ציטוט נכתב במקור על ידי airwolf צפיה בהודעה
כמה שטויות...
מגבלת המהירות נובעת מפגיעת המזוודות ביציבות הרוחבית של האופנוע, לא ממגבלה מכנית שלהן, ולכן ההתרשמות מאיכות הבניה לא יכולה להעיד על מגבלת המהירות.
גם הגישה שהמגבלה נקבעת ע"י מחלקה משפטית של יצרן במקום מחלקת הנדסה שביצעה ניסויים ואנליזות היא נאיבית ומגוחכת.
סביר מאוד שיצרן לקח מקדם ביטחון (ואפילו גדול) כשקבע את המגבלה, אבל כיוון שלאף רוכב אין יכולת לדעת מה גודל המקדם וביחס לאילו תנאי קיצון נקבעה המגבלה, הקביעה שהיא חסרת בסיס ומיותרת היא מוטעית. גם זה שמישהו הגיע ל-200 קמ"ש ולא קרה לו כלום לא אומר שלמישהו אחר בתנאים קצת אחרים לא יקרה.
אני מתייחס בכובד ראש למגבלות שקבע יצרן. לדעתי מי שמזלזל במגבלות האלו מעיד יותר על עצמו מאשר על היצרן.
ואם נחזור לנקודה שממנה התחיל הנושא - אז כן, יש ציפיה מיצרן של אופנוע ספורט תיור, שפיתח מזוודות צד מקוריות יעודיות עבור האופנוע הזה, שיגיע למצב שבו מגבלת המהירות הרשמית לסוג זה של אופנוע תהיה גבוהה יותר. מכאן האכזבה.
כרגע נראה שהאירופאים כמו במוו ודוקאטי נותנים הגבלה של 180 בזמן שקוואסקי , ימאהה, וסוזוקי נותנים הגבלה של 130 , אם באמת הייתה בדיקה של כל יצרן לא הייתה רואה את אותה הגבלה בדיוק, לכן נראה שזה או החלטה שרירותית של היצרנים היפנים
או שהם נצמדים לאיזה תקן יפני מחמיר בכל מקרה לא נראה שהם בודקים כל מקרה לגופו, שמים מדבקה בתוך הארגז ״עד 130״ וסוגרים עניין .