עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
תוצאות 31 עד 39 מ 39

אשכול: סוזוקי סוף סוף ביציאה מגניבה GSX-S 1000 GT

  1. #31
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

    סוזוקי סוף סוף ביציאה מגניבה GSX-S 1000 GT

    ציטוט נכתב במקור על ידי airwolf צפיה בהודעה
    כמה שטויות...
    מגבלת המהירות נובעת מפגיעת המזוודות ביציבות הרוחבית של האופנוע, לא ממגבלה מכנית שלהן, ולכן ההתרשמות מאיכות הבניה לא יכולה להעיד על מגבלת המהירות.
    גם הגישה שהמגבלה נקבעת ע"י מחלקה משפטית של יצרן במקום מחלקת הנדסה שביצעה ניסויים ואנליזות היא נאיבית ומגוחכת.
    סביר מאוד שיצרן לקח מקדם ביטחון (ואפילו גדול) כשקבע את המגבלה, אבל כיוון שלאף רוכב אין יכולת לדעת מה גודל המקדם וביחס לאילו תנאי קיצון נקבעה המגבלה, הקביעה שהיא חסרת בסיס ומיותרת היא מוטעית. גם זה שמישהו הגיע ל-200 קמ"ש ולא קרה לו כלום לא אומר שלמישהו אחר בתנאים קצת אחרים לא יקרה.
    אני מתייחס בכובד ראש למגבלות שקבע יצרן. לדעתי מי שמזלזל במגבלות האלו מעיד יותר על עצמו מאשר על היצרן.
    ואם נחזור לנקודה שממנה התחיל הנושא - אז כן, יש ציפיה מיצרן של אופנוע ספורט תיור, שפיתח מזוודות צד מקוריות יעודיות עבור האופנוע הזה, שיגיע למצב שבו מגבלת המהירות הרשמית לסוג זה של אופנוע תהיה גבוהה יותר. מכאן האכזבה.
    כרגע נראה שהאירופאים כמו במוו ודוקאטי נותנים הגבלה של 180 בזמן שקוואסקי , ימאהה, וסוזוקי נותנים הגבלה של 130 , אם באמת הייתה בדיקה של כל יצרן לא הייתה רואה את אותה הגבלה בדיוק, לכן נראה שזה או החלטה שרירותית של היצרנים היפנים
    או שהם נצמדים לאיזה תקן יפני מחמיר בכל מקרה לא נראה שהם בודקים כל מקרה לגופו, שמים מדבקה בתוך הארגז ״עד 130״ וסוגרים עניין .

  2. #32
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בוי סטרום 1000 שהיה לי זה היה בעיה, נוגע בריצפה מהר מידי, בטריומף ספרינט של חבר לפני כמה שנים באלפים הוא נכנס לסיבוב שאני מאחוריו, רגלית האמצע נגעה בריצפה והרימה את הגלגל האחורי והוא כמובן נגרר עם האופנוע על הריצפה עד עצירה.
    בטרייסר ההגבלה היא בצד שמאל שזה הצד החלש שלי אז קשה לי להגיע אליה אבל עם בזמן הטיה יש כיפול בכביש היא תגיע לריצפה.
    על הפנים..

    אני לא קרוב ללבדוק את מגבלות ההטיה של האופנוע, אבל על פניו מנוף הדריכה לא בולט מעבר לרגלית הרוכב -
    IMG_20210924_161537.jpg

  3. #33
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    141
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    כרגע נראה שהאירופאים כמו במוו ודוקאטי נותנים הגבלה של 180 בזמן שקוואסקי , ימאהה, וסוזוקי נותנים הגבלה של 130 , אם באמת הייתה בדיקה של כל יצרן לא הייתה רואה את אותה הגבלה בדיוק, לכן נראה שזה או החלטה שרירותית של היצרנים היפנים
    או שהם נצמדים לאיזה תקן יפני מחמיר בכל מקרה לא נראה שהם בודקים כל מקרה לגופו, שמים מדבקה בתוך הארגז ״עד 130״ וסוגרים עניין .
    קוואסאקי (לפחות בנינג׳ה) לא מגבילים מהירות עם מזוודות צד. לפיכך לא מדובר בתקן יפני גורף, אלא בהחלטה של יצרן לגבי דגם ספציפי שלו. מכיוון שלא סביר שיצרנים יגדירו סתם מגבלות חסרות בסיס, ניתן להניח שבמקרה שעשו זאת יש לכך סיבה.

  4. #34
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי airwolf צפיה בהודעה
    קוואסאקי (לפחות בנינג׳ה) לא מגבילים מהירות עם מזוודות צד. לפיכך לא מדובר בתקן יפני גורף, אלא בהחלטה של יצרן לגבי דגם ספציפי שלו. מכיוון שלא סביר שיצרנים יגדירו סתם מגבלות חסרות בסיס, ניתן להניח שבמקרה שעשו זאת יש לכך סיבה.
    ממה שראיתי באינטרנט קוואסקי sx1000, הסוזוקי המדובר והטרייסר 900 מוגבלים ל130 בזמן שהדוקאטי מולטי והבמוו XR1000 מוגבלים ל180.

  5. #35
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    חברת הפקו בקר מגבילה את כל המזוודות שלה ל130 ללא קשר לסוג האופנוע

  6. #36
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    האתר של GIVI לא רושם אבל אנשים בגרמניה מדווחים על מדבקה בפנים שמגבילה ל130 קמ״ש, מדהים איך זה חוזר כל הזמן כמו מספר קסם או יותר נכון מספר כסט״ח

  7. #37
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    על הפנים..

    אני לא קרוב ללבדוק את מגבלות ההטיה של האופנוע, אבל על פניו מנוף הדריכה לא בולט מעבר לרגלית הרוכב -
    IMG_20210924_161537.jpg
    איזה בימר יש לך?
    ורצוי שתגרז את חיבור מנוף הקלאצ' כבל לפני שיקרע ולעבודה נעימה יותר.
    נערך לאחרונה על ידי השושנים; 25-09-2021 בשעה 06:36.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #38
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    איזה בימר יש לך?
    ורצוי שתגרז את חיבור מנוף הקלאצ' כבל לפני שיקרע ולעבודה נעימה יותר.
    F800ST. תודה, אני אעביר שימון.

  9. #39
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אפילו בnc יש מגבלה ל130 (בארגז העליון )
    האמת שלגבי הצד אני לא זוכר.
    מאידך מי מגיע ל130 בnc?


    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

אשכולות דומים

  1. הגנה לאופנוע מגניבה
    על ידי אחויה בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 11-05-2017, 18:23
  2. קלן: סוזוקי חוזרת לחוד עם הג'יקסר 1000 החדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 06-10-2016, 15:58
  3. גו'רייד 125 רועד ביציאה מהרמזור
    על ידי barel31 בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 07-12-2015, 22:24
  4. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 26-11-2015, 12:45
  5. מבחן מהעבר: סוזוקי ויסטרום 1000
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 15-10-2015, 15:30

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO