תוצאות 1 עד 7 מ 7

אשכול: קוואסאקי: ה-Z900 מקבל גרסת SE חדשה

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340

    קוואסאקי: ה-Z900 מקבל גרסת SE חדשה

    קוואסאקי מציגה גרסת SE מאובזרת וקרבית ל-Z900 הפופולרי - עם בולמי איכות של אוהלינס ועם בלמים רדיאליים של ברמבו; הפרטים והתמונות - בפנים.

    http://fullgaz.co.il/%d7%a7%d7%95%d7...3%d7%a9%d7%94/




  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    כנראה נראה הרבה דברים מעניינים מקוואסקי בקרוב, החל מאוקטובר קוואסקי נפרדת מקונצרן קוואסקי תעשיות כבדות מה שיאפשר לה לעשות יותר שת״פ עם חברות אחרות ובכללי להיות יותר חופשיים לעשות מה שהם רוצים.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    מערכת ה-SE מעניינת אותי במיוחד, היא הופיע לראשונה בבולמים של הורסיס לפני כשנתיים שלוש בתצורה הבכירה ביותר של הדגם.

    הרבה זמן שקלתי אם כדאי לרכוש אחד כזה ולשלם את המחיר הנדרש בעבור המערכת, מסתבר שאין תשובת "בית ספר" או "נכון-לא נכון"

    בזמן שהמערכת הזאת השתפשפה על הורסיס ועל גב הלקוחות התגלו בה מספר תקלות חלקן לא זולות לטיפול (חלקן טופלו בתחום האחריות)
    הפחד האמתי הוא מה קורה בתום האחריות כשהתיקונים האלה על חשבון הלקוח.

    מערכת המתלים הרגילה של הורסיס נהדרת ומאיכות טובה, היא מצריכה כיוונים רק בעת העברת משקלים גדולים של מורכב ומטען אל מול
    רכיבה יום יומית בדד וללא מטען. (מחיר לא גדול והכיוון קל של סיבוב ברז)

    האופציה הנוספת זה לעלות מדרגה ולהחליף את הבולם האחורי לבולם "יותר" איכותי של חברות יוקרתיות, שוב מקבלי תוספת נחמדה של
    איכות אבל ההתעסקות עם המערכת נשארת.

    המערכת האלקטרונית דואגת לשמור על המצב המיטיב בכל רגע נתון ללא התערבות הרוכב, היינו את הרוכב לא מטריד כלום בנושאי משקל
    כיוונים וכד' הוא מסדר לעצמו את תוכנית הרכיבה במחשב וכל השאר עושים הגמדים, זה נחמד ובאמת הייטקי כזה אבל....האם שווה את התוספת
    במחיר ובאמינות?

    זו כבר צריכה להיות ההחלטה אישית של כל רוכב ורוכב, מערכת מעולה עם "חבילה" נלוות.

    אישית מצאתי את הכיוון האופטימלי של האופנוע שלי ואני יודע בדיוק כמה קליקים להוסיף בכל שינוי עם מורכבת+מטען. זה לוקח לי 4 שניות.
    להוסיף את ההפרש במחיר בשביל תמורה קטנה מאד לא נראה לי משמעותי. אבל זה אני וההרגלים שלי ולא בטוח שיתאים לכל אחד.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    הse או הgt במקרה של הטרייסר יאפשר לנו רכיבה רציפה בלי שא' ישלוף מברג כל 20 דקות עד שימצא את הכיוון האולטימטיבי.

    אישית (למרות שאכן פזלתי לכיוון הgt) אני מעדיף פשטות ולומד להסתדר איתה.

    כפי ששונה ציינה הכל מצויין כל עוד הכלי חדש ובאחריות.



    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    הse או הgt במקרה של הטרייסר יאפשר לנו רכיבה רציפה בלי שא' ישלוף מברג כל 20 דקות עד שימצא את הכיוון האולטימטיבי.

    אישית (למרות שאכן פזלתי לכיוון הgt) אני מעדיף פשטות ולומד להסתדר איתה.

    כפי ששונה ציינה הכל מצויין כל עוד הכלי חדש ובאחריות.



    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
    הSE בZ 900 מקביל לSP של הMT09, לא מדובר בבולמים סמי אקטיביים אלה בבולמים של אוהלינס ובלמים של ברמבו זה כל הסיפור בגירסת הSE הזאת.
    אגב הבולם האחורי של אוהלינס נראה מהדגם STX46 סטריט שהוא הדגם הכי פשוט של אוהלינס

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    הse או הgt במקרה של הטרייסר יאפשר לנו רכיבה רציפה בלי שא' ישלוף מברג כל 20 דקות עד שימצא את הכיוון האולטימטיבי.
    כבר חודשיים שהאופנוע מכוון פיקס... היה שווה את ההתעסקות. עברתי את אותו תהליך גם עם הזד ואחר כך נהנהתי מהכיוון במשך 3 שנים. אגב, זו הסיבה העיקרית שאני חושב שאני מעדיף את הדגם הרגיל על פני ה-GT.

    ב-GT יש שני מצבים שתוככנו מראש מהמפעל, בדגם הרגיל יש אינספור אפשרויות וכל אחד יכול למצוא את מה שמתאים לו ולסגנון הרכיבה שלו. בנוסף כל נושא האמינות של המערכות הסמי אקטיביות האלו לוט בערפל.

    אגב, ברור לי שלזד 900SE יש בולמים קונבציונאלים ולא סמי אקטיבים.

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אחרי היום קיבלת אות של כבוד.
    יש לקשיש לאן לשאוף

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

אשכולות דומים

  1. קוואסאקי: גרסת S חדשה לורסיס 1000
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 13-10-2020, 22:27
  2. רכיבה ראשונה: קוואסאקי Z900 דגם 2020
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 06-09-2020, 09:29
  3. קוואסאקי: ה-Z900 מקבל מתיחת פנים ל-2020
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-11-2019, 18:20
  4. רכיבה ראשונה: קוואסאקי Z900
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 14-05-2017, 19:03
  5. קלן: קוואסאקי מציגה נינג'ה 650, וגם Z900 ו-Z650
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 06-10-2016, 11:54

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO