תוצאות 1 עד 8 מ 8

אשכול: תיאום מצערות (שאלה כללית)

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046

    תיאום מצערות (שאלה כללית)

    תיאום מצערות - למה באופנוע נדרש כיוון/בדיקה וברכב לא? האם מפני שברכב יש כיוון אוטומטי ובאופנוע אין?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    נתחיל בזה, שברכב (לפחות בשלי) יש רק מצערת אחת שמשרתת את כל ארבעת הצילינדרים...
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    אופס...

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

    תיאום מצערות (שאלה כללית)

    אם אני לא טועה במנועי V2 אין צורך יותר בסינכרון מצערות כי יש מצערת חשמלית ולכל צילנדר יש את המנוע החשמלי שלו, שהמנוע הוא טורי יש מנוע חשמלי אחד לכל הצילנדרים שעובד עם ציר אחד לכולם.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    לא צריך בכל האופנועים, זה נראה כמו עניין של החלטת יצרן.

    https://f800riders.org/forum/showthr...-Sync-Question
    The throttle bodies are synchronized at the factory using a specific flow bench. It is impossible to get this degree of accuracy using normal tools. The throttle bodies are rigidly attached to each other with a direct linkage. The adjustments are paint sealed at the factory. Do not adjust the linkage! It will never be correctly set for balance and closed throttle flow again. BMW tells it's dealers to replace the tampered throttle body set with a whole new part (no warranty). The technicians are taught not to make any adjustment to the sealed system. The fuel injection system can not compensate for the throttle body idle stop and matched flow. The engine will be out of calibration at all speeds. It is an expensive mistake. There is no reason to adjust as it stays true for it's service life if not tampered with. Other BMW models with this no sync requirement include the all years K bikes, R1200C.

    If you suspect uneven initial throttle lag you may want to check the valve clearances to insure they are within spec and as evenly balanced as possible.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    מעניין.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    מצערות לא אבל בהרבה רכבים יש כיוון שסתומים אוטו'.
    מצערת לכל צילינדר אפשר לראות במכוניות מרוץ או במהדורה מוגבלת.
    לא נראה שזה קיים ברכבים שתוכננו לייצור המוני.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

    תיאום מצערות (שאלה כללית)

    אם לכל מצערת יש את המנוע החשמלי שלה וחיישן MAP משלה אז התאום נעשה on the fly אבל אם יש מערכת מנופים מהמנוע החשמלי לשאר גופי המצערת אז זה דורש סינכרון או לפחות בדיקה

אשכולות דומים

  1. שאלה כללית, עזרה ktm 390
    על ידי 2 Strokes בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 10-12-2018, 17:09
  2. שאלה כללית לקוטנוען המתחיל
    על ידי String123 בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 23-10-2018, 21:01
  3. שאלה כללית Piaggio Xevo
    על ידי 2 Strokes בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 22-05-2018, 00:21
  4. שאלה כללית לגבי יבוא צמיגים
    על ידי adim בפורום פורום ציוד
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 27-06-2017, 16:06
  5. כפפות - שאלה כללית על עמידות
    על ידי nadavh55 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 45
    הודעה אחרונה: 14-06-2016, 10:42

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO