תוצאות 1 עד 10 מ 10

אשכול: מי קירור חסרים ברדיאטור הולכים למיכל עודפים ולא חוזרים

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    52

    מי קירור חסרים ברדיאטור הולכים למיכל עודפים ולא חוזרים

    הי , ברשותי טרייסר 900 , בטמפרטורת עבודה רגילה 75-103 מעלות אין בעיה , המים נשמרים ברדיאטור בגובה הנכון פחות או יותר , ב-105 מעלות נכנס המאוורר ואז המים שהפכו לקיטור מופנים למיכל העודפים. אמור להיות ווקום שמחזיר את המים ממיכל העודפים לרדיאטור אחרי שהמנוע התקרר וזה לא קורה. צבע המים תקין , אין נזילות , הצינורות תקינים.
    בפועל - מה שקורה שחסר מים ברדיאטור ובגלל זה יש התחממות של המנוע בצורה מהירה יותר והמאוורר קשה לו להוריד את הטמפרטורה. כרגע הוחלף הפקק של הרדיאטור וזה עדיין בבדיקה.
    תודה לעוזרים.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    אם זה לא הפקק אז הרדיאטור סתום או ראש מנוע.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    52
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אם זה לא הפקק אז הרדיאטור סתום או ראש מנוע.
    איך משפיע רדיאטור סתום על הפעולה הזאת ? ואיך שייך ראש מנוע לעיניין ? אתה יכול לפרט ?

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    לא מכיר ספציפית, אבל....

    זו מערכת סגורה. בחום הנוזל מתרחב ועובר למכל העודפים. כשמתקרר ומתכווץ אמור לשאוב את המים חזרה. אם זה לא קורה, הוא שואב אוויר במקום את המים. אם הפקק אוטם, חפש כניסת אוויר למערכת ממקום אחר.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    אטם ראש פרוץ מכניס גזים למערכת הקירור, כתוצאה הלחץ בה עולה וזה גורם לפקק על הרדיאטור להישאר פתוח ולנוזל קירור לזרום חופשי אל מיכל ההתפשטות.
    כתוצאה מיכל ההתפשטות מוצף.
    המנוע מתחיל להתחמם בגלל שהתרמוסטט נסגר (בגלל חדירת הגז למערכת) או בגלל איבוד מים.

    ברדיאטור סתום יש לחץ עודף בגלל התרחבות המים זה פותח את הפקק וגורם למים לברוח דרכו.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    52
    אני רוצה להדגיש , יש עדיין מים ברדיאטור ברמה של 90% ולא ברמה של 100% , אין מצב שכל המים ברחו...

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ידוע לך האם התרמוסטט מכני או אלקטרוני?

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    ידוע לך האם התרמוסטט מכני או אלקטרוני?
    זה מכאני, ולפי מישהוא שפתח אותו ביוטיוב אין אטם על השסתום כלומר הטרמוסטט לעולם לא נסגר לגמרי, תמיד יש מעבר נוזל קירור.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ממה שאני יודע תרמוסטט מודרני הוא fail safe כלומר נשאר פתוח במקרה של כשל.
    מה שמקרב אותו אל הסבירות שמדובר בחדירת גזים מאטם ראש מנוע (מקווה שאני טועה).
    כמובן שאם הפקק לא תקין או לא מקורי, הפייה מעוותת ולכן לא יושב טוב וכו יכולות להיות תופעות של הצפה במיכל העודפים.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    163
    יש אפשרות להשיג דיאגרמה של המערכת ?

אשכולות דומים

  1. אופנוע דו"ש חסרים במלאי ?
    על ידי PARGO בפורום כללי
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 03-12-2020, 11:20
  2. Hd200 משפריץ דלק מהצינור עודפים
    על ידי lulik בפורום פורום טכני
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 09-05-2020, 17:44
  3. סדק ברדיאטור
    על ידי Motobike בפורום פורום טכני
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 12-10-2019, 22:49
  4. מים ברדיאטור של רכב באופנוע (כ"ע)
    על ידי Robertog1991 בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 02-12-2018, 14:26
  5. הארלי לא הולכים לייצר דגם חשמלי
    על ידי אRני בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 14-05-2017, 11:08

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO