כל עוד זה רק דוד, בלי הסעפת - אז בדרך כלל, המחשב ידע להתמודד איתו. שיפור בביצועים כנראה שלא תקבל מזה, או שתקבל שיפור זניח. המשקל יירד בכמה ק"ג.
אם תוסיף לזה מסנן פתוח (קראתי שב-CRF ניתן להרחיב את פתח האיירבוקס ורק בכך לשפר משמעותית את יכולת הנשימה של המנוע) ו-EJK - אז כבר תוכל לקבל שיפור מורגש יותר בביצועים.
סה"כ - תראה ותשמע את האופנוע, תבקש סיבוב קצר ברחוב (לגיטימי שהמוכר לא יסכים, אבל מנסיוני - מי שרוצה למכור ורואה מולו רוכב מנוסה לרוב מסכים). תשמע האם יש בקפיירים מוגזמים מהאגזוז או סימנים אחרים כלשהם שהתערובת לא בסדר. אם אין, אז כנראה שהשינוי לא משפיע יותר מדי ולכן לא גרם לבלאי מואץ של הכלי.



ציטוט ההודעה בתגובה