שיש ביקוש גבוה ואין מה לספק (לדוגמה: מזמינים 10 אופנועים מקבלים רק 4 באיחור של חודשיים).
    אז מבחינת ביקוש בארץ - דווקא תמיד גבוה.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    באירופה - כן. בישראל, לא ממש.
    כל פעם שהוזמן מלאי, הוא נמכר לפני שהגיע ארצה או בפחות מחודש מהגעתו.
    זו הסיבה שבפעם היחידה שכן היה אופנוע הדגמות ממנו, זה היה למשך 800 ק"מ בלבד (כי היה לקוח ולא היה מלאי אז מכרו לו את כלי ההדגמות).
    בנוסף, כל מלאי שהוזמן, קוצץ על ידי היצרנית בטענה שיש ביקוש גבוה ואין מה לספק (לדוגמה: מזמינים 10 אופנועים מקבלים רק 4 באיחור של חודשיים).
    אז מבחינת ביקוש בארץ - דווקא תמיד גבוה.
    באירופה ראיתי רק אחד וזה היה של חבר שהגיע איתו מאנגליה לאוסטריה, גם בגרמניה קשה להשיג רכיבת מבחן אבל זה בגלל שלא משתלם לדילרים לקנות אחד לרכיבות מבחן.
    התרשמתי מאד מהF בטיול האחרון שלי חוץ ממראה המוזר הוא נותן הרבה מהכל אבל גם בשנת הדגם הראשונה שלו הוא היה נחשב ישן וזה מה שלפי דעתי הרס לו את המכירות באירופה אבל הGT כבר סיפור אחר למרות שהחוסר בIMU מאכזב קצת

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    באירופה - כן. בישראל, לא ממש.
    כל פעם שהוזמן מלאי, הוא נמכר לפני שהגיע ארצה או בפחות מחודש מהגעתו.
    זו הסיבה שבפעם היחידה שכן היה אופנוע הדגמות ממנו, זה היה למשך 800 ק"מ בלבד (כי היה לקוח ולא היה מלאי אז מכרו לו את כלי ההדגמות).
    בנוסף, כל מלאי שהוזמן, קוצץ על ידי היצרנית בטענה שיש ביקוש גבוה ואין מה לספק (לדוגמה: מזמינים 10 אופנועים מקבלים רק 4 באיחור של חודשיים).
    אז מבחינת ביקוש בארץ - דווקא תמיד גבוה.
    נמכרו בשוק החופשי או לסוכן משנה?! במשך המון זמן פורסמו בארץ ג'יקססים וקאטנות במחירי מבצע, חלקם יד יבואן 0 קמ וחלקם חדשים במחיר הזדמנות

  7. #22
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    זה מטופש מגבלת המשקל.
    אני עובד ליד השוק מכל המשתמע מכך 3 ארגזי מטען מלאים ומושב אחורי גם.

    מבעס

    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  8. #23
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    1989 התקשרו, שואלים איפה ג'ק האמצע ומגן הרוח המתכוונן.

    https://www.motorcyclespecs.co.za/mo...1100f%2090.htm
    Suzuki-GSX1100F-90-02.jpg

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    סוזוקי לא שמו ג׳ק אמצע גם בויסטרום 1000 הישנים, זה תוספת בתשלום ואני מניח שגם במקרה הזה.
    אל תשכח שבאופנוע מהסוג הזה רגלית אמצע תגביל את היכולת להשכיב את האופנוע לזוויות שהוא תוכנן לעמוד בהם
    אתה מתכוון לרגלית הדריכה? אני בטוח שזה פתיר אם רוצים. גם אם היא באה בזווית מוזרה כדי לא להפריע להשכבה (או סתם מתקפלת פנימה כשדוחפים אותה מהצד, כמו רגליות הרוכב) זה עדיף מלהיות בלי ג'ק אמצע לדעתי.
    אם זה בתשלום נוסף, ניחא, לדעתי האופנוע בא בלי האופציה להוסיף, כמו ה-..Z1000SX
    אגב באופנועים אחרים מהסגמנט, כמו ה-VFR שהוזכר או F800ST, כן יש ג'ק אמצע.

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    1989 התקשרו, שואלים איפה ג'ק האמצע ומגן הרוח המתכוונן.

    https://www.motorcyclespecs.co.za/mo...1100f%2090.htm
    Suzuki-GSX1100F-90-02.jpg


    אתה מתכוון לרגלית הדריכה? אני בטוח שזה פתיר אם רוצים. גם אם היא באה בזווית מוזרה כדי לא להפריע להשכבה (או סתם מתקפלת פנימה כשדוחפים אותה מהצד, כמו רגליות הרוכב) זה עדיף מלהיות בלי ג'ק אמצע לדעתי.
    אם זה בתשלום נוסף, ניחא, לדעתי האופנוע בא בלי האופציה להוסיף, כמו ה-..Z1000SX
    אגב באופנועים אחרים מהסגמנט, כמו ה-VFR שהוזכר או F800ST, כן יש ג'ק אמצע.
    כמו להגיד פתיר על המדרכות שיש להארלי.
    בכל אופנוע שאני מכיר הוספת רגלית אמצע תגביל את הזווית, בחלק זה זניח ותרגיש את זה רק במסלול ובחלק מאד מורגש.
    לגבי רגלית כתוספת נראה בהמשך והאמת בטרייסר הרגלית משמשת אותי רק לשימון שרשרת

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    נמכרו בשוק החופשי או לסוכן משנה?! במשך המון זמן פורסמו בארץ ג'יקססים וקאטנות במחירי מבצע, חלקם יד יבואן 0 קמ וחלקם חדשים במחיר הזדמנות
    שוק חופשי. אף אחד מה-F-ים לא הגיע לסוכן משנה.
    הקאטאנה וה-GSXS-ים מכוונים ללקוחות ונישות אחרות והביקוש להם היה שונה.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  11. #26
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    לרוכבי מסלול אולי יש חשיבות להעדר ג'ק אמצע.
    בכביש הציבורי לרוכב ממוצע לא אמורה להיות בעייה.


    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    לרוכבי מסלול אולי יש חשיבות להעדר ג'ק אמצע.
    בכביש הציבורי לרוכב ממוצע לא אמורה להיות בעייה.


    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
    בוי סטרום 1000 שהיה לי זה היה בעיה, נוגע בריצפה מהר מידי, בטריומף ספרינט של חבר לפני כמה שנים באלפים הוא נכנס לסיבוב שאני מאחוריו, רגלית האמצע נגעה בריצפה והרימה את הגלגל האחורי והוא כמובן נגרר עם האופנוע על הריצפה עד עצירה.
    בטרייסר ההגבלה היא בצד שמאל שזה הצד החלש שלי אז קשה לי להגיע אליה אבל עם בזמן הטיה יש כיפול בכביש היא תגיע לריצפה.

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    כפי שזכור לי, המהירות המותרת הרשמית ש BMW מצהירים עם המזוודות, זה סביבות ה 180~200 קמ"ש (לאידע אם זה תופס גם לבוקסרים/RS או רק ל K עם מזוודות הספורט).
    130 נשמע קצת מעט, לכלי חדש עם זיווד ייעודי שהציפייה היא שיעבור במנהרת רוח עם זיווד הצד ויתן עוד טיפה (רשמית כן).
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    כפי שזכור לי, המהירות המותרת הרשמית ש BMW מצהירים עם המזוודות, זה סביבות ה 180~200 קמ"ש (לאידע אם זה תופס גם לבוקסרים/RS או רק ל K עם מזוודות הספורט).
    130 נשמע קצת מעט, לכלי חדש עם זיווד ייעודי שהציפייה היא שיעבור במנהרת רוח עם זיווד הצד ויתן עוד טיפה (רשמית כן).
    בxr1000 זה 180 קמ״ש אבל שוב זה למי יש מחלקה משפטית יותר פחדנית.
    לא יודע מה ההגבלה בGS אבל שאני רוכב אחרי חבר שלי עם GS מקורר אוויר המדוודות זזות ימינה שמאלה כבר ב120 אבל הוא רוכב בלי בעיה הרבה יותר מהר, לא צריך ליחס לזה חשיבות ואני מבטיח לך שרוב הקונים לא יהיו מודעים לזה וירכבו הרבה יותר מהר מ130 וככה בדיוק אני גם עושה, ימאהה טרייסר מוגבל ל130 עם מזוודות הצד המקוריות אבל לא צריך להבין הרבה בהנדסה לראות שזה בנוי לתלפיות ו130 לא מדגדג להם.

  15. #30
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    141
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בxr1000 זה 180 קמ״ש אבל שוב זה למי יש מחלקה משפטית יותר פחדנית.
    לא יודע מה ההגבלה בGS אבל שאני רוכב אחרי חבר שלי עם GS מקורר אוויר המדוודות זזות ימינה שמאלה כבר ב120 אבל הוא רוכב בלי בעיה הרבה יותר מהר, לא צריך ליחס לזה חשיבות ואני מבטיח לך שרוב הקונים לא יהיו מודעים לזה וירכבו הרבה יותר מהר מ130 וככה בדיוק אני גם עושה, ימאהה טרייסר מוגבל ל130 עם מזוודות הצד המקוריות אבל לא צריך להבין הרבה בהנדסה לראות שזה בנוי לתלפיות ו130 לא מדגדג להם.
    כמה שטויות...
    מגבלת המהירות נובעת מפגיעת המזוודות ביציבות הרוחבית של האופנוע, לא ממגבלה מכנית שלהן, ולכן ההתרשמות מאיכות הבניה לא יכולה להעיד על מגבלת המהירות.
    גם הגישה שהמגבלה נקבעת ע"י מחלקה משפטית של יצרן במקום מחלקת הנדסה שביצעה ניסויים ואנליזות היא נאיבית ומגוחכת.
    סביר מאוד שיצרן לקח מקדם ביטחון (ואפילו גדול) כשקבע את המגבלה, אבל כיוון שלאף רוכב אין יכולת לדעת מה גודל המקדם וביחס לאילו תנאי קיצון נקבעה המגבלה, הקביעה שהיא חסרת בסיס ומיותרת היא מוטעית. גם זה שמישהו הגיע ל-200 קמ"ש ולא קרה לו כלום לא אומר שלמישהו אחר בתנאים קצת אחרים לא יקרה.
    אני מתייחס בכובד ראש למגבלות שקבע יצרן. לדעתי מי שמזלזל במגבלות האלו מעיד יותר על עצמו מאשר על היצרן.
    ואם נחזור לנקודה שממנה התחיל הנושא - אז כן, יש ציפיה מיצרן של אופנוע ספורט תיור, שפיתח מזוודות צד מקוריות יעודיות עבור האופנוע הזה, שיגיע למצב שבו מגבלת המהירות הרשמית לסוג זה של אופנוע תהיה גבוהה יותר. מכאן האכזבה.

אשכולות דומים

  1. הגנה לאופנוע מגניבה
    על ידי אחויה בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 11-05-2017, 18:23
  2. קלן: סוזוקי חוזרת לחוד עם הג'יקסר 1000 החדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 06-10-2016, 15:58
  3. גו'רייד 125 רועד ביציאה מהרמזור
    על ידי barel31 בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 07-12-2015, 22:24
  4. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 26-11-2015, 12:45
  5. מבחן מהעבר: סוזוקי ויסטרום 1000
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 15-10-2015, 15:30

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO