על הפנים..
אני לא קרוב ללבדוק את מגבלות ההטיה של האופנוע, אבל על פניו מנוף הדריכה לא בולט מעבר לרגלית הרוכב -
IMG_20210924_161537.jpg
כרגע נראה שהאירופאים כמו במוו ודוקאטי נותנים הגבלה של 180 בזמן שקוואסקי , ימאהה, וסוזוקי נותנים הגבלה של 130 , אם באמת הייתה בדיקה של כל יצרן לא הייתה רואה את אותה הגבלה בדיוק, לכן נראה שזה או החלטה שרירותית של היצרנים היפנים
או שהם נצמדים לאיזה תקן יפני מחמיר בכל מקרה לא נראה שהם בודקים כל מקרה לגופו, שמים מדבקה בתוך הארגז ״עד 130״ וסוגרים עניין .
על הפנים..
אני לא קרוב ללבדוק את מגבלות ההטיה של האופנוע, אבל על פניו מנוף הדריכה לא בולט מעבר לרגלית הרוכב -
IMG_20210924_161537.jpg
חברת הפקו בקר מגבילה את כל המזוודות שלה ל130 ללא קשר לסוג האופנוע
![]()
האתר של GIVI לא רושם אבל אנשים בגרמניה מדווחים על מדבקה בפנים שמגבילה ל130 קמ״ש, מדהים איך זה חוזר כל הזמן כמו מספר קסם או יותר נכון מספר כסט״ח
אפילו בnc יש מגבלה ל130 (בארגז העליון )
האמת שלגבי הצד אני לא זוכר.
מאידך מי מגיע ל130 בnc?
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI