קודם כל למה לרכב עושים פנצר ועל הדרך גם איזון לגלגל ב30 שקל
ולאופנוע רוצים 150?
והאם זה חובה לעשות?
שמתי לב שהרבה אנשים פשוט מחליפים צמיג גם בין תחרות לתחרות ידנית בלי איזון
Sent from my iPhone using Tapatalk
קודם כל למה לרכב עושים פנצר ועל הדרך גם איזון לגלגל ב30 שקל
ולאופנוע רוצים 150?
והאם זה חובה לעשות?
שמתי לב שהרבה אנשים פשוט מחליפים צמיג גם בין תחרות לתחרות ידנית בלי איזון
Sent from my iPhone using Tapatalk
חובה לבצע איזון...
על איזה אופנוע אתה מדבר?מי שמחליף בעצמו צמיג עושה את זה באופנועי שטח או סופרמוטו, שם זה פחות רלוונטי.
לגבי מחיר,
החלפת צמיג באופנוע דורשת יותר מיומנות (בעיקר פירוק והרכבת הגלגל, מתיחת שרשרת באופנוע, או פירוק חצי קטנוע בקטנוע), ולא היית רוצה שכל טמבל עם פטיש אוויר יתחרע לך על הכלי.
על מיומנות משלמים.
הונדה הורנט
אני באתי למוסך כבר עם הגאנט בבאגז׳ של האוטו כי גם ככה היה פנצר ולא יכולתי לרכב באופנוע.
אני מדבר פה רק על איזון נטו זה מה שביקשו ממני
ואני ראיתי מתחרה סופר ספורט שבין מקצה למקצה מחליף צמיג לבד ידנית ולא עושה איזון
Sent from my iPhone using Tapatalk